Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Την 21.09.2015 προμηνύεται άγρια συμπλοκή ή συν-πλοκή διαπεπλεγμένων με διαπλεχθησόμενους [υπότιτλος: «ανεκδοτάρα»]



Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

  «Ο υπογράφων [όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, επάγγελμα, ΑΦΜ], ζητώ να περιληφθώ στον εκλογικό συνδυασμό του κόμματός μας στην περιφέρεια […] για τις [εθνικές, αυτοδιοικητικές, επαγγελματικές] εκλογές της [ημερομηνία] και δηλώνω εν γνώσει των συνεπειών του νόμου [αυτοδίκαιη έκπτωση εκ του αξιώματος και ποινή κάθειρξης 10 ετών] ότι:
-Ουδέποτε έχω πάρει μίζα για δημόσιο ή ιδιωτικό έργο ή προμήθεια που ανέθεσα  εγώ ο ίδιος ή πρόσωπο του περιβάλλοντός μου ή του [σημερινού ή προηγούμενου] κόμματός μου 
-Ουδέποτε έχω δώσει μίζα για δημόσιο ή ιδιωτικό έργο ή προμήθεια που ανέθεσαν  σ’ εμένα τον ίδιο ή σε πρόσωπο του περιβάλλοντός μου ή του [σημερινού ή προηγούμενου] κόμματός μου  ή σε επιχείρηση εμφανών ή αφανών συμφερόντων μου
-Ουδέποτε κατακυρώθηκε σε επιχείρηση εμφανών ή αφανών συμφερόντων μου στημένος μειοδοτικός διαγωνισμός
-Ουδέποτε μεσολάβησα, προκειμένου να αναλάβει δημόσιο ή ιδιωτικό έργο  ή προμήθεια οποιοδήποτε πρόσωπο του [σημερινού ή προηγούμενου] κόμματός μου ή του περιβάλλοντός μου ή  επιχείρηση εμφανών ή αφανών συμφερόντων μου
-Ουδέποτε έλαβα χορηγία από οποιονδήποτε επιχειρηματία για προεκλογική εκστρατεία
-Ουδέποτε παρενέβην στο έργο δημοσίου λειτουργού για τη συγκάλυψη ανομήματος είτε δικού μου είτε άλλου προσώπου
-Ουδέποτε είχα εμπλοκές με τις φορολογικές Αρχές και ουδέποτε λάδωσα εφοριακό για να τακτοποιήσει φορολογικές εκκρεμότητές μου
-Ως ελεύθερος επαγγελματίας έχω εκδώσει απόδειξη για κάθε ποσό αμοιβής που εισέπραξα και απεχθάνομαι μαλακίες τύπου «την αμοιβή εισέπραξε το δικηγορικό μου γραφείο και όχι εγώ προσωπικώς»
-Ως ιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο ουδέποτε πήρα φακελάκι από ασθενή μου
-Ως ιατρός ουδέποτε πήρα μίζα για παραπομπή ασθενούς μου σε συγκεκριμένο διαγνωστικό κέντρο ή ιδιωτική νοσηλευτική μονάδα
-Δεν διαθέτω και ουδέποτε διέθετα τραπεζικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό  είτε στο όνομά μου είτε σε όνομα συγγενικού ή έμπιστου προσώπου, ακόμη δε και στο όνομα εταιρείας εμφανών ή αφανών συμφερόντων μου 
-Όλη ανεξαιρέτως η κινητή και ακίνητη περιουσία μου απεκτήθη αποκλειστικώς από τα νομίμως φορολογηθέντα έσοδά μου εκ της  ασκήσεως του επιτηδεύματός μου ή από κληρονομία ή από γονική παροχή ή από δωρεά συγγενικού μου προσώπου που δεν έχει αναλάβει  ποτέ δημόσιο έργο ή προμήθεια
-Υπηρέτησα στην τάδε και δείνα θέση  του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα διορισθείς με απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια ή μέσω ΑΣΕΠ, από εκείνη δε τη θέση διαχειρίσθηκα το δημόσιο χρήμα με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό προς τον μόχθο του ελληνικού λαού. Τούτο ισχύει και για τις θητείες μου ως υπουργού ή υφυπουργού».

Σωτήριος Καλαμίτσης – κατ’ εξακολούθηση και εις το διηνεκές [;] εθνικώς αναξιοπρεπής
Ταπεινός, πλην ακροδεκσιός νεομπολσεβίκος και δραχμολάγνος, καθημερινός γραφιάς πάσχων ανιάτως από εσχάτως διαγνωσθείσα ακράτεια εμπαθείας και λαϊκισμού, επιστήθιος, όμως, φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και επισκέπτης του εις οίκον ευγηρίας δι’ απόρους λόγω επαπειλούμενης εξώσεώς του από την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, όπου κατοικεί επ’ ενοικίω, Ιεράν τινά δηλονότι Μονήν του Αγίου Όρους [Μεγάλη η Χάρη της]

Υ.Γ. Νομίζω ότι αυτά αρκούν. Αν προστεθεί και το «ουδέποτε υπήρξα συνδικαλιστής», θα καταστεί αδύνατη η συγκρότηση των συνδυασμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου