Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Το άρθρο στο facebook που έσπασε όλα τα ρεκόρ επισκεψιμότητας

Οχι, το άρθρο δεν είναι από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ή τη zougla, ή άλλες δημοφιλείς σελίδες. Το ρεκόρ όλων των εποχών σε likes, κοινοποιήσεις και....
απήχηση, έχει ένα κειμενάκι, που έγραψε η διαχειρίστρια μιας μικρής, άσημης παιδικής σελίδας στο facebook για τις πυρκαγιές και έγινε το ν.1 viral όλων των εποχών στο ελληνικό διαδίκτυο, με 25 χιλιάδες likes, 1.365.690 αναγνώσεις και 2.800 σχόλια (!), νούμερα ασύλληπτα για οποιοδήποτε μεγάλο portal.

Το απλό και λιτό κείμενο είναι της φίλης και συνεργαζόμενης με το makpress, Θεσσαλονικιάς (ζει στην Αθήνα πλέον) διαχειρίστριας της παιδικής σελίδας "Μάσα και Αρκούδος", Ελένης Αποστολίδου (εύγε και απο μας Ελένη), που λέει ότι δεν περίμενε τέτοια αποδοχή.



και είναι αυτό

Διάβασα το άρθρο για τις μανούλες που βρέθηκαν καμένες, να κρατάνε σφιχτά το παιδάκι τους στην αγκαλιά τους. Έβαλα τον εαυτό μου να κάνει ένα δυσάρεστο νοητικό ταξίδι στον τόπο της τραγωδίας.
Με φαντάστηκα να παίζω χαρούμενη με το παιδάκι μου και ξαφνικά να βλέπω φωτιές να έρχονται κατά πάνω μου. Αυτόματα, παίρνω το παιδί στην αγκαλιά και στρίβω προς την άλλη κατεύθυνση. Τρόμος ! Κι από ΄κει έρχονται φωτιές. Γυρίζω δεξιά, γυρίζω αριστερά, ...τρόμος, Παντού φωτιά.
Βλέπω το τέλος να πλησιάζει.
Δεν υπάρχει έξοδος, δεν υπάρχει διαφυγή, δεν υπάρχει λύτρωση.
Ο θάνατος θα έρθει. Τουλάχιστον ας με βρει αγκαλιά με ό,τι αγαπώ περισσότερο.
Δεν με νοιάζει καθόλου για τη ζωή μου. Η καρδιά μου σκίζεται σε χίλια κομμάτια, που μαζί μου θα χαθεί η ψυχή μου, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ! Βοήθεια, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΕΕ ΜΟΥ ! Ας γλίτωνε το παιδί μου....
Δεν άντεξα να φαντάζομαι άλλο τη σκηνή. Διαλύθηκα και μόνο στη σκέψη.
Μετά έκλαψα, Έκλαψα πολύ.
Αγκάλιασα ασυναίσθητα σφιχτά το παιδί μου -ίσως το κάνατε κι εσείς- και του ζήτησα να προσευχηθούμε για τα αθώα θύματα της ανοργανωσιάς του κράτους μας. Κάποια αγγελούδια ακόμη προστέθηκαν στα τόσα και τόσα αγγελούδια του ουρανού.
Αιωνία η μνήμη τους.