Στο νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θα κατατεθεί στη Βουλή, στο άρθρο 34, προβλέπεται αύξηση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, απο 20 ετη, που....
Κι αυτό έγινε επειδή θα έπρεπε να αποσυρθούν στις 31-12-2017 τα κόκκινα αρθρωτά λεωφορεία -είναι μοντέλο 1997- και ο ΟΑΣΘ θα έμενε από οχήματα. Έτσι, το όριο ηλικίας, που ήταν κάποτε 12 έτη, έγινε 15, μετά 20 και τώρα 23 !
Αυτό θα πει εκσυγχρονισμός !
Υ.Γ.1 - Αν δεν κάνουμε λάθος κύριε Σπίρτζη, που μας διαβάζετε με προσοχή, εσείς δεν κατηγορούσατε τον Κ. Χατζηδάκη, ότι "έκανε ρουσφέτι παρατείνοντας με παράνομη απόφαση το όριο ζωής των αστικών" ; Τώρα, το παρατείνετε εσείς με νόμο, γα να αποφύγετε τα ...έξοδα;
Y.Γ.2 - Εμείς τα ίδια λέγαμε και στους προηγούμενους: http://makpress.blogspot.gr/2014/12/20.html
Y.Γ.2 - Εμείς τα ίδια λέγαμε και στους προηγούμενους: http://makpress.blogspot.gr/2014/12/20.html
O ισχύων νόμος: όριο κυκλοφορίας τα 20 έτη
το νομοσχέδιο Σπίρτζη (1-11-2017): όριο κυκλοφορίας τα 23 έτη

