Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Παραμένει το «άβατο» του ΑΠΘ λόγω εγκληματικότητας - Ερώτηση στη Βουλή

Ερώτηση για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στους χώρους του ΑΠΘ λόγω της αυξημένης παραβατικότητας με ....
αφορμή την πρόσφατη επιστολή 471 προπτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών φοιτητών του Πανεπιστημίου κατέθεσε η ανεξάρτητη βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Μάρκου προς τους υπουργούς Εσωτερικών και Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων.
Η βουλευτής αναφέρεται και σε σημερινή συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων όπου παραδέχθηκε μεν το φαινόμενο, όχι όμως και την έκταση του, όπως περιγράφεται στην επιστολή, παρά το γεγονός ότι έχει συνταχθεί από φοιτητές που βιώνουν καθημερινά την υποβάθμιση του ΑΠΘ, του χώρου στον οποίο φοιτούν και εργάζονται. Εντύπωση προκαλεί και η αποστροφή του Υπουργού ότι τέτοια φαινόμενα δεν θα υπήρχαν «αν υπάρχει ένα φοιτητικό κίνημα ρωμαλέο να μπορεί να προστατεύσει τους χώρους».
«Δυστυχώς, το ιδιότυπο «άβατο» του ΑΠΘ για φοιτητές, διδάσκοντες αλλά και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης «καλά κρατεί» και η πολιτεία οφείλει, αντί να ζητά από τους φοιτητές να κάνουν τους φύλακες ως μη όφειλαν, να λάβει όλα τα κατάλληλα μέτρα, σε συνεργασία με τις πρυτανικές αρχές, ώστε να διαφυλαχθεί το κύρος του Πανεπιστημίου, η τήρηση της νομιμότητας και της τάξης και η ασφάλεια όλων όσων σπουδάζουν και εργάζονται εκεί» τονίζει η βουλευτής.
Ρωτά, λοιπόν, τους υπουργούς:
- Ποια μέτρα έχουν ληφθεί για την προστασία των φοιτητών, των διδασκόντων αλλά και των κατοίκων της περιοχής, τη φύλαξη του πανεπιστημίου και την ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στους χώρους του ΑΠΘ,
- Αν προτίθενται, σε συνεργασία με τις αρμόδιες πρυτανικές αρχές, να λάβουν επιπλέον μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας στους χώρους του Πανεπιστημίου και την γύρω περιοχή.

Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου, όπως άλλωστε αναγράφεται σε κάθε άρθρο, πριν την πλατφόρμα σχολιασμού.