Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Σπίρτζης: "Είμαι φίλος με τον γιο Καλογρίτσα, όχι με τον πατέρα"

"Ο πατέρας (ο εργολάβος) είναι ..ΠΑΣΟΚ, Εγώ είμαι φίλος με το γιο (που θέλει την τηλεοπτική άδεια)", είπε ο Υπουργός κι έτσι...ησυχάσαμε.
Τις σχέσεις του με την οικογένεια Καλογρίτσα οριοθέτησε ο υπουργός ....
Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Κουτσούκου. Όπως τόνισε ο υπουργός είναι φίλος με τον Βαλίδιμηρο Καλογρίτσα και όχι με τον πατέρα του Χρήστο Καλογρίτσα, ο οποίος συμμετέχει σε διαγωνισμούς του δημοσίου. «Εγώ έχω σχέσεις με τον γιο του. Για τον πατέρα του, ψάξτε στο ΠΑΣΟΚ», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Γ. Κουτσούκος υποστήριξε ότι ο Καλογρίτσας αναλαμβάνει δημόσια έργα, και συγκεκριμένα τμήματα του δρόμου Πάτρα – Πύργος. «Έχουν γίνει 3 από τις 8 δημοπρατήσεις και, ω του θαύματος, τις έχει πάρει ένας νέος εθνικός εργολάβος», ανέφερε.
«Εμείς δεν κάνουμε διαγωνισμούς για να κερδίζουν οι έξι μεγάλες ελληνικές εταιρείες και 2-3 ξένες», απάντησε ο Χρ. Σπίρτζης και ρώτησε: «υπάρχει οποιαδήποτε βοήθεια ή επιδότηση σε κάποιον διαγωνιζόμενο; Ξέρετε πολύ καλά ότι δεν υπάρχει. Τι υπάρχει; Ότι δεν θα πάρουν το έργο οι γνωστές μεγάλες εταιρείες με μηδενική έκπτωση, δεν θα πάρουν χρήματα για πρόσθετες εργασίας, δεν θα χρήματα».
Επισήμανε ότι στο έργο που είναι 500 εκατ. συνολικά ο πρώτος μειοδότης (Καλογρίτσας) έδωσε εκπτώσεις του 55% και ο δεύτερος του 49%, επομένως το κράτος είχε όφελος περίπου 250 εκατ. ευρώ.
Ανέφερε ότι στον διαγωνισμό μετείχαν και οι εταιρείες που κάνουν τον Κόρινθο – Πάτρα δίνοντας εκπτώσεις 25% - 30%, οι οποίες έδιναν έκπτωση 3%- 5% όταν είχαν πάρει τον δρόμο Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος. «Και είμαι και φαίνομαι τίμιος. Εσείς με ξέρετε χρόνια. Ξέρετε ότι έχω χτυπηθεί χρόνια με αυτό το σύστημα. Που είναι η αν ηθικότητα; Στο 55% έκπτωση;», είπε ο Χρ. Σπίρτζης απευθυνόμενος στον Γ. Κουτσούκο.
naftemporiki.gr