παράλληλα θέλει να ενισχύσει τον κομματικό μηχανισμό με νέο γενικό γραμματέα του κόμματος. Στόχος των νέων προσώπων που θα πλαισιώσουν τις εκλογικές λίστες, θα είναι σύμφων αμε την Κουμουνδούρου "ο διεμβολισμός της Ν.Δ.".
Εμείς θυμίζουμε τη συνέντευξη της δημοφιλούς πορνοστάρ Τζούλιας Αλεξανδράτου στην Espresso, όπου δήλωσε τις κομματικές της προτιμήσεις και το θαυμασμό της στον Αλέξη Τσίπρα:
Πηγή: https://www.espressonews.gr/cover-story/2016/11/154589/i-tzoylia-thelei-na-ginei-prothypoyrgos
Η Τζούλια Αλεξανδράτου μίλησε, όμως, και για άλλα θέματα στην εφημερίδα «Espresso». Οπως για το ότι μεγάλο κόμμα την έχει προσεγγίσει για να κατέβει υποψήφια στις επόμενες εκλογές.
«Μου έχει γίνει και παλαιότερα πρόταση να πολιτευθώ, λίγο πριν φύγω για την Αυστρία, αλλά τότε είχα απαντήσει αρνητικά διότι είχα υποχρεώσεις στο εξωτερικό. Η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει η είσοδός μου στα κοινά, διότι ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πλέον τους πολιτικούς. Με την εκλογή του Αλέξη Τσίπρα μπήκε τέλος στην οικογενειοκρατία, που υπήρχε για 40 χρόνια στην πολιτική σκηνή της χώρας μας. Εκείνη την περίοδο όποιος και να έβγαινε πρωθυπουργός θα ήταν υποχρεωμένος να πράξει αυτά που λένε τα Μνημόνια», είπε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, δεν έκρυψε τη φιλοδοξία της να ασχοληθεί με την πολιτική: «Σκέφτομαι να ασχοληθώ με την πολιτική, μήπως μπορέσω και βάλω εγώ μια τάξη σ' αυτή τη χώρα. Οι γυναίκες μπορούμε να γίνουμε καλύτερες πολιτικοί από τους άντρες. Τρανταχτό παράδειγμα, η Χίλαρι Κλίντον, η οποία έρχεται πρώτη στις δημοσκοπήσεις για την προεδρία. Για πρώτη φορά στα χρονικά μια γυναίκα μπορεί να καθίσει στο Οβάλ Γραφείο. Γιατί να μη γίνω κι εγώ πρωθυπουργός της Ελλάδας;».
Επίσης, η Τζούλια Αλεξανδράτου αναφέρθηκε και στον διαγωνισμό ομορφιάς του 2006, όταν και έγινε για πρώτη φορά γνωστή στο κοινό, αλλά την πρωτιά πήρε η σύζυγος του Βασίλη Σπανούλη, Ολυμπία Χοψονίδου: «Στον διαγωνισμό φάνηκε ότι δεν έχουμε αξιοκρατία. Με έκοψαν για ένα νεύμα μου και τη θέση μου πήρε κάποια που "εξαφανίστηκε" την επόμενη μέρα. Την ίδια στιγμή, εγώ έγινα νούμερο ένα, με προτάσεις για τηλεόραση, τραγούδι, σινεμά, μόδα και τεράστιες διαφημιστικές καμπάνιες».