Το ακόμη πιο ευχάριστο είναι ότι η Ελλάδα πιθανότατα θα κληθεί να επιστρέψει τα λεφτά, που έδωσε η Ευρώπη. Αν μάλιστα πάρουν χαμπάρι οι Ευρωβουλευτές, ότι τα μισά λεφτά του έργου πήγαν ...
σε μισθούς αρχαιολόγων και μεροκάματα εργατών αρχαιολογίας, θα πάρουν το φτυάρι οι ίδιοι και θα βουλώσουν τις τρύπες. Μετά θα κοιτιούνται μεταξύ τους και θα αναρωτιούνται :"μα πώς είναι δυνατόν να είναι τόσο καραγκιόζηδες αυτοί οι Έλληνες;"
Όλα τα έργα μετρό του κόσμου τελείωσαν εκτός από αυτό της Θεσσαλονίκης,
Όλες οι χώρες του κόσμου βγήκαν απ΄τα μνημόνια εκτός απ΄την Ελλάδα.
Δεν είναι τυχαίο.
Σε όλες τις χώρες του κόσμου βλέπουν το έργο ως λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, στην Ελλάδα το βλέπουν μόνο ως μια ακόμη ευκαιρία για διορισμό συμβασιούχων, για να διορίσουν κάποια παιδιά σε μια ωραιότατη δουλίτσα όπως η αρχαιολογία, που δεν θέλουν να τελειώσει ποτέ, για να έχουν μεροκαματάκι. Όταν όλες οι πόρτες για δουλειά είναι κλειστές, λόγω της τρομερής ανεργίας που μαστίζει τη Θεσσαλονίκη, κορόιδο είναι ο αρχαιολόγος να θέλει να τελειώσει το έργο;
Αυτή είναι αλήθεια, που πονάει, ενοχλεί, εξοργίζει τους αρχαιολόγους (λογικό είναι), αλλά είναι η αλήθεια. The fact is fact. Δεν έχουμε μετρό, επειδή απλά δεν μας αξίζει, τέτοια κωλοράτσα που είμαστε, που το μόνο που μας νοιάζει είναι ο διορισμός.
Στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται στη Θεσσαλονίκη η Επιτροπή Ελέγχου Προϋπολογισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και ομάδα ευρωβουλευτών, για να ελέγξουν την πρόοδο του έργου. Στην περίπτωση που το ΚΑΣ λάβει απόφαση κατά της κατασκευής του σταθμού, ή, ακόμη και της κατασκευής του με άλλον τρόπο από αυτόν που προβλέπει η μελέτη, αυτό σημαίνει αλλαγή της Μελέτης Κόστους Οφέλους του έργου. Στην περίπτωση αυτή, οι εξελίξεις στην πορεία της κατασκευής του μετρό θα είναι δραματικές, ενώ δεν αποκλείεται η επιτροπή που θα δει την αλλαγή, να ζητήσει επιστροφή των πόρων που διατέθηκαν για το έργο, κάτι που θα βαρύνει αποκλειστικά το ελληνικό δημόσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου