Χθες 02.09.2016 και περί ώρα 03:30 ολοκληρώθηκε ο πρωτότυπος διαγωνισμός για την παραχώρηση 4 τηλεοπτικών αδειών. Ο διαγωνισμός στόχευε, κατά την κυβέρνηση, στη συντριβή της διαπλοκής, ώστε τα κανάλια να προσφέρουν .....
αντικειμενική πληροφόρηση στον λαό και να μη διαμορφώνουν την κοινή γνώμη υπέρ ή κατά της εκάστοτε κυβέρνησης ή κάποιου κώματος αναλόγως του αν οι ιδιοκτήτες τους σιτίζονται ή σιτίζονταν από το Πρυτανείο. Κάτι, δηλαδή, σαν αντι-ΕΡΤ να πούμε, ώστε να υπάρχει ισορροπία. Το Δημόσιο θα μαζέψει τελικά € 246 εκ. από τον διαγωνισμό σε βάθος τριετίας, ποσό που οι κυβερνητικοί θεώρησαν ότι υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες τους. Μπορώ, λοιπόν, να υποθέσω ότι προσδοκούσαν ένα συνολικό ποσό της τάξης των € 160 εκ. Εκτός αν αληθεύει η πληροφορία ότι κύκλοι προσκείμενοι στον κ. Παππά εκτιμούσαν πως το Δημόσιο θα εισέπραττε το πολύ € 40 εκ.
Την 01η Απριλίου 2015 η τότε κυβέρνηση, δια του τότε υπουργού Οικονομικών Γιάνη, είχε στείλει τις προτάσεις της στους δανειστές για τον τρόπο που σχεδίαζε να συγκεντρώσει χρήμα για την αποπληρωμή των δανείων. Εκεί έγραφε μεταξύ άλλων:
«………..
Η Ελληνική Δημοκρατία, θεωρεί ότι είναι υπερήφανο και αναπόσταστο μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης, και αμετάκλητο μέλος της Ευρωζώνης.
Τα κυριότερα κοστολογημένα μέτρα της ελληνικής πλευράς είναι τα εξής:
· Τηλεοπτικές άδειες: 350 έως 380 εκατ. Ευρώ
……………»
[ΣΗΜ: η ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΗ από το ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ- ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ-ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ μέλος πρόταση δεν ανέφερε κάτι περί του διαστήματος, εντός του οποίου θα μάζευε η κυβέρνηση τα € 350 και βάλε μύρια].
Τί έγινε ρε παιδιά; Πάλι έξω πέσαμε στις προβλέψεις ή δουλεύαμε τους «κουτόφραγκους»; Μη μου πείτε ότι ο Γιάνης εκπόνησε μόνος του τις προτάσεις. Ή μη μου πείτε πως τότε σχεδιάζατε να εισπράξετε αυτό το ποσό, για να το διαθέσετε υπέρ των αναξιοπαθούντων, όπως διεκήρυξε χθες ο πρωθυπουργός εγκαινιάζοντας 20 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου.
Τί μου θύμισε όμως!
Το ημερολόγιο έγραφε 25.04.2013 όταν ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς διεκήρυσσε από το Ζευγολατιό: «Οι θυσίες του Ελληνικού λαού πιάνουν τόπο. Μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται ήδη ότι η Ελλάδα σηκώνει τα μανίκια, σηκώνει κεφάλι. Η επανεκκίνηση της οικονομίας είναι εδώ, το βλέπουμε. Οι αυτοκινητόδρομοι θα δώσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Η πατρίδα μας γυρίζει σελίδα. Η ανάκαμψη δεν είναι μακριά και τελικά η Ελλάδα της ανάπτυξης θα νικήσει». Αμέσως μετά ο Ντέπιουτης είπε: «Ο ελληνικός λαός έχει ανάγκη από μηνύματα αισιοδοξίας, ασφάλειας και προοπτικής. Τα οδικά έργα ενδιαφέρουν τον κάθε Έλληνα γιατί μπορεί να λειτουργήσουν ως μοχλός για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Έχουμε περάσει πολλά, δραματικά, τα τελευταία τρία χρόνια και δικαιούμαστε ως έθνος, τώρα ν’ αρχίσουμε να δρέπουμε κάποιους καρπούς. Η Ελλάδα, που βρίσκεται μέσα σε μια Ευρώπη ανασφαλή, νευρική». Εκ μέρους της ΔΗΜΑΡ ο κ. Τσούκαλης είπε ότι «τις επόμενες ημέρες προβλέπεται πλήρης ανάπτυξη των εργοταξίων της Ολυμπίας Οδού με 3.000 εργαζόμενους, με 25.000 περίπου εργαζόμενους στο σύνολο των οδικών έργων και πάρα πολλές επωφελούμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις».
Ο ανάδοχος του έργου δήλωσε από την πλευρά του ότι τα οδικά έργα στην Ολυμπία Οδό, από την Κόρινθο έως και την Πάτρα, προβλέπεται να ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο του 2015.
Το ημερολόγιο έγραφε 25.01.2015, όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του βόρειου (δεξιού) κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Πατρών από το ύψος του Ζευγολατιού έως το Κιάτο μήκους 9 χιλιομέτρων.
Χθες, 11 μήνες μετά τον Οκτώβριο του 2015, ο πρωθυπουργός διεκήρυξε πως « Ήρθε η ώρα να σταθεί ξανά η χώρα στα πόδια της» καθώς εγκαινίαζε το τμήμα της Ολυμπίας οδού από την Κόρινθο μέχρι το Κιάτο μήκους 20 χιλιομέτρων. Επίσης, είπε πως «σημασία έχει ότι παράγουμε πλούτο σε υποβαθμισμένες περιοχές και ότι παρά τις "Κασσάνδρες" το 2016 δεν θα έχει αρνητικό πρόσημο, ενώ το 2017 αναμένουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και θα εκτελεστούν πολλά έργα υποδομών στην πλατφόρμα του πακέτου Γιούνκερ». [ΣΗΜ: είναι το πακέτο που απορρίψαμε την 05.07.2015;]
Τουτέστιν: 25.04.2013 – 25.01.2015 = 9 χιλιόμετρα δρόμου σε 21 μήνες.
25.01.2015 – 02.09.2016 = 20 χιλιόμετρα δρόμου σε 19 μήνες.
Είναι προφανής η αύξηση του ρυθμού αποπεράτωσης του έργου. Το 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η διαδρομή μέχρι την Πάτρα, ώστε να ξεχυθούμε στους δρόμους και σε 40΄να είμαστε στην Αγία Λαύρα.
Μιλάμε για πολύ χοντρό δούλεμα τηλεοπτική αδεία.
Σώτος
Υ.Γ. Μ’ αυτό το άσχετο θέμα τί να έγινε άραγε;
http://www.lifo.gr/now/politics/9167
αντικειμενική πληροφόρηση στον λαό και να μη διαμορφώνουν την κοινή γνώμη υπέρ ή κατά της εκάστοτε κυβέρνησης ή κάποιου κώματος αναλόγως του αν οι ιδιοκτήτες τους σιτίζονται ή σιτίζονταν από το Πρυτανείο. Κάτι, δηλαδή, σαν αντι-ΕΡΤ να πούμε, ώστε να υπάρχει ισορροπία. Το Δημόσιο θα μαζέψει τελικά € 246 εκ. από τον διαγωνισμό σε βάθος τριετίας, ποσό που οι κυβερνητικοί θεώρησαν ότι υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες τους. Μπορώ, λοιπόν, να υποθέσω ότι προσδοκούσαν ένα συνολικό ποσό της τάξης των € 160 εκ. Εκτός αν αληθεύει η πληροφορία ότι κύκλοι προσκείμενοι στον κ. Παππά εκτιμούσαν πως το Δημόσιο θα εισέπραττε το πολύ € 40 εκ.
Την 01η Απριλίου 2015 η τότε κυβέρνηση, δια του τότε υπουργού Οικονομικών Γιάνη, είχε στείλει τις προτάσεις της στους δανειστές για τον τρόπο που σχεδίαζε να συγκεντρώσει χρήμα για την αποπληρωμή των δανείων. Εκεί έγραφε μεταξύ άλλων:
«………..
Η Ελληνική Δημοκρατία, θεωρεί ότι είναι υπερήφανο και αναπόσταστο μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης, και αμετάκλητο μέλος της Ευρωζώνης.
Τα κυριότερα κοστολογημένα μέτρα της ελληνικής πλευράς είναι τα εξής:
· Τηλεοπτικές άδειες: 350 έως 380 εκατ. Ευρώ
……………»
[ΣΗΜ: η ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΗ από το ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ- ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ-ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ μέλος πρόταση δεν ανέφερε κάτι περί του διαστήματος, εντός του οποίου θα μάζευε η κυβέρνηση τα € 350 και βάλε μύρια].
Τί έγινε ρε παιδιά; Πάλι έξω πέσαμε στις προβλέψεις ή δουλεύαμε τους «κουτόφραγκους»; Μη μου πείτε ότι ο Γιάνης εκπόνησε μόνος του τις προτάσεις. Ή μη μου πείτε πως τότε σχεδιάζατε να εισπράξετε αυτό το ποσό, για να το διαθέσετε υπέρ των αναξιοπαθούντων, όπως διεκήρυξε χθες ο πρωθυπουργός εγκαινιάζοντας 20 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου.
Τί μου θύμισε όμως!
Το ημερολόγιο έγραφε 25.04.2013 όταν ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς διεκήρυσσε από το Ζευγολατιό: «Οι θυσίες του Ελληνικού λαού πιάνουν τόπο. Μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται ήδη ότι η Ελλάδα σηκώνει τα μανίκια, σηκώνει κεφάλι. Η επανεκκίνηση της οικονομίας είναι εδώ, το βλέπουμε. Οι αυτοκινητόδρομοι θα δώσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Η πατρίδα μας γυρίζει σελίδα. Η ανάκαμψη δεν είναι μακριά και τελικά η Ελλάδα της ανάπτυξης θα νικήσει». Αμέσως μετά ο Ντέπιουτης είπε: «Ο ελληνικός λαός έχει ανάγκη από μηνύματα αισιοδοξίας, ασφάλειας και προοπτικής. Τα οδικά έργα ενδιαφέρουν τον κάθε Έλληνα γιατί μπορεί να λειτουργήσουν ως μοχλός για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Έχουμε περάσει πολλά, δραματικά, τα τελευταία τρία χρόνια και δικαιούμαστε ως έθνος, τώρα ν’ αρχίσουμε να δρέπουμε κάποιους καρπούς. Η Ελλάδα, που βρίσκεται μέσα σε μια Ευρώπη ανασφαλή, νευρική». Εκ μέρους της ΔΗΜΑΡ ο κ. Τσούκαλης είπε ότι «τις επόμενες ημέρες προβλέπεται πλήρης ανάπτυξη των εργοταξίων της Ολυμπίας Οδού με 3.000 εργαζόμενους, με 25.000 περίπου εργαζόμενους στο σύνολο των οδικών έργων και πάρα πολλές επωφελούμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις».
Ο ανάδοχος του έργου δήλωσε από την πλευρά του ότι τα οδικά έργα στην Ολυμπία Οδό, από την Κόρινθο έως και την Πάτρα, προβλέπεται να ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο του 2015.
Το ημερολόγιο έγραφε 25.01.2015, όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του βόρειου (δεξιού) κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Πατρών από το ύψος του Ζευγολατιού έως το Κιάτο μήκους 9 χιλιομέτρων.
Χθες, 11 μήνες μετά τον Οκτώβριο του 2015, ο πρωθυπουργός διεκήρυξε πως « Ήρθε η ώρα να σταθεί ξανά η χώρα στα πόδια της» καθώς εγκαινίαζε το τμήμα της Ολυμπίας οδού από την Κόρινθο μέχρι το Κιάτο μήκους 20 χιλιομέτρων. Επίσης, είπε πως «σημασία έχει ότι παράγουμε πλούτο σε υποβαθμισμένες περιοχές και ότι παρά τις "Κασσάνδρες" το 2016 δεν θα έχει αρνητικό πρόσημο, ενώ το 2017 αναμένουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και θα εκτελεστούν πολλά έργα υποδομών στην πλατφόρμα του πακέτου Γιούνκερ». [ΣΗΜ: είναι το πακέτο που απορρίψαμε την 05.07.2015;]
Τουτέστιν: 25.04.2013 – 25.01.2015 = 9 χιλιόμετρα δρόμου σε 21 μήνες.
25.01.2015 – 02.09.2016 = 20 χιλιόμετρα δρόμου σε 19 μήνες.
Είναι προφανής η αύξηση του ρυθμού αποπεράτωσης του έργου. Το 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η διαδρομή μέχρι την Πάτρα, ώστε να ξεχυθούμε στους δρόμους και σε 40΄να είμαστε στην Αγία Λαύρα.
Μιλάμε για πολύ χοντρό δούλεμα τηλεοπτική αδεία.
Σώτος
Υ.Γ. Μ’ αυτό το άσχετο θέμα τί να έγινε άραγε;
http://www.lifo.gr/now/politics/9167