Στο νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θα κατατεθεί στη Βουλή, στο άρθρο 34, προβλέπεται αύξηση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, απο 20 ετη, που....
ισχύει σήμερα (Ν.4313/2014), σε 23 !
Κι αυτό έγινε επειδή θα έπρεπε να αποσυρθούν στις 31-12-2017 τα κόκκινα αρθρωτά λεωφορεία -είναι μοντέλο 1997- και ο ΟΑΣΘ θα έμενε από οχήματα. Έτσι, το όριο ηλικίας, που ήταν κάποτε 12 έτη, έγινε 15, μετά 20 και τώρα 23 !
Αυτό θα πει εκσυγχρονισμός !
Υ.Γ.1 - Αν δεν κάνουμε λάθος κύριε Σπίρτζη, που μας διαβάζετε με προσοχή, εσείς δεν κατηγορούσατε τον Κ. Χατζηδάκη, ότι "έκανε ρουσφέτι παρατείνοντας με παράνομη απόφαση το όριο ζωής των αστικών" ; Τώρα, το παρατείνετε εσείς με νόμο, γα να αποφύγετε τα ...έξοδα;
Y.Γ.2 - Εμείς τα ίδια λέγαμε και στους προηγούμενους: http://makpress.blogspot.gr/2014/12/20.html
Y.Γ.2 - Εμείς τα ίδια λέγαμε και στους προηγούμενους: http://makpress.blogspot.gr/2014/12/20.html
O ισχύων νόμος: όριο κυκλοφορίας τα 20 έτη
το νομοσχέδιο Σπίρτζη (1-11-2017): όριο κυκλοφορίας τα 23 έτη