Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Βούλτεψη : "Ο γιος μου πέρασε εκείνη την ημέρα να πει μια καλημέρα - Είναι ...ακροδεξιοί"

 H πολλή "ακροδεξιά", μόνο ενοχές δείχνει. Πολλούς μπαμπούλες μαζεμένους πετάτε... μέχρι και το Afd στην κουβέντα. Μόνο όσοι πληρώνονται για να πεισθούν, πείθονται. Πολλά "και τα λοιπά, και το αυτό" ακούμε...

Απάντηση στα όσα ισχυρίστηκε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος μέσα από βίντεο που.... δημοσίευσε, πως η Σοφία Βούλτεψη «κανονίζει δουλειές με Πακιστανό», έδωσε η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου.


Μιλώντας στον Status fm 107,7 και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη, η υφυπουργός Σοφία Βούλτεψη, δήλωσε πως «η δουλειά μου είναι να μιλάω με αυτούς τους ανθρώπους, είμαι αρμόδια γι΄αυτή τη δουλειά, δεν θα εμποδίσει κανένας ιδιοτελής άνθρωπος που θέλει να εξασφαλίσει τη θέση του σε ένα ακροδεξιο ψηφοδέλτιο». «Δεν θα με εμποδίσει να κάνω τη δουλειά μου, που είναι να μιλάω με αυτούς τους ανθρώπους, με τους προέδρους των κοινοτήτων τους», σημείωσε. «Η ακροδεξιά δεν έχει άλλο αφήγημα, τι να πει για την ακρίβεια; Το λένε όλοι. Έτσι πιάνει το μεταναστευτικό στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο», ανέφερε η υφυπουργός.

«Υπάρχει αυτή η στενή σχέση με αυτούς τους ανθρώπους. Και στο τηλέφωνο μιλάμε», τόνισε η κ. Βούλτεψη, αναφέροντας πως είναι πολλά τα αιτήματά τους. «Επειδή υπάρχει ο Μπογδάνος δεν θα σταματήσω να κάνω εγώ τη δουλειά μου», υπογράμμισε.

Ερωτηθείς σχετικά, σημείωσε ότι το όνομα «Μάνος», που ακούγεται στο βίντεο, ξεκαθάρισε ότι δεν αφορά τον γιό της ο οποίος ονομάζεται Γιάννης, αλλά στον Μάνο Λογοθέτη, ο οποίος είναι γραμματέας μεταναστευτικής πολιτικής, ενώ συμπλήρωσε οτι ο γιος της είχε περάσει εκείνη την ημέρα από το γραφείο της για να της πει μια «καλημέρα».

Ακούστε αναλυτικά τι είπε στον Status η υφυπουργός Μετανάστευσης Σοφία Βούλτεψη:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου