Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ , ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ!

Η οικονομική κρίση που βιώνουμε έχει αφήσει ήδη έντονα τα σημάδια της στη σχολική τάξη.
Εκπαιδευτικοί που παίρνουν μέρος στο σεμινάριο της Ένωσης...
Ελλήνων Φυσικών «Διαχείριση των προβλημάτων της σχολικής τάξης» (Θεσσαλονίκη 28 Νοεμβρίου) , διαπιστώνουν πως έχει αυξηθεί η βία και η επιθετικότητα στα σχολεία και πως πολλά παιδιά αντιμετωπίζουν συναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους αλλά και της αύξησης των διαζυγίων.
«Η διαχείρισης της κρίσης στη σχολική τάξη είναι ένα τεράστιο ζήτημα με πολλές και διαφορετικές προεκτάσεις, είναι μια μεγάλη κατηγορία με πολλά μέτωπα», εξηγεί η εισηγήτρια Μαρίνα Σαλβαρά που έχει εξειδικευθεί στην ειδική αγωγή και στη διδακτική μεθοδολογία.
Μαθητές με ειδικές ανάγκες που με την διαδικασία της συμπερίληψης ενσωματώνονται στις γενικές τάξεις των σχολείων, περιστατικά λεκτικής και σωματικής βίας, ζητήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διαφορετικότητας, συναισθηματικές και μαθησιακές διαταραχές, ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα που σχετίζονται με την προσωπική τους ανάπτυξη αλλά και την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού τους έργου, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που αναλύονται στο τρίμηνης διάρκειας επιμορφωτικό πρόγραμμα της ΕΕΦ που διεξάγεται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
«Αρωγοί στο πολύπλοκο πλέον έργο του εκπαιδευτικού είναι οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, τα ΚΕΔΥ (Κέντρα Διάγνωσης , Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης), τα κέντρα ψυχικής υγείας, το Παρατηρητήριο Βίας (για την καταγραφή περιστατικών), ωστόσο η αναγκαιότητα της επιμόρφωσης σε θέματα διαχείρισης και προβλημάτων μέσα στο χώρο του σχολείου που αναδεικνύονται και αναφύονται μέσα από μια σειρά ερευνών, κάνουν επιτακτική την ουσιαστική, μακροχρόνια και σε βάθος κατάρτιση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας» τονίζουν οι εκπρόσωποι της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών που διοργανώνουν το σχετικό επιμορφωτικό πρόγραμμα.

Πληροφορίες : www.eef.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου