ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Δυστυχως σημερα διαπίστωσα ακομη μια φορα οτι ο ΟΑΣΘ δεν ειναι μονο μονοπώλιο αλλα εχει και ασυλία απο ....
ελέγχους της τροχαίας
Στις 09.00 στον παράλληλο έμπροσθεν γηροκομείο Αγ Παντελεημωνος λεωφορείο 83α η Β δεν ειμαι σίγουρος έβγαζε μαύρους καπνούς τόσους που δεν βλέπαμε οι οδηγοί των ΙΧ
Γύρω στις 16.00 οδός λαγκαδα Ν 56 ντουμάνια
Τωρα πριν λιγο στην Λαγκαδα Ν 27 μαυρίλα τοςη απο την εξάτμιση που οδηγοί που περνούσαν απο δίπλα μουτζωναν στην αερογέφυρα.
12 ημέρες επίσχεση εργασίας ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν μπόρεσαν να ασχοληθούν με τα λεωφορεία στα συνεργεία τους ωςτε βγαίνοντας να μην υπαρχει αυτη η ελεεινή εικονα;;
Εγω σημερα ειδα 3 λεωφορεία φανταστείτε ποσα κυκλοφορούν σε όλο το Νομο
Και ερωτώ και οποιος γνωρίζει η θελει (επειδη το ενα απο τα τρία ειχε σφραγίδα ΚΤΕΟ 2018 αρα περασε φετος (αν κανω λάθος και τα λεωφορεία δεν περνάνε ανα δυο οπως τα οχηματα οκ ) να μας ενημερώσει σε ποιο ΚΤΕΟ περναει ο ΟΑΣΘ τα λεωφορεία του ωςτε κάποιος δημοσιογράφος να κανει ενα επιτόπιο ρεπορτάζ.
Να ενημερωθούμε οι πολιτες περνάνε ΚΤΕΟ η απλα κολλάνε την σφραγίδα και παίρνουν το έγγραφο ελέγχου ΚΤΕΟ ......
Επισης ξαναρωτω αν κάποιος διαβάζει απο την τροχαια θεσσαλονικης ΠΟΣΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ για ασφαλιστήρια δίπλωμα οδηγού (αν έληξαν (καθότι επαγγελματικά και ανανεώνονται τακτικά).) ,καμμενες λάμπες άδειες κυκλοφοριας ,ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ .
Το ερώτημα γινεται τακτικά και ακομη δεν εχει απαντηθεί.....
Αναμένουμε .........εκτος κι αν υπαρχει σιωπηρή ασυλία.......σε ενα θεμα που αφορά τις ζωές χιλιάδων επιβατών που κυκλοφορούν με τα λεωφορεία και του οδηγούς του ΟΑΣΘ
Επισης παράξενο που κανεις δημοσιογράφος η μπλογκ της πόλης δεν ενδιαφέρθηκε να ρωτήσει την τροχαια για τα σοβαρά στοιχεία αυτα που αφορούν το μοναδικό ΜΜΜ της θεσσαλονικης.
ελέγχους της τροχαίας
Στις 09.00 στον παράλληλο έμπροσθεν γηροκομείο Αγ Παντελεημωνος λεωφορείο 83α η Β δεν ειμαι σίγουρος έβγαζε μαύρους καπνούς τόσους που δεν βλέπαμε οι οδηγοί των ΙΧ
Γύρω στις 16.00 οδός λαγκαδα Ν 56 ντουμάνια
Τωρα πριν λιγο στην Λαγκαδα Ν 27 μαυρίλα τοςη απο την εξάτμιση που οδηγοί που περνούσαν απο δίπλα μουτζωναν στην αερογέφυρα.
12 ημέρες επίσχεση εργασίας ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν μπόρεσαν να ασχοληθούν με τα λεωφορεία στα συνεργεία τους ωςτε βγαίνοντας να μην υπαρχει αυτη η ελεεινή εικονα;;
Εγω σημερα ειδα 3 λεωφορεία φανταστείτε ποσα κυκλοφορούν σε όλο το Νομο
Και ερωτώ και οποιος γνωρίζει η θελει (επειδη το ενα απο τα τρία ειχε σφραγίδα ΚΤΕΟ 2018 αρα περασε φετος (αν κανω λάθος και τα λεωφορεία δεν περνάνε ανα δυο οπως τα οχηματα οκ ) να μας ενημερώσει σε ποιο ΚΤΕΟ περναει ο ΟΑΣΘ τα λεωφορεία του ωςτε κάποιος δημοσιογράφος να κανει ενα επιτόπιο ρεπορτάζ.
Να ενημερωθούμε οι πολιτες περνάνε ΚΤΕΟ η απλα κολλάνε την σφραγίδα και παίρνουν το έγγραφο ελέγχου ΚΤΕΟ ......
Επισης ξαναρωτω αν κάποιος διαβάζει απο την τροχαια θεσσαλονικης ΠΟΣΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ για ασφαλιστήρια δίπλωμα οδηγού (αν έληξαν (καθότι επαγγελματικά και ανανεώνονται τακτικά).) ,καμμενες λάμπες άδειες κυκλοφοριας ,ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ .
Το ερώτημα γινεται τακτικά και ακομη δεν εχει απαντηθεί.....
Αναμένουμε .........εκτος κι αν υπαρχει σιωπηρή ασυλία.......σε ενα θεμα που αφορά τις ζωές χιλιάδων επιβατών που κυκλοφορούν με τα λεωφορεία και του οδηγούς του ΟΑΣΘ
Επισης παράξενο που κανεις δημοσιογράφος η μπλογκ της πόλης δεν ενδιαφέρθηκε να ρωτήσει την τροχαια για τα σοβαρά στοιχεία αυτα που αφορούν το μοναδικό ΜΜΜ της θεσσαλονικης.