Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Είμαι straight και είμαι υπερήφανος που δεν είμαι gay!

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Είναι προφανές, ότι οι ως άνω πωλητικοί απευθύνονται στους κατωτέρω.



Δικαίωμά τους. Αλλά δεν μπορεί κάποιος να πει κάτι αντίθετο, διότι παραβιάζει …….τον αντιρατσιστικό νόμο.

        ΄Όπως ο Βασίλης Τσιάρτας που ανήρτησε προ ετών τούτο:  

«Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα, οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση».

    Τον κατεμήνυσε, όμως, κάποια μανδάμ και καταδικάσθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών σε φυλάκιση 10 μηνών και χρηματική ποινή  € 5.000 για ρατσιστικό λόγο.  Το ίδιο δικαστήριο που δέχθηκε το 2013, ότι ο Σώρρας είναι διαχειριστής  € 600 δισ., αλλά ο Άρειος Πάγος, εν Ολομελεία  παρακαλώ, αναίρεσε την απόφαση μετά από 4 μόλις χρόνια.

        Βέβαια το Μονομελές Πλημμελειοδικείο  δεν συγκροτείται από τον ίδιο δικαστή κάθε μέρα. Άλλος έκρινε για τον Σώρρα και άλλος για τον Τσιάρτα. Δεν έχει σημασία που εμείς θέλουμε να πιστεύουμε  πως  όλοι ανεξαιρέτως οι δικαστές είναι έγκριτοι νομικοί, ηθικοί, αδέκαστοι, μη εκβιάσιμοι, μη χειραγωγήσιμοι και αμερόληπτοι. Εξαρτάται, δυστυχώς, και από το σε ποιόν θα πέσεις. Κι’ επειδή τώρα τελευταία δεν είναι πρέπον να χρησιμοποιούμε το αρσενικό γένος, όταν αναφερόμαστε σε κάποια ιδιότητα ή κάποιο επάγγελμα κ.λπ., συμπληρώνω:  Άλλη έκρινε για τον Σώρρα και άλλη για τον Τσιάρτα. Δεν έχει σημασία που εμείς θέλουμε να πιστεύουμε  πως  όλες οι δικαστές [δικάστριες που λένε οι μορφωμένοι]  είναι έγκριτες νομικοί, ηθικές, αδέκαστες, μη εκβιάσιμες, μη χειραγωγήσιμες και αμερόληπτες. Εξαρτάται, δυστυχώς, και από το σε ποιά θα πέσεις.

         Ο Τσιάρτας είπε με απλά και καθόλου προσβλητικά λόγια, ότι δεν είναι φυσιολογικό να είσαι ομοφυλόφιλος. Αυτή είναι η άποψή του, αλλά και του 99% της ανθρωπότητας, και την εξέφρασε στα πλαίσια της ελευθερίας τής έκφρασης. Δεν καταλαβαίνω πώς προκάλεσε άλλους σε ρατσιστική συμπεριφορά!

        Δηλαδή, όταν ο Χρήστος Περρής δηλώνει, ότι είναι υπερήφανος που είναι πούστης, δεν προκαλεί; Σε αντίθεση με τον μακαρίτη Χρήστο Σιμαρδάνη, που είχε παραδεχτεί ανοικτά ότι ήταν ομοφυλόφιλος, αλλά, όταν του ζήτησαν να μιλήσει για την gay parade είπε:

  «Την ημέρα του Gay Pride, μου ζήτησαν από ραδιοφωνικό σταθμό να μιλήσω, αλλά τους είπα ότι δεν συμφωνώ. Δεν είμαι περήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος. Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες “είμαι περήφανος που έχω αφτιά”. Δεν μπορείς να είσαι περήφανος επειδή είσαι θηλαστικό ή επειδή έχεις δύο αφτιά. Περήφανος μπορείς να είσαι για χίλια δύο άλλα πράγματα. Θα μου άρεσε να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου για κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά μου. Δεν νιώθω περήφανος που είμαι γκέι, ούτε εσύ πρέπει να νιώθεις περήφανος που είσαι στρέιτ. Να είσαι περήφανος επειδή είσαι τίμιος, καλός άνθρωπος, ή καλός πατέρας».

 

Ευτυχώς που δεν τον κατεμήνυσε κάποιος για ρατσιστικό λόγο.

        Και ο νέος διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Γιάννης Μόσχος είπε: «Τώρα το λέω υπερήφανα. Ναι είμαι πούστης, οι λέξεις δεν είναι πρόβλημα».

Πάντως, μου άρεσε τούτο


Πόσο αληθινό!

Και όλ’ αυτά ενώ


και στον Κολωνό και στα Πετράλωνα γίνεται της Πόπης. Αλήθεια πότε θα βγει μια επώνυμη γυναίκα να πει «Είμαι υπερήφανη που είμαι πουτάνα!», να τη χειροκροτήσουμε;  

Σώτος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου