Αγαπητέ συντοπίτη του Δήμου Τεμπών και Δήμου Αγιάς ειδικά των αδικημένων παραλίων του νομού Λάρισας.
Είναι πρωτοφανής ο αποκλεισμός που υπέστη το γεωγραφικό κέντρο της Ελλάδας. Δεν προβλέφθηκε άμεση έξοδος από και μετά το 6 χιλιομέτρων τούνελ Τ2 που σε πιάνει βέρτιγκο από την καμπύλη τροχιά του.
Ουτε καν μία πινακίδα σήμανσης. Η ιστορική κοινότητα Αμπελακίων με τα λιθόκτιστα της και τον μεταβυζαντινό συνεταιρισμό της που άνθισε επί τουρκοκρατίας πέρασε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Τα παράλια του Δ. Αγιάς Λάρισας, Αλεξανδρινή, Στόμιο, Πλατιά Άμμος, Κόκκινο Νερό, Κουτσουπιά, Παλιουριά, Βελίκα, Σωτηρίτσα, Αγιόκαμπος ούτε καν αναφέρονται.
Το Δέλτα Πηνειού ούτε που αναγράφεται.
Τα παράλια του Δ. Τεμπών Λάρισας, Καστρί Λουτρό, Μεσάγγαλα δεν υπάρχουν παρά μόνον ο Πλαταμώνας Πιερίας με μία έξοδο προς Θεσσαλονίκη που η κορυφή της στροφής αγγίζει την ορθή γωνία.
Ο κατερχόμενος προς Αθήνα δεν μπορεί να προσεγγίσει την κοιλάδα Τεμπων Λάρισας μετά την έξοδο Πλαταμώνα παρά αφού τη προσπεράσει και επιστρέψει μέσω παλαιάς Εθνικής Οδού απο τον κόμβο Ευαγγελισμού.
Και η Δημοτική Αρχή ομιλεί για όραμα πάρκου στην κοιλάδα Τεμπών με αναβίωση μιας παλιάς δρεζίνας που θα κόβει βόλτες στις παλιές γραμμές από Σ.Σ. Ιτέας έως Γέφυρα Ραψάνης.
Μα τί ανεκδοτα ακούμε και διαβάζουμε;
Σε μια άκρως αγροκτηνοτροφική περιοχή με εργοστάσια πέριξ της νέας σιδηροδρομικής γραμμής αντί να απαιτείται η ενεργοποίηση του σταθμού Διαχείρισης κυκλοφορίας του ΟΣΕ στον Ευαγγελισμό και η η ίδρυση εμπορικού σταθμού ΟΣΕ στην Βιομηχανική Περιοχή Μακρυχωρίου Λάρισας για φόρτωση εκφόρτωση προϊόντων, εσείς μας αποκλείσατε παντοιοτρόπως.
Ένα έγκλημα εις βάρος της ευημερίας, της οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης της γεωστρατηγικής περιοχής της κακείθεν περιοχής της κοιλάδας Τεμπών.
Όταν διεκδίκησα την ψήφο σας, το έπραξα απο αγάπη προς τα χώματα που μεγαλώσαμε αφουγκραζόμενος τη βοή των ιστορικών ευκαιριών να εξελιχθούμε σε κέντρο της χώρας που δεν θα παράγει χουσμικιάρηδες και χαμάληδες, αλλά προσωπικότητες να δημιουργηθεί το Κοινό των Τεμπών.
Θα περίμενα για λόγους ευθιξίας τουλάχιστον τις παραιτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων και δη της Συμπολίτευσης, όπως παλιά κάποιος Σύμβουλος στο Μακρυχώρι αν δεν με ξεγελά η μνήμη μου.
Όλες οι πρώην καποδιστριακές έδρες των παλαιών Δήμων, το Μακρυχώρι, ο Πυργετός, το Ομόλιο, το Στόμιο με χιλιάδες μόνιμους κατοίκους αποκλείστηκαν απο ολοκληρωμένους κόμβους. Τί ειναι αυτό; Εκδίκηση, γιατί παραμένουμε και επιμένουμε να ζούμε στην επαρχία; Θα ρημάξει ο τόπος. Ούτε λεωφορείο δεν θα σταματάει για επιβίβαση - αποβίβαση.
1. Ολοκληρωμένο κόμβο πριν και μετά το Τ2, ακριβώς πριν και μετά τα Τέμπη, τόσο για λόγους ζωτικής σημασίας και ασφάλειας, αφού ειναι απαράδεκτο να υπαρχει ένας κόμβος στον Ευαγγελισμό Λάρισας, μακράν του ποταμού Πηνειού και ένας κόμβος στον Πλαταμώνα Πιερίας πολύ μακριά από την αντίπερα όχθη. Είναι το λιγότερο ανόητο σε περίπτωση πτώσης της οδικής γέφυρας Πηνειού ή απειλής τρομοκρατικού χτυπήματος ή έκρηξης βυτιοφόρου ή πυρκαγιάς και καπνών να μην μπορείς να εκτρέψεις την κυκλοφορία ακριβώς πριν και μετά το Τ2 από την πλευρά του Κισσάβου πριν την γέφυρα Πηνειού.
Πού θα διοχετευθούν τα οχήματα σε περίπτωση δυστυχήματος στο 6 χιλιομέτρων Τ2; Θα αναστραφούν μέσα σε κατάσταση πανικού; Δεν μπορει σε έναν δρόμο που κόστισε 1 δις 100 εκατομμύρια Ευρώ περίπου να μην προβλέφθηκαν είσοδοι έξοδοι από και μετά το μεγαλύτερο τούνελ της χώρας.
2. Έξοδο από Λάρισα στο ύψος Μεσαγγάλων και είσοδο προς Λάρισα ομοίως.
3. Έξοδο στον Πυργετό από Θεσσαλονίκη.
Καλούμε τα Δημοτικά Συμβούλια να πάρουν για μία φορά τις ζωές τους στα χέρια τους και να μην τα αφήσουν όλα στην τύχη. Υπάρχει νομοθεσία και προσφυγή εκτός από κινητοποιήσεις για το θεαθήναι.
Αν δεν μπορει να εξυπηρετηθεί ο σκοπός του έργου, θα μπορούσατε να κάνετε το έργο παραποτάμια με διάνοιξη και προστατευτικά τόξα και να τελειώνατε σε 1,5 χρόνο. Κι όχι να τρυπήσετε ενα βουνό, τον Κίσσαβο γεμάτο με υδροφόρους ορίζοντες και λούνι, χώμα που δεν κάνει ούτε για τον κήπο και να μεταφέρετε αδρανή υλικά από τον Πηνειό για να μπαζώσετε το έργο.
Εν τέλει, παραχωρήθηκε/ πωλήθηκε ιδιωτική, δημόσια και δημοτική έκταση σε μία Κοινοπραξία για να εξυπηρετήσει τους πολίτες και όχι οι πολίτες την Κοινοπραξία.
Τελικά συνέβη ενα έργο που έγινε για να τελειώσει, για να μην καταντήσει δύο τρύπες στο βουνό. Χωρίς να ενδυναμώσει ούτε την οφειλόμενη κοινωνική ευθύνη και την εταιρική υπευθυνότητα της Εταιρείας, που δεν μπορει να αρκεστεί στην οδική ασφάλεια, αφού χτίσανε τουαλέτες με πάρκινγκ από την κατεύθυνση του δρόμου και σε περίπτωση δυστυχήματος το τροχαίο στο Ύπατο θα φαντάζει απλά τρομακτικό.
Για αυτο λοιπόν συγκροτείται Επιτροπή Πολιτών που θα διεκδικήσει τα αυτονόητα.
Μακρυχώρι, 25.04.2017
Με προβληματισμό
Αβέλλας Ν. Μιχαήλ
Μέλος Αντιπολίτευσης Δ. Τεμπών Λάρισας
http://olympuslight.blogspot.gr/2017/04/blog-post_25.html
Είναι πρωτοφανής ο αποκλεισμός που υπέστη το γεωγραφικό κέντρο της Ελλάδας. Δεν προβλέφθηκε άμεση έξοδος από και μετά το 6 χιλιομέτρων τούνελ Τ2 που σε πιάνει βέρτιγκο από την καμπύλη τροχιά του.
Ουτε καν μία πινακίδα σήμανσης. Η ιστορική κοινότητα Αμπελακίων με τα λιθόκτιστα της και τον μεταβυζαντινό συνεταιρισμό της που άνθισε επί τουρκοκρατίας πέρασε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Τα παράλια του Δ. Αγιάς Λάρισας, Αλεξανδρινή, Στόμιο, Πλατιά Άμμος, Κόκκινο Νερό, Κουτσουπιά, Παλιουριά, Βελίκα, Σωτηρίτσα, Αγιόκαμπος ούτε καν αναφέρονται.
Το Δέλτα Πηνειού ούτε που αναγράφεται.
Τα παράλια του Δ. Τεμπών Λάρισας, Καστρί Λουτρό, Μεσάγγαλα δεν υπάρχουν παρά μόνον ο Πλαταμώνας Πιερίας με μία έξοδο προς Θεσσαλονίκη που η κορυφή της στροφής αγγίζει την ορθή γωνία.
Ο κατερχόμενος προς Αθήνα δεν μπορεί να προσεγγίσει την κοιλάδα Τεμπων Λάρισας μετά την έξοδο Πλαταμώνα παρά αφού τη προσπεράσει και επιστρέψει μέσω παλαιάς Εθνικής Οδού απο τον κόμβο Ευαγγελισμού.
Και η Δημοτική Αρχή ομιλεί για όραμα πάρκου στην κοιλάδα Τεμπών με αναβίωση μιας παλιάς δρεζίνας που θα κόβει βόλτες στις παλιές γραμμές από Σ.Σ. Ιτέας έως Γέφυρα Ραψάνης.
Μα τί ανεκδοτα ακούμε και διαβάζουμε;
Σε μια άκρως αγροκτηνοτροφική περιοχή με εργοστάσια πέριξ της νέας σιδηροδρομικής γραμμής αντί να απαιτείται η ενεργοποίηση του σταθμού Διαχείρισης κυκλοφορίας του ΟΣΕ στον Ευαγγελισμό και η η ίδρυση εμπορικού σταθμού ΟΣΕ στην Βιομηχανική Περιοχή Μακρυχωρίου Λάρισας για φόρτωση εκφόρτωση προϊόντων, εσείς μας αποκλείσατε παντοιοτρόπως.
Ένα έγκλημα εις βάρος της ευημερίας, της οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης της γεωστρατηγικής περιοχής της κακείθεν περιοχής της κοιλάδας Τεμπών.
Όταν διεκδίκησα την ψήφο σας, το έπραξα απο αγάπη προς τα χώματα που μεγαλώσαμε αφουγκραζόμενος τη βοή των ιστορικών ευκαιριών να εξελιχθούμε σε κέντρο της χώρας που δεν θα παράγει χουσμικιάρηδες και χαμάληδες, αλλά προσωπικότητες να δημιουργηθεί το Κοινό των Τεμπών.
Θα περίμενα για λόγους ευθιξίας τουλάχιστον τις παραιτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων και δη της Συμπολίτευσης, όπως παλιά κάποιος Σύμβουλος στο Μακρυχώρι αν δεν με ξεγελά η μνήμη μου.
Όλες οι πρώην καποδιστριακές έδρες των παλαιών Δήμων, το Μακρυχώρι, ο Πυργετός, το Ομόλιο, το Στόμιο με χιλιάδες μόνιμους κατοίκους αποκλείστηκαν απο ολοκληρωμένους κόμβους. Τί ειναι αυτό; Εκδίκηση, γιατί παραμένουμε και επιμένουμε να ζούμε στην επαρχία; Θα ρημάξει ο τόπος. Ούτε λεωφορείο δεν θα σταματάει για επιβίβαση - αποβίβαση.
1. Ολοκληρωμένο κόμβο πριν και μετά το Τ2, ακριβώς πριν και μετά τα Τέμπη, τόσο για λόγους ζωτικής σημασίας και ασφάλειας, αφού ειναι απαράδεκτο να υπαρχει ένας κόμβος στον Ευαγγελισμό Λάρισας, μακράν του ποταμού Πηνειού και ένας κόμβος στον Πλαταμώνα Πιερίας πολύ μακριά από την αντίπερα όχθη. Είναι το λιγότερο ανόητο σε περίπτωση πτώσης της οδικής γέφυρας Πηνειού ή απειλής τρομοκρατικού χτυπήματος ή έκρηξης βυτιοφόρου ή πυρκαγιάς και καπνών να μην μπορείς να εκτρέψεις την κυκλοφορία ακριβώς πριν και μετά το Τ2 από την πλευρά του Κισσάβου πριν την γέφυρα Πηνειού.
Πού θα διοχετευθούν τα οχήματα σε περίπτωση δυστυχήματος στο 6 χιλιομέτρων Τ2; Θα αναστραφούν μέσα σε κατάσταση πανικού; Δεν μπορει σε έναν δρόμο που κόστισε 1 δις 100 εκατομμύρια Ευρώ περίπου να μην προβλέφθηκαν είσοδοι έξοδοι από και μετά το μεγαλύτερο τούνελ της χώρας.
2. Έξοδο από Λάρισα στο ύψος Μεσαγγάλων και είσοδο προς Λάρισα ομοίως.
3. Έξοδο στον Πυργετό από Θεσσαλονίκη.
Καλούμε τα Δημοτικά Συμβούλια να πάρουν για μία φορά τις ζωές τους στα χέρια τους και να μην τα αφήσουν όλα στην τύχη. Υπάρχει νομοθεσία και προσφυγή εκτός από κινητοποιήσεις για το θεαθήναι.
Αν δεν μπορει να εξυπηρετηθεί ο σκοπός του έργου, θα μπορούσατε να κάνετε το έργο παραποτάμια με διάνοιξη και προστατευτικά τόξα και να τελειώνατε σε 1,5 χρόνο. Κι όχι να τρυπήσετε ενα βουνό, τον Κίσσαβο γεμάτο με υδροφόρους ορίζοντες και λούνι, χώμα που δεν κάνει ούτε για τον κήπο και να μεταφέρετε αδρανή υλικά από τον Πηνειό για να μπαζώσετε το έργο.
Εν τέλει, παραχωρήθηκε/ πωλήθηκε ιδιωτική, δημόσια και δημοτική έκταση σε μία Κοινοπραξία για να εξυπηρετήσει τους πολίτες και όχι οι πολίτες την Κοινοπραξία.
Τελικά συνέβη ενα έργο που έγινε για να τελειώσει, για να μην καταντήσει δύο τρύπες στο βουνό. Χωρίς να ενδυναμώσει ούτε την οφειλόμενη κοινωνική ευθύνη και την εταιρική υπευθυνότητα της Εταιρείας, που δεν μπορει να αρκεστεί στην οδική ασφάλεια, αφού χτίσανε τουαλέτες με πάρκινγκ από την κατεύθυνση του δρόμου και σε περίπτωση δυστυχήματος το τροχαίο στο Ύπατο θα φαντάζει απλά τρομακτικό.
Για αυτο λοιπόν συγκροτείται Επιτροπή Πολιτών που θα διεκδικήσει τα αυτονόητα.
Μακρυχώρι, 25.04.2017
Με προβληματισμό
Αβέλλας Ν. Μιχαήλ
Μέλος Αντιπολίτευσης Δ. Τεμπών Λάρισας
http://olympuslight.blogspot.gr/2017/04/blog-post_25.html