Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Οι "παρενέργεις" των capital controls

Εδώ και αρκετές μέρες, εν μέσω capital controls, ενώ ίσχυε αυστηρά το όριο των 60 ευρώ ανά μέρα προσπάθησαν να πληρώσω στην ώρα μου ολα τα χρήματα που όφειλα στην πιστωτική μου κάρτα. Η κάρτα ....
ανήκει στη Eurobank και επισκεύθηκα με τη 2η προσπάθεια ένα κατάστημα ΤBank. Εξω από την τράπεζα ένας υπάλληλός της, έκανε τον τροχονόμο στους συνταξιουχους και οδηγούσε μέσα αυτούς που θέλανε να βγάλουν κάρτα ανάλήψεως και τους υπόλοιπους στο ΑΤΜ για τις καθιερωμένες αναλήψεις. Του ζήτησα να πληρώσω την πιστωτική μου κάρτα αλλά εκείνος δε με άφησε κατ'αρχήν να μπω εντός του καταστήματος. Στη συνέχεια με απέτρεψε να κάνω κατάθεση σε ΑΤΜ για πληρωμή κάρτας και στο τέλος μου είπε πως καλό θα ήταν να κρατήσω την ρευστότητά μου μιας και οι καιροί ήταν δύσκολοι και να κάνω την πληρωμή μόλις επανέλθουν σε κανονικούς ρυθμούς οι τράπεζες αφού όπως μου είπε δε θα χρεωνόμουν τίποτα από τόκους. Οπως μπορείτε να φανταστείτε, η τράπεζά τους με χρεωσε κανονικότατα τόκους και φυσικά δε μου έχει απαντήσει εδώ και 15 μέρες στο e-mail που τους έστειλα.
Αυτοί κυρίες και κύριοι είναι τα αφεντικά της Ελλάδας. Φυσικά όπως μπορείτε αν φανατστείτε την κάρτα θα την ακυρώσω άμεσα. Και ποτέ ξανά δεν πρόκειται να ξαναεκδώσω κάρτα σε καμία τράπεζα. Ήταν η 1η και τελευταία φορά !!!

Αντε Κύριε Τσίπρα !!! Δείξτε τους τα δόντια σας !!! Αλλά ξέχασα ... τα δόντια σας είναι νεογιλα !!!!

Υ.Γ1. Τον υπάλληλο βέβαια θα τον κάνω ξεφτίλα για 18 ευρώ μιας και αυτός είιναι το κουτσαβάκι του συστήματος !!!
ΥΓ2: Το τηλ. κέντρο της Eurobank έχει κατακλησθεί από τέτοια παράπονα σύμφωνα με την υπηρεσία Pnone Bankning της εν λόγω Τράπεζας.

Άντε γεια !!! (Που λέει και ο Τάκης)

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου