Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Θανάσης Παπαχριστόπουλος : «Ήμουν, παραμένω και θα είμαι συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ »

Εξελέγη με τους ΑΝΕΛ, αλλά υποστηρίζει φανερά ΣΥΡΙΖΑ και όλοι αναμέναμε την υπουργοποίησή του. Όμως....



Πάντα είχα την εμπιστοσύνη του Πάνου Καμένου δήλωσε στο ΘΕΜΑ 104,6 ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ Θανάσης Παπαχριστόπουλος.
Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Παπαχριστόπουλος: « τουλάχιστον σε μένα τα προσωπικά έρχονται σε δεύτερη μοίρα, άλλωστε είμαι πρώτος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος μου και γραμματέας, είναι μια θέση πολύ σημαντική για μένα και είναι μεγάλη τιμή που έχω αυτές τις δύο ιδιότητες» και συνέχισε λέγοντας « Καλό είναι να μην παίρνουν τα μυαλά μας αέρα, τα δικά μου τα προσωπικά είναι μια χαρά, ήμουν παραμένω και θα είμαι και στο μέλλον συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε δύο κόμματα, είχα την εμπιστοσύνη του προέδρου παρόλο που πολλές φορές ψήφισα νομοσχέδια που δεν τα ψήφισε το υπόλοιπο κόμμα »