του Στράτου Σιμόπουλου
Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κυκλοφορούν, αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Η κυβέρνηση, ο ΟΑΣΘ και οι εργαζόμενοι, ενόψει της ΔΕΘ, βρήκαν μια προσωρινή λύση, κυρίως για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι.
Για να υπάρξει μόνιμη λύση, χωρίς οι Θεσσαλονικείς και μέσω του προϋπολογισμού όλοι οι Έλληνες, να «πληρώνουν πολύ το μάρμαρο», οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να συμφωνήσουν στην αναδιάρθρωση του Οργανισμού και στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, διαφορετικά ρίχνουν νερό στον μύλο της κυβέρνησης, που ιδεοληπτικά στοχεύει στην κρατικοποίηση της εταιρείας.
Ο ΟΑΣΘ πρέπει να είναι ιδιωτικός, κερδοφόρος, με καλή ποιότητα υπηρεσιών και χωρίς να βαρύνει υπέρμετρα τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ταυτόχρονα πρέπει να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο με επιδοτούμενη μεταφορά ειδικών ομάδων του πληθυσμού.
Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κυκλοφορούν, αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Η κυβέρνηση, ο ΟΑΣΘ και οι εργαζόμενοι, ενόψει της ΔΕΘ, βρήκαν μια προσωρινή λύση, κυρίως για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι.
Για να υπάρξει μόνιμη λύση, χωρίς οι Θεσσαλονικείς και μέσω του προϋπολογισμού όλοι οι Έλληνες, να «πληρώνουν πολύ το μάρμαρο», οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να συμφωνήσουν στην αναδιάρθρωση του Οργανισμού και στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, διαφορετικά ρίχνουν νερό στον μύλο της κυβέρνησης, που ιδεοληπτικά στοχεύει στην κρατικοποίηση της εταιρείας.
Ο ΟΑΣΘ πρέπει να είναι ιδιωτικός, κερδοφόρος, με καλή ποιότητα υπηρεσιών και χωρίς να βαρύνει υπέρμετρα τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ταυτόχρονα πρέπει να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο με επιδοτούμενη μεταφορά ειδικών ομάδων του πληθυσμού.