Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Gramma sto Laki

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Παιδί μου Laki, συγχώρεσέ μου τα ελληνικά μου. Eδώ πάνω που είμαι ....
μπορώ να παρακολουθώ τα πάντα σε όλο το σύμπαν, αλλά τη γλώσσα σου είναι δύσκολο να τη μάθω, παρ’ όλο που έχω τον καλλίτερο δάσκαλο, τον Aristotle.
            Βλέπω, λοιπόν, από εδώ πάνω όλες τις εκπομπές που γίνονται ταυτόχρονα σε όλα τα κανάλια σε όλο τον πλανήτη. Και σε είδα και σε άκουσα να λοιδορείς τον Σόιμπλε, επειδή είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Ήθελες να πεις ότι ένας ανάπηρος, όπως αυτός, δεν μπορεί παρά να είναι προβληματικός και να μη λειτουργεί καλά το μυαλό του, εξ ου και κάνει ό,τι κάνει για την Ελλάδα.
            Δεν θα σου θυμίσω τον Steven Hawking που είναι το πιο αστραφτερό μυαλό της υφηλίου, μολονότι το μόνο που λειτουργεί στο γήινο σώμα του είναι ο εγκέφαλός του. Αυτός δεν έχει κάνει κάποιο κακό στους ανθρώπους.
            Θα σου πω για μένα Laki. Έμεινα ανάπηρος από πολυομυελίτιδα στα 39 μου. Καθηλώθηκα σε αναπηρικό καροτσάκι το 1921.  Αυτό δεν εμπόδισε, όμως, τον αμερικανικό λαό να με εκλέξει Πρόεδρο και μάλιστα 3 φορές, κατά παρέκκλιση ακόμη και του Συντάγματος των ΗΠΑ. Μετά το θάνατό μου διάβαζα διθυράμβους  για την πολιτική μου του New Deal που έβγαλε τη χώρα από την ύφεση. Ακόμη και ο Πρόεδρος John F. Kennedy στην ομιλία του κατά την ορκωμοσία του ως Προέδρου μίλησε για μία πολιτική New Frontiers κατ’ απομίμηση του δικού μου New Deal.
            Ρώτησα τον Aristophanes χθες για τη γνώμη του σχετικά με την εκπομπή σου. Έκανε έναν μορφασμό που δεν θα σου άρεσε καθόλου, αν τον έβλεπες.
            Θα σου πρότεινα Laki, αν σου επιτρέψουν τα κανάλια να ξανακάνεις εκπομπή, να καυτηριάζεις όλους τους ανεγκέφαλους συμπατριώτες σου που μπλοκάρουν τις ράμπες των πεζοδρομίων που προορίζονται για ΑΜΕΑ, που δίνουν άδειες επέκτασης των καταστημάτων εστίασης επί  των πεζοδρομίων, με αποτέλεσμα να αναγκάζουν τους πεζούς να περπατάνε στο οδόστρωμα, που αρνούνται να παραχωρήσουν τη θέση τους στα λεωφορεία σε ΑΜΕΑ, που κόβουν προνοιακά επιδόματα για ΑΜΕΑ. Θα μπορούσα να σου απαριθμήσω και άλλα πολλά που θα μπορούσες να αναφέρεις, στηλιτεύοντας τη συμπεριφορά αυτή, αλλά ο Socrates με σκουντάει εδώ και ώρα λέγοντάς μου: «Πολλά γράφεις, αυτός είναι malakas».
            Μολονότι δεν το αξίζεις, σου εύχομαι να μην καθηλωθείς ποτέ σε αναπηρικό καροτσάκι. Άλλωστε, δεν το έχεις ανάγκη, αφού δεν υπάρχουν αναπηρικά καροτσάκια για σακατεμένα μυαλά σαν το δικό σου.
Franklin Roosevelt, President of the USA 1933-1945


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου