Καλαφάτης: Με το νέο σύστημα στάθμευσης η διοίκηση του δήμου προσπαθεί ....
να πείσει πως 1+1=3!
Ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει», βουλευτής Α Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης το οποίο θέλει να εφαρμόσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης, δήλωσε τα εξής:
«Για τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης και τον Γιάννη Μπουτάρη, ένα κι ένα κάνουν… τρία! Με “νέα μαθηματικά” προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι, οι θέσεις παρκαρίσματος αυξάνονται, στέλνει κατοίκους του κέντρου να παρκάρουν σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από τα σπίτια τους και, ενώ δεν μπορεί να αστυνομεύσει την τωρινή κατάσταση στο κέντρο της πόλης και της γειτονιές της, υποστηρίζει ότι θα καταφέρει να επιβάλει ζώνες στάθμευσης με το νέο, “αλμυρό” σύστημα. Χωρίς να βρει λύση για τους μόνιμους κατοίκους, διαφημίζει θέσεις στάθμευσης για επισκέπτες, με το ακριβό τίμημα του 1,70 € την ώρα, λες και δε θέλει να κατοικείται το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Χωρίς συνεννόηση με τα υπάρχοντα ιδιωτικά πάρκινγκ –την οποία ο ίδιος είχε υποσχεθεί από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου- χωρίς έργα μικρής κλίμακας –όπως η δημιουργία εσοχών σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας για φορτοεκφορτώσεις- χωρίς αυστηρό ωράριο φορτοεκφορτώσεων, τρεις λέξεις μπορούμε να πούμε για το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης: Άλλη μια προχειροδουλειά».
να πείσει πως 1+1=3!
Ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει», βουλευτής Α Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης το οποίο θέλει να εφαρμόσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης, δήλωσε τα εξής:
«Για τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης και τον Γιάννη Μπουτάρη, ένα κι ένα κάνουν… τρία! Με “νέα μαθηματικά” προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι, οι θέσεις παρκαρίσματος αυξάνονται, στέλνει κατοίκους του κέντρου να παρκάρουν σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από τα σπίτια τους και, ενώ δεν μπορεί να αστυνομεύσει την τωρινή κατάσταση στο κέντρο της πόλης και της γειτονιές της, υποστηρίζει ότι θα καταφέρει να επιβάλει ζώνες στάθμευσης με το νέο, “αλμυρό” σύστημα. Χωρίς να βρει λύση για τους μόνιμους κατοίκους, διαφημίζει θέσεις στάθμευσης για επισκέπτες, με το ακριβό τίμημα του 1,70 € την ώρα, λες και δε θέλει να κατοικείται το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Χωρίς συνεννόηση με τα υπάρχοντα ιδιωτικά πάρκινγκ –την οποία ο ίδιος είχε υποσχεθεί από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου- χωρίς έργα μικρής κλίμακας –όπως η δημιουργία εσοχών σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας για φορτοεκφορτώσεις- χωρίς αυστηρό ωράριο φορτοεκφορτώσεων, τρεις λέξεις μπορούμε να πούμε για το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης: Άλλη μια προχειροδουλειά».