Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Αλέξη, μήπως τα ΄χουμε μουσκέψει;

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Αρχίζω με την προχθεσινή προτροπή του κ. Γιούνκερ ότι οι Έλληνες «Δεν θα πρέπει να αυτοκτονήσουν, επειδή φοβούνται το θάνατο». Δηλαδή, ο ποιητής ήθελε να πει ότι το ΝΑΙ είναι θάνατος, αλλά το ΟΧΙ είναι αυτοκτονία; Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου. Και όμως το είπε, χωρίς αυτή η φράση να τύχει της δέουσας δημοσιότητος και ανάλυσης. Ο κ. Γιούνκερ, όμως, .....
κάνει τη δουλειά των αγορών. Το θέμα είναι τί κάνουμε εμείς. Έχουμε και λέμε λοιπόν:  

            Κύριε πρωθυπουργέ, υποτίθεται ότι  την 25.01.2015 είχαμε μία αναλαμπή, όπως ονόμασε τη νίκη σου ο Μίκης. Και στη συνέχεια άρχισαν οι ατέρμονες διαπραγματεύσεις υπό το βάρος της γνωστής και σε σένα απέχθειας των «εταίρων» μας προς τη νέα κυβέρνηση. Και ενώ αυτά σου ήταν γνωστά, έβγαινε το κάθε μεγαλοστέλεχος και αντέκρουε αυτά που έλεγε ένα άλλο μεγαλοστέλεχος, μιλούσε ο Γιάνης για δημιουργική ασάφεια και παρόμοιες παπάρες, έβγαινε ο Μητρόπουλος και θρηνούσε για το νέο Μνημόνιο, έβγαινε ο Μιχελογιαννάτσης και έλεγε δεν ψηφίζω αυτό το πρόγραμμα, έβγαινε ο Χρυσόγονος και ερμήνευε την πορεία των διαπραγματεύσεων, το ίδιο και ο Παπαδημούλης, ο Στρατούλης και ο Λαφαζάνης. Και μετά;

            Μετά μάς είπες ότι οι εταίροι μάς κορόιδεψαν, όταν υποσχέθηκαν την 20.02.2015 ότι θα δώσουν τη δόση μόλις υπογράψουμε, αλλά αθέτησαν την υπόσχεσή τους. Πιαστήκαμε κώτσοι που δεν ζητήσαμε γραπτή διαβεβαίωση, αλλά συνεχίζαμε να θεωρούμε αξιόπιστους τους συνομιλητές μας.

            Μετά προκήρυξες δημοψήφισμα και έκλεισες τις τράπεζες, για να μη φανεί ότι οι τράπεζες δεν έχουν τα λεφτά του κοσμάκη στα συρτάρια τους παρά τις ανακεφαλαιοποιήσεις. Και τούτο, ενώ γνώριζες ότι οι θεσμοί χρηματοδοτούν αφειδώς τους Ουκρανούς νεοναζιστές χωρίς όρους και Μνημόνια, άρα εσένα σε έχουν «γραμμένο». Ενώ γνώριζες ότι για να πάει ο λαός σε δημοψήφισμα πρέπει να είναι ήρεμος, δεν φρόντισες να ετοιμάσεις πρόγραμμα αντιμετώπισης της ασφυξίας που επέβαλαν οι δανειστές που δεν σε γουστάρουν. Δεν υπάρχουν ικανά στελέχη που θα κατέγραφαν εντός 24ώρου τα προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των τραπεζών και τις λύσεις σ’ αυτά; Έπρεπε να τρέχεις από ώρα σε ώρα να αντιμετωπίζεις πώς θα εισπράξει τη σύνταξή του αυτός που δεν έχει κάρτα ανάληψης, ώστε να δίνεις λαβή στη Ντόρα να συμπονάει τους καημένους τους συνταξιούχους που στήνονται στις ουρές ή που θα περιμένουν πότε θα ανοίξουν κάποια υποκαταστήματα, για να αναλάβουν τη σύνταξή τους; Να μας λέει από ραδιοφώνου τον πόνο μιας γυναίκας που δεν έχει γάλα για το παιδί της; Επειδή, προσθέτω εγώ, δεν μπορεί αυτή η γυναίκα να βγάλει αρκετά χρήματα από το ΑΤΜ, ώστε να πληρώσει με μετρητά στα φθηνά Lidl που δεν δέχονται κάρτες. Και γιατί δεν δέχονται κάρτες παρακαλώ; Διότι μόνον έτσι μπορούν να συνεχίσουν να στέλνουν τα μετρητά στη Γερμανία. Γκέγκε;

            Και μετά είδες τις ουρές στα βενζινάδικα και τα φορτώματα στα super market, τα οποία προβάλλουν ακαταπαύστως τα κανάλια που σε πολεμούν. Είδες για μία ακόμη φορά την αντίδραση του Έλληνα που στη συντριπτική πλειονότητά του φροντίζει για την πάρτη του. Αυτός θα σε στηρίξει; Δεν είναι, βεβαίως, αυτό ίδιον του Έλληνος. Είναι ίδιον του ανθρώπου σε οποιαδήποτε χώρα.
            Αμ τον άλλον τον Φλαμπουράρη γιατί δεν τον μαζεύεις; Τον άκουσα προ καιρού να λέει στα σοβαρά ότι είσαι σοφός παρά το νεαρόν της ηλικίας σου, εξ ου και οι υπουργοί σου ηλικίας 60 και άνω προστρέχουν σε σένα για να πάρουν κομμάτι από τη σοφία σου. Δηλαδή μιλάμε για την έσχατη ξεφτίλα αγιοποίησης του νεαρού πατερούλη. Ούτε ο Άδωνις δεν υμνούσε έτσι τον Σαμαρά.
            Κι’ ενώ  σου την πέφτουν ασταμάτητα οι μεγαλοκαρχαρίες με τα κανάλια τους και τις εφημερίδες, εσύ δεν απαντάς όπως τους πρέπει.  Έκοψαν και οι επιχειρήσεις τα διαφημιστικά πακέτα στα κανάλια τους και οι υπάλληλοί τους σε βρίζουν ακόμη περισσότερο, επειδή τ’ αφεντικά τους δεν θα μπορούν να τους πληρώσουν. Αλληλέγγυοι και αυτοί στον πόνο των τηλεθεατών τους.
            Η κατά τον Φλαμπουράρη σοφία σου δεν ήταν αρκετή για να τα προβλέψεις όλ’ αυτά; Δεν ήταν αρκετή για να πεις στους υπουργούς σου να είναι στρωμένοι στη δουλειά αντί να μοστράρουν στα κανάλια, τα οποία οι ίδιοι καταγγέλλουν ως παράνομα; Αιωνία  Ελλάς! Όσα πάνε κι’ όσα έλθουν!
            Τελικά, θα αποτελέσεις, προς τέρψιν των ολετήρων αυτής της χώρας, την περίφημη αριστερή παρένθεση. Και το μόνο έργο που θα έχεις αφήσει πίσω σου θα είναι η απόδοση ελληνικής ιθαγένειας στους λαθρομετανάστες και η αποδόμηση της ελληνικής παιδείας. Προς χάριν ποίων; Το λέω, επειδή βλέπω  ότι μετά τον συνωστισμό στη Σμύρνη, συρρικνώνεται σιγά-σιγά η ύλη της διδασκόμενης/εξεταστέας Ιστορίας. Στα βιβλία που διδάσκονται οι μαθητές μας περίοπτη θέση εξακολουθεί να κατέχει το ευρώ ως νόμισμα, ενώ οι αναπαραστάσεις του Γέρου του Μορηά όσο πάει και ξεθωριάζουν.
            Μαθαίνω, μάλιστα, ότι δεν θα διδάσκεται πλέον ο «Επιτάφιος του Περικλέους». Διατηρώ μία κρυφή ελπίδα ότι δεν θα αντικατασταθεί από την ιστορία των gay parades.
Διαβάζω, επίσης, ότι το Υπουργείο Παιδείας ανεκοίνωσε πως οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου δεν θα διδαχθούν φέτος το κεφάλαιο «Ο Παρευξείνιος Ελληνισμός το 19ο και 20ο αιώνα», στο οποίο περιλαμβάνεται η γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού. Πρόκειται για ένα κεφάλαιο σχετικά εύκολο ως προς την κατανόησή του και μικρό ως προς τον αριθμό των σελίδων – μόλις 10 τον αριθμό. Από την άλλη, προστέθηκαν επιπλέον 31 σελίδες από το Κεφάλαιο «Από την Αγροτική Οικονομία στην Αστικοποίηση» και συγκεκριμένα οι ενότητες «Η Ελληνική οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η Οικονομία κατά το 19ο αιώνα», οι οποίες δεν διδάσκονταν τα προηγούμενα έτη.
Γιατί άραγε; Δεν θα πρέπει τα ελληνόπουλα να διδάσκονται τις θηριωδίες των Τούρκων εναντίον της φυλής; Ή μήπως είναι το θρησκευτικό στοιχείο που επικράτησε ως αίτιο της σφαγής; Δηλαδή μουσουλμάνοι κατά χριστιανών, εξ ου και το σχετικό κεφάλαιο δεν πρέπει να διδάσκεται τώρα που θα υπάρχουν ελληνόπουλα με μη ελληνικές καταβολές και με μη χριστιανικές παραδόσεις και αξίες; Διερωτώμαι εγώ τώρα. Εκτός κι’ αν ο λόγος είναι αυτός
            Για πες μου, όμως, Αλέξη. Και συ κερά-Τασία! Και συ κυρ-Αριστείδη-Νικόλαε-Δημήτριε! Φρονείτε ότι ορθώς δεν διδασκόμασταν τόσα χρόνια στα σχολεία τις θηριωδίες των Γερμανών κατακτητών, για να τις ανακαλύψουμε λίαν προσφάτως υπό την πίεση των «δανεικών», όπως κάνουν οι έμποροι ανοίγοντας τα παλιά τεφτέρια;
            Όσο για την ιστορία της οικονομίας μέχρι και τον 19ο αιώνα, γιατί τόσο πίσω κυρ- Αριστείδη-Νικόλαε-Δημήτριε; Γιατί όχι και τον 20ό αιώνα, ιδία δε το τελευταίο τέταρτο, στη διάρκεια του οποίου είχαμε την περίφημη Κοινή Αγροτική Πολιτική που διέλυσε την ελληνική παραγωγή, με απώτερο στόχο να είμαστε του λοιπού εξαρτημένοι από τα αγροτικά προϊόντα των άλλων κρατών-μελών της ΕΕ, αλλά και της Τουρκίας, της Αιγύπτου και λοιπών τρίτων χωρών;

            Και μια που πάμε για δημοψήφισμα μετά από 40 χρόνια, μήπως θα πρέπει επί τέλους να προσφεύγει συχνότερα  η εκάστοτε κυβέρνηση στον λαό για μείζονα εθνικά ζητήματα; Είναι μείζον εθνικό θέμα η απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε χιλιάδες κατσικωμένους αλλοδαπούς. Ξεκίνησαν από λαθρομετανάστες, έγιναν οικονομικοί μετανάστες, μετά έγιναν sans papiers, εν συνεχεία έγιναν σκέτο μετανάστες, ακολούθως έγιναν πρόσφυγες, στη συνέχεια παράτυποι μετανάστες και τώρα Έλληνες. Γιατί δεν μας ρώτησες;

            Εδώ σταματώ, διότι πρέπει να εξηγήσω στον μπάρμπα Γιώργο απ’ τ’  Άγραφα τί θα πει «Reforms for the completion of the Current Program and Beyond» («Μεταρρυθμίσεις για την ολοκλήρωση του τρέχοντος προγράμματος και πέραν αυτού») και το δεύτερο «Preliminary Debt sustainability analysis» («Προκαταρκτική ανάλυση βιωσιμότητας χρέους»), ώστε να μπορέσει να κάνει τις απαραίτητες εγκεφαλικές διεργασίες, προκειμένου να καταλήξει σε ένα «ΝΑΙ» ή σε ένα «ΟΧΙ».  Άσε που θα πρέπει να του αναλύσω και το απόφθεγμα Γιούνκερ. Δηλαδή, αν θέλει να αυτοκτονήσει την Κυριακή ή να πεθάνει από τη συνεχιζόμενη ανέχεια του χρόνου. 

Σωτήριος Καλαμίτσης
Ταπεινός, πλην ακροδεκσιός νεομπολσεβίκος και δραχμολάγνος, γραφιάς πάσχων ανιάτως από εσχάτως διαγνωσθείσα ακράτεια εμπαθείας και λαϊκισμού, επιστήθιος, όμως, φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και επισκέπτης του εις οίκον ευγηρίας δι’ απόρους λόγω επαπειλούμενης εξώσεώς του από την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, όπου κατοικεί επ’ ενοικίω, Ιεράν τινά δηλονότι Μονήν του Αγίου ΄Ορους [Μεγάλη η Χάρη της]

Υ.Γ. Δείγμα προχειρότητος. Με την ΠΝΠ της 28.06.2015 και δη με την παράγραφο 1 του άρθρου πρώτου τέθηκαν οι τράπεζες σε αργία. Με την παράγραφο 2 επετράπησαν κατ’ εξαίρεση ορισμένες συναλλαγές [ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ, ηλεκτρονική μεταφορά ποσών από λογαριασμό σε λογαριασμό εντός Ελλάδος κ.λπ.]. Και στην παράγραφο 3 ορίζεται ότι οι εξαιρέσεις της παρ. 2 δεν εφαρμόζονται σε συναλλαγές με την ΤτΕ, στις συναλλαγές της Ελληνικής Δημοκρατίας και στην πίστωση λογαριασμών που τηρούνται στην Ελλάδα με εμβάσματα από το εξωτερικό. Πάτε καλά ρε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου