Είμαι εδώ και αρκετά χρόνια πελάτης στη nova (για το σταθερό τηλ του σπιτιού μου) έχοντας δωρεάν αστικά, υπεραστικά, κινητά και διαδίκτυο.
Εδώ και μια βδομάδα είμαστε με την συζυγό μου σε υποχρεωτική καραντίνα εντός του σπιτιού από την ...Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, νοσόντας από κορονοϊό.
Από το περασμένο Σάββατο 8/5/2021, έβλεπα ότι έχανα συνεχώς την πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Την Δευτέρα 10/5 πρωί τους ειδοποιώ ότι πλέον δεν μπορώ να συνδεθώ καθόλου.
Κάνουν κάποια τεστ στη γραμμή, μου λένε φταίει ο βρόγχος και ότι μέσα σε 3 εργάσιμες θα ειδοποιηθεί να περάσει συνεργείο του ΟΤΕ.
Με ειδοποιούν μέσω viber ότι το συνεργείο θα έρθει την Τετάρτη 12/5, 8πμ-12μμ (το πρωί).
Δεν εμφανίζονται.
Ενημερώνω στις 12 το μεσημέρι την nova, ότι δεν εμφανίστηκαν από τον ΟΤΕ,
μου λένε, περίμενε μέχρι τις 3 μμ.
Τους ξανακαλώ στις 3μμ, απολύτως τίποτε.
Τους ζητώ να στείλουν μήνυμα στον ΟΤΕ γιατί δεν πέρασε το συνεργείο.
Με βεβαιώνουν ότι θα το κάνουν (εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι ήταν λόγια καθησυχασμού, ΟΥΔΕΠΟΤΕ επικοινώνησαν με τον ΟΤΕ για την καθυστέρηση εμφάνισης όπως με διαβεβαίωσε στη συνέχεια τεχνικός της NOVA).
Στις 3 μμ μου λένε περίμενε μέχρι τις 5 μμ να δούμε τι θα γράψουν (από τον ΟΤΕ).
Τους ξανακαλώ στις 5 μμ, δεν έχει γράψει απολύτως τίποτε ο ΟΤΕ (λογικό αφού ουδέποτε έλαβε αίτημα παραπόνου για να ανταποκριθεί).
Τετάρτη απόγευμα ΜΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΌ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!
Καλώ ξανά στην nova από το κινητό μου πλέον.
Τους ενημερώνω ότι πλέον δεν έχω ούτε τηλέφωνο. Και πάλι "καθησυχασμός" από τους τεχνικούς της nova.
Την επόμενη ημέρα τους καλώ και πάλι. 4η μέρα χωρίς διαδίκτυο!
Κάποια στιγμή κάποιος από τους τεχνικούς της nova αντιλήφθηκε ότι είχε απαντήσει ο ΟΤΕ ότι τάχα "άλλαξε ζεύγος καλωδίων λόγω φυσιολογικής φθοράς"!
Σε μια πολυκατοικία 10 ετών, με το καφαο του ΟΤΕ πλήρως προστατευμένο από κάθε υγρασία, χάλασε τάχα το ζεύγος καλωδίων!!!
Και το τηλέφωνο; γιατί μου έκοψαν το τηλέφωνο.
Και πάλι προσπάθεια καθησυχασμού από τους τεχνικούς της nova.
5η μέρα σήμερα
Παρασκευή 14/5/2021, 3:15 μμ.
ΧΩΡΙΣ διαδίκτυο
ΧΩΡΙΣ τηλέφωνο
ΧΩΡΙΣ καμία ενημέρωση για το πότε τελικά θα γίνει το συνδυαστικό ραντεβού ΟΤΕ - Nova.
Ακόμη περιμένω την ειδοποίηση.
Αυτή είναι η Ελλάδα του 5G...
Υπάλληλοι του ΟΤΕ που (σύμφωνα με την nova) αντί να λύσουν το πρόβλημα
και να διαπιστώσουν ότι πράγματι το έλυσαν πριν φύγουν
κόβουν τελείως το τηλέφωνο.
Υπάλληλοι της Nova που μένουν προσκολλημένοι στην τυπική διαδικασία αδιοαφορώντας αν ο πελάτης τους βρίσκεται σε τόσο δύσκολη συγκυρία (εγκλωβισμένος σπίτι του) χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά και χωρίς τηλέφωνο.
Τους ζήτησα τόσες φορές να μιλήσω με κάποιον ανώτερό τους στην nova. Τίποτε.
Οι ίδιοι τεχνικοί με τις τυποποιημένες απαντήσεις που συνοψίζονται στην λέξη "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε περισσότερο".
Που να κάνω τα παράπονά μου αγαπητό makpress?
Και ΠΟΤΕ επί τέλους θα λυθεί το πρόβλημα.
Σίγουρα κάποιες εργάσιμες ημέρες ακόμη.
Από Δευτέρα τώρα ... να δούμε πότε..
ΑΙΣΧΟΣ.
Μ.Σ.
ένας τακτικός αναγνώστης του makpress.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου