Οι εργαζόμενοι του Ο.Α.Σ.Θ. αποφάσισαν να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας από την Τρίτη 16.08.2016.
Τα τελευταία χρόνια ο Ο.Α.Σ.Θ. ταλανίζεται από ....
οικονομικά προβλήματα, που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της υπαιτιότητας του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο δεν τήρησε και δεν εφάρμοσε την από 30.04.2001 Οικονομική Συμφωνία, με αποτέλεσμα να συσσωρευθούν οι οφειλές του προς τον Ο.Α.Σ.Θ.. Η Διοίκηση του Οργανισμού στάθηκε όρθια στα χρόνια της κρίσης και κατόρθωσε, με τη βοήθεια και των εργαζομένων του, να διαφυλάξει την απρόσκοπτη λειτουργία του συγκοινωνιακού έργου στο Νομό Θεσσαλονίκης.
Το πρόβλημα, όμως, μεγεθύνθηκε από τη συσσώρευση των οφειλών απέναντι στον Ο.Α.Σ.Θ. των Υπουργείων Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που ασκούν κοινωνική πολιτική, τα οποία, παρά το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένα με βάση τη διάταξη του άρθρου 30 παρ. 2 του Ν. 4313/2014 να καταβάλουν στον Ο.Α.Σ.Θ. είτε το αντίτιμο, είτε τη διαφορά από το ισχύον κόμιστρο, για τις ομάδες πολιτών που δικαιούνται να διακινούνται δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο στην περιοχή ευθύνης του, εντούτοις μέχρι και σήμερα δεν προέβησαν σε καμία καταβολή, παρά τις συνεχείς και επανειλημμένες οχλήσεις μας. Η αύξηση του Φ.Π.Α. από 13% σε 23% την 20.07.2015 και ήδη σε 24% από 01.06.2016 που επιβλήθηκε στα κόμιστρα, αύξησε αρνητικά την οικονομική δυσπραγία του Ο.Α.Σ.Θ., καθόσον τα αρμόδια Υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών δεν προέβησαν σύμφωνα με το νόμο μέχρι και σήμερα στην έκδοση νομοθετικής ρύθμισης για την τακτοποίηση της παραπάνω εκκρεμότητας, με συνέπεια την απώλεια εσόδων του Οργανισμού μας (εισπράττουμε Φ.Π.Α. 13% και αποδίδουμε Φ.Π.Α. 23% από 20.07.2015 έως 31.05.2016 και 24% από 01.06.2016). Όλα τα παραπάνω μετέβαλαν απρόβλεπτα τις συνθήκες και επέφεραν οικονομική ασφυξία.
Στα πλαίσια της επώδυνης αυτής οικονομικής ασφυξίας η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. κατέβαλε και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι εργαζόμενοι να λαμβάνουν κανονικά τη μισθοδοσία τους, έστω και με καθυστέρηση, πράγμα που επιτυγχάνεται με υπέρβαση και υπερπροσπάθεια. Η καθυστέρηση καταβολής της μισθοδοσίας των μηνών Ιουνίου και Ιουλίου 2016 δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ., αλλά στην ιδιαίτερα δυσχερή οικονομική κατάσταση και στις συσσωρευμένες οφειλές του Ελληνικού Δημοσίου, όπως προαναφέραμε.
Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. εγγυάται ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ξεπεραστεί άμεσα το εμπόδιο της πρόσκαιρης οικονομικής αδυναμίας, όπως με περισσή σύνεση και προσπάθεια έπραξε και στο παρελθόν με τη βοήθεια μέχρι σήμερα όλων των εργαζομένων του.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και την κατανόηση από όλους τους πολίτες του Νομού Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία τους.
Η νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή Νο 78Ν «ΚΤΕΛ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ» θα λειτουργήσει κανονικά, όπως επίσης θα λειτουργήσει κανονικά και το ειδικά διασκευασμένο λεωφορείο για τη δωρεάν μετακίνηση των ΑμεΑ.
Τα τελευταία χρόνια ο Ο.Α.Σ.Θ. ταλανίζεται από ....
οικονομικά προβλήματα, που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της υπαιτιότητας του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο δεν τήρησε και δεν εφάρμοσε την από 30.04.2001 Οικονομική Συμφωνία, με αποτέλεσμα να συσσωρευθούν οι οφειλές του προς τον Ο.Α.Σ.Θ.. Η Διοίκηση του Οργανισμού στάθηκε όρθια στα χρόνια της κρίσης και κατόρθωσε, με τη βοήθεια και των εργαζομένων του, να διαφυλάξει την απρόσκοπτη λειτουργία του συγκοινωνιακού έργου στο Νομό Θεσσαλονίκης.
Το πρόβλημα, όμως, μεγεθύνθηκε από τη συσσώρευση των οφειλών απέναντι στον Ο.Α.Σ.Θ. των Υπουργείων Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που ασκούν κοινωνική πολιτική, τα οποία, παρά το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένα με βάση τη διάταξη του άρθρου 30 παρ. 2 του Ν. 4313/2014 να καταβάλουν στον Ο.Α.Σ.Θ. είτε το αντίτιμο, είτε τη διαφορά από το ισχύον κόμιστρο, για τις ομάδες πολιτών που δικαιούνται να διακινούνται δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο στην περιοχή ευθύνης του, εντούτοις μέχρι και σήμερα δεν προέβησαν σε καμία καταβολή, παρά τις συνεχείς και επανειλημμένες οχλήσεις μας. Η αύξηση του Φ.Π.Α. από 13% σε 23% την 20.07.2015 και ήδη σε 24% από 01.06.2016 που επιβλήθηκε στα κόμιστρα, αύξησε αρνητικά την οικονομική δυσπραγία του Ο.Α.Σ.Θ., καθόσον τα αρμόδια Υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών δεν προέβησαν σύμφωνα με το νόμο μέχρι και σήμερα στην έκδοση νομοθετικής ρύθμισης για την τακτοποίηση της παραπάνω εκκρεμότητας, με συνέπεια την απώλεια εσόδων του Οργανισμού μας (εισπράττουμε Φ.Π.Α. 13% και αποδίδουμε Φ.Π.Α. 23% από 20.07.2015 έως 31.05.2016 και 24% από 01.06.2016). Όλα τα παραπάνω μετέβαλαν απρόβλεπτα τις συνθήκες και επέφεραν οικονομική ασφυξία.
Στα πλαίσια της επώδυνης αυτής οικονομικής ασφυξίας η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. κατέβαλε και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι εργαζόμενοι να λαμβάνουν κανονικά τη μισθοδοσία τους, έστω και με καθυστέρηση, πράγμα που επιτυγχάνεται με υπέρβαση και υπερπροσπάθεια. Η καθυστέρηση καταβολής της μισθοδοσίας των μηνών Ιουνίου και Ιουλίου 2016 δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ., αλλά στην ιδιαίτερα δυσχερή οικονομική κατάσταση και στις συσσωρευμένες οφειλές του Ελληνικού Δημοσίου, όπως προαναφέραμε.
Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. εγγυάται ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ξεπεραστεί άμεσα το εμπόδιο της πρόσκαιρης οικονομικής αδυναμίας, όπως με περισσή σύνεση και προσπάθεια έπραξε και στο παρελθόν με τη βοήθεια μέχρι σήμερα όλων των εργαζομένων του.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και την κατανόηση από όλους τους πολίτες του Νομού Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία τους.
Η νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή Νο 78Ν «ΚΤΕΛ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ» θα λειτουργήσει κανονικά, όπως επίσης θα λειτουργήσει κανονικά και το ειδικά διασκευασμένο λεωφορείο για τη δωρεάν μετακίνηση των ΑμεΑ.