Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Καλαφάτης: Εξωφρενική η απόφαση να λειτουργεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μόνον 16 ώρες

«Εξωφρενική», χαρακτήρισε την «αποκλειστική απόφαση της κυβέρνησης να υιοθετήσει 16ωρο λειτουργίας για το τελωνείο του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης», επειδή...
«σημαίνει αναπόφευκτα υποβάθμιση του λιμανιού και των συμφερόντων των παραγωγικών φορέων», ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει», βουλευτής Α Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης.
Στην τοποθέτησή του, χθες (Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018) στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε τον τρόπο με τον οποίο μεθοδεύτηκε η απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ελήφθη στις 10 Αυγούστου και κοινοποιήθηκε στις 14 Αυγούστου, παραμονή Δεκαπενταύγουστου) και υπογράμμισε:
«Όλα τα λιμάνια του κόσμου λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως. Η λειτουργία του λιμανιού είναι αναπτυξιακό ζήτημα της πόλης. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μακράν ο πιο σημαντικός αναπτυξιακός βραχίονας της πόλης», υπογράμμισε.
Επισήμανε, ακόμη, ότι, με τη βουλευτική ιδιότητά του κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή, για τη διακοπή της ολοήμερης λειτουργίας των τελωνειακών υπηρεσιών του ΟΛΘ στην Πύλη 16, απόφαση που «δημιουργεί αναχώματα στην αναπτυξιακή πορεία του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, ερήμην των φορέων της πόλης», με την οποία ζητά από τους αρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας και Ανάπτυξης να απαντήσουν σε ποιες ενέργειες θα προβούν για να προλάβουν τους ανταγωνιστές του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης πριν επωφεληθούν, αλλά και ποια είναι η θέση της νέας διοίκησης του ΟΛΘ για τις ενέργειες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
Και κατέληξε: «Η ακατανόητη απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων(ΑΑΔΕ) εγείρει σοβαρά ζητήματα υπονόμευσης του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης σχετικά με τις αναπτυξιακές προοπτικές του. Καθυστερεί έτσι η αναβάθμιση του ρόλου του ως διαμετακομιστικού κόμβου της νοτιοανατολικής μεσογείου και ως εμπορικής πύλης των Βαλκανίων. Έτσι, είναι αβέβαιη η εξέλιξή του ως δυνατού γεωπολιτικού παίκτη των περιφερειακών λιμανιών που το ανταγωνίζονται σκληρά. Επιπρόσθετα, καθίσταται αμφίβολη η δημιουργία θέσεων εργασίας που έχει ανάγκη η πόλη και η Βόρεια Ελλάδα και η προσέλκυση επενδύσεων που χρειάζεται η οικονομία της χώρας».