Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Κόλλησε και η νέα δυτική είσοδος (κόμβος Κ16) - Ούτε αυτό το έργο θα τελειώσει ποτέ !

Ο οδικός άξονας Κ16 αποτελεί ένα έργο κορυφαίας προτεραιότητας, διότι συνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο με την εσωτερική περιφερειακή, την Εγνατία Οδό και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας όχι μόνο τις επιβατικές...
οδικές μεταφορές, αλλά και την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων (Κρεαταγορά, Λαχαναγορά, ΚΤΕΟ, ΒΙΠΕΘ).

Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο Κ16, το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Λαχαναγοράς, προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς.

Σήμερα παραδώσαμε στην κυκλοφορία τη μεγαλύτερη από τις τρεις γέφυρες που περιλαμβάνονται στο έργο, με την οποία διασφαλίζεται πως η ροή της κυκλοφορίας στη μια κατεύθυνση, θα γίνεται πλέον για τους οδηγούς χωρίς την ύπαρξη φαναριών.

Πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε και προεκλογικά, συνεχίζουμε με ταχείς ρυθμούς την κατασκευή του έργου, το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.

Με την υλοποίηση του Κ16 ανταποκρινόμαστε σε ένα αίτημα δεκαετιών για την περιοχή και δημιουργούμε μια από τις πλέον σύγχρονες οδικές συνδέσεις για την Κεντρική Μακεδονία, που δίνει στη Θεσσαλονίκη την ολοκληρωμένη είσοδο που της αξίζει», δήλωνε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, στις 4/2/2015.

Και πράγματι, η κατασκευή του κόμβου Κ16 ξεκίνησε με φόρα, αλλά στην πορεία ...κάπου σκόνταψε. Σήμερα, τα τσιμέντα χάσκουν μισοτελειωμένα και έχουμε να δούμε εργάτη, εδώ και μήνες ! Και οι 3 εργολαβίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα:

1) η J&P ΑΒΑΞ θα παρέδιδε τον Κ16 το Νοέμβριο. Από ότι φαίνεται, δεν θα τελειώσει ούτε το Νοέμβριο του 2025 η εργολαβία ύΨους 90 εκ.ευρώ.

2) η ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ που κατασκευάζει τον ΑΚ16-ΑΚ Μακρυγιάννη (40 εκατ.ευρώ), έπρεπε να παραδώσει το έργο τον Ιούλιο του 2015, αλλά ζήτησε παράταση μέχρι τον Ιούλιο του 2016. Φυσικά, του χρόνου τέτοια εποχή, θα ζητάει κι άλλη παράταση

3) η ΙΝΤΡΑΚΑΤ , που κατασκευάζει το τμήμα ΕΥΟΣΜΟΣ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (75 εκατ.ευρώ) , πρέπει να παραδώσει το έργο μέσα στον προσεχή Οκτώβριο, αλλά ζήτησε ήδη παράταση για το τέλος του 2016. Φυσικά και αυτή η εργολαβία δεν θα τελειώσει και η ΙΝΤΡΑΚΑΤ θα ζητήσει κι άλλη παράταση.

Σε καμία από τις εργολαβίες δεν υπάρχει ευθύνη των εργολάβων, αλλά ...παράπλευρες δυσκολίες, από μετακίνηση δικτύων της ΕΥΑΘ μέχρι ...τι άλλο; αρχαιολογικά ευρήματα.

Έτσι, και αυτό το έργο, που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2013, θα μείνει μισοτελειωμένο για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη, αν και σε οποιαδήποτε Αφρικανική χώρα θα ολοκληρωνόταν σε 2-3 χρόνια !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου