Ο Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή στην συζήτηση στην Βουλή για την Ελληνική Παιδεία εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην ....
κυβέρνηση για τα εθνομηδενιστικά της σχέδια. Κατηγόρησε την κυβέρνηση Τσίπρα για τις ιδεοληψίες της, καθώς σχεδιάζουν μια "ελληνόγλωσση και διαπολιτισμική εκπαίδευση" ως γνήσιοι επίγονοι του Φαλμεράυερ. Εξάλλου, όπως ομολόγησε και ο πρωθυπουργός τον σχεδιασμό της Παιδείας κάνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στο οποίο προΐσταται ο γνωστός εθνομηδενιστής, καθηγητής Λιάκος.
Ο Νικόλαος Μιχαλολιάκος επεσήμανε ότι Τσίπρας και Μητσοτάκης δεν μπήκαν στην ουσία του ζητήματος, καθώς κανείς τους δεν αναρωτήθηκε γιατί έχουμε δύο γενιές αμόρφωτων Ελλήνων που δεν μπορούν να διαβάσουν Παπαδιαμάντη. Τόνισε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν δικαιούται να ομιλεί, καθώς επί των ημερών της ΝΔ κυκλοφόρησε το προσβλητικό και ανιστόρητο βιβλίο της Ρεπούσηκαι είχαμε την μεταρρύθμιση του Ράλλη που διέλυσε τα πάντα. Υπογράμμισε πως ο λαϊκισμός και το πελατειακό κράτος κυριαρχούν, αφού καταργήθηκε το αξιοκρατικό μέτρο της βάσης του 10 για την εισαγωγή φοιτητών στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.
Τόνισε πως το εθνομηδενιστικό έργο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής φαίνεται στα βιβλία της 3ης Λυκείου που αλλοιώνουν τον χαρακτήρα της Επανάστασης του 1821. Ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής απάντησε με τα λόγια του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: "Η επανάστασις η εδική μας δεν ομοιάζει με καμμιάν απ' όσες γίνονται την σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης αι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών των είναι εμφύλιος πόλεμος. Ο εδικός μας πόλεμος ήτο ο πλέον δίκαιος, ήτον έθνος με άλλο έθνος".
Υπενθύμισε πως το Σύνταγμα των Ελλήνων καθορίζει ότι η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Σημείωσε πως ο πρόεδρος της ΝΔ συνηγορεί στην μεταβολή των θρησκευτικών σε ένα μάθημα θρησκειολογίας, γεγονός που είναι αντίθετο στο Σύνταγμα και την θέληση του ελληνικού λαού.
Στην συνέχεια ανέγνωσε το υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Φιλιππιάδας, το οποίο δικαιολογεί με ατράνταχα επιχειρήματα την άρνηση τους να δεχτούν την παρουσία των παιδιών των λαθρομεταναστών στα σχολεία τους, τονίζοντας πως και η Χρυσή Αυγή θέλει σχολεία Ελληνικά! Στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας η ανθελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να κατεβάσει τις εικόνες από τα σχολεία και να δημιουργήσει κοινωνίες - τέρατα!
Ζήτησε από τον υπουργό Παιδείας να μεριμνήσει για τα σοβαρά προβλήματα στα ελληνικά σχολεία της Βορείου Ηπείρου, τα οποία δέχονται πόλεμο από την αλβανική κυβέρνηση.
Από το πρόγραμμα της Χρυσής Αυγής ανέγνωσε τις πάγιες θέσεις για την Εθνική Παιδεία:
- Διαχωρισμός κατά τμήματα Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών σε πρωτοβάθμια και μέση εκπαίδευση, ώστε να μη μειώνεται το επίπεδο διδασκαλίας των Ελλήνων λόγω των γλωσσικών αδυναμιών των αλλοδαπών.
- Ουσιαστική κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και απαγόρευση των κομματικών παρατάξεων, που αποτελούν φορείς διαφθοράς στην ανώτατη εκπαίδευση. Το πανεπιστήμιο να αποτελεί ναό της έρευνας και της γνώσης και όχι άσυλο εγκληματιών και φυτώριο κομματικών στελεχών.
- Επανεγγραφή των ιστορικών βιβλίων και έμφαση στο μάθημα της Ελληνικής Ιστορίας. Ειδικές εξετάσεις για τους διδάσκοντες ώστε να επιβεβαιωθεί το γνωστικό τους επίπεδο και η εθνική τους συνείδηση. Διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και των έργων της κλασικής περιόδου σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Τέλος, έκλεισε σαρκαστικά δηλώνοντας πως: "Οι αριστείς γεννιούνται, δεν γίνονται: Οι γιοι πρωθυπουργών, γίνονται πρωθυπουργοί".
κυβέρνηση για τα εθνομηδενιστικά της σχέδια. Κατηγόρησε την κυβέρνηση Τσίπρα για τις ιδεοληψίες της, καθώς σχεδιάζουν μια "ελληνόγλωσση και διαπολιτισμική εκπαίδευση" ως γνήσιοι επίγονοι του Φαλμεράυερ. Εξάλλου, όπως ομολόγησε και ο πρωθυπουργός τον σχεδιασμό της Παιδείας κάνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στο οποίο προΐσταται ο γνωστός εθνομηδενιστής, καθηγητής Λιάκος.
Ο Νικόλαος Μιχαλολιάκος επεσήμανε ότι Τσίπρας και Μητσοτάκης δεν μπήκαν στην ουσία του ζητήματος, καθώς κανείς τους δεν αναρωτήθηκε γιατί έχουμε δύο γενιές αμόρφωτων Ελλήνων που δεν μπορούν να διαβάσουν Παπαδιαμάντη. Τόνισε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν δικαιούται να ομιλεί, καθώς επί των ημερών της ΝΔ κυκλοφόρησε το προσβλητικό και ανιστόρητο βιβλίο της Ρεπούσηκαι είχαμε την μεταρρύθμιση του Ράλλη που διέλυσε τα πάντα. Υπογράμμισε πως ο λαϊκισμός και το πελατειακό κράτος κυριαρχούν, αφού καταργήθηκε το αξιοκρατικό μέτρο της βάσης του 10 για την εισαγωγή φοιτητών στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.
Τόνισε πως το εθνομηδενιστικό έργο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής φαίνεται στα βιβλία της 3ης Λυκείου που αλλοιώνουν τον χαρακτήρα της Επανάστασης του 1821. Ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής απάντησε με τα λόγια του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: "Η επανάστασις η εδική μας δεν ομοιάζει με καμμιάν απ' όσες γίνονται την σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης αι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών των είναι εμφύλιος πόλεμος. Ο εδικός μας πόλεμος ήτο ο πλέον δίκαιος, ήτον έθνος με άλλο έθνος".
Υπενθύμισε πως το Σύνταγμα των Ελλήνων καθορίζει ότι η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Σημείωσε πως ο πρόεδρος της ΝΔ συνηγορεί στην μεταβολή των θρησκευτικών σε ένα μάθημα θρησκειολογίας, γεγονός που είναι αντίθετο στο Σύνταγμα και την θέληση του ελληνικού λαού.
Στην συνέχεια ανέγνωσε το υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Φιλιππιάδας, το οποίο δικαιολογεί με ατράνταχα επιχειρήματα την άρνηση τους να δεχτούν την παρουσία των παιδιών των λαθρομεταναστών στα σχολεία τους, τονίζοντας πως και η Χρυσή Αυγή θέλει σχολεία Ελληνικά! Στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας η ανθελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να κατεβάσει τις εικόνες από τα σχολεία και να δημιουργήσει κοινωνίες - τέρατα!
Ζήτησε από τον υπουργό Παιδείας να μεριμνήσει για τα σοβαρά προβλήματα στα ελληνικά σχολεία της Βορείου Ηπείρου, τα οποία δέχονται πόλεμο από την αλβανική κυβέρνηση.
Από το πρόγραμμα της Χρυσής Αυγής ανέγνωσε τις πάγιες θέσεις για την Εθνική Παιδεία:
- Διαχωρισμός κατά τμήματα Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών σε πρωτοβάθμια και μέση εκπαίδευση, ώστε να μη μειώνεται το επίπεδο διδασκαλίας των Ελλήνων λόγω των γλωσσικών αδυναμιών των αλλοδαπών.
- Ουσιαστική κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και απαγόρευση των κομματικών παρατάξεων, που αποτελούν φορείς διαφθοράς στην ανώτατη εκπαίδευση. Το πανεπιστήμιο να αποτελεί ναό της έρευνας και της γνώσης και όχι άσυλο εγκληματιών και φυτώριο κομματικών στελεχών.
- Επανεγγραφή των ιστορικών βιβλίων και έμφαση στο μάθημα της Ελληνικής Ιστορίας. Ειδικές εξετάσεις για τους διδάσκοντες ώστε να επιβεβαιωθεί το γνωστικό τους επίπεδο και η εθνική τους συνείδηση. Διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και των έργων της κλασικής περιόδου σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Τέλος, έκλεισε σαρκαστικά δηλώνοντας πως: "Οι αριστείς γεννιούνται, δεν γίνονται: Οι γιοι πρωθυπουργών, γίνονται πρωθυπουργοί".