Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Ωχ! Aρχίζει η υπογειοποίηση κάδων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης


Ένα έργο που εξαγγέλθηκε μετά Βαϊων και κλάδων δεκάδες φορές, κι όλο "αρχίζει". Το δεύτερο μετρό Θεσσαλονίκης, έγινε η υπογειοποίηση, αλλά δυστυχώς......
φαίνεται ότι τελικά θα αρχίσει !
Γιατί "δυστυχώς"; Γιατί, όπως ξέρετε, στη Θεσσαλονίκη, όπου σκάβουν, μπαίνει αρχαιολογία. Και όπου μπαίνει η αρχαιολογία, τα έργα, ακόμη κι αν είναι ΜΙΑΣ ημέρας, κάνουν δεκαετίες να τελειώσουν, αφού η κωλυσιεργία δίνει δουλειά, μεροκάματο και ένσημο στους αρχαιολόγους, που έχουν κάθε λόγο να καθυστερούν ατέλειωτα. Έτσι, το έργο πιθανώς θα αρχίσει, αλλά ...απιθάνως θα τελειώσει.


Διαβάζουμε στο greece-salonika

Το έργο θα γίνει σε επιλεγμένες θέσεις του ιστορικού και εμπορικού κέντρου, το οποίο περικλείεται από τις οδούς Τσιμισκή, Δωδεκανήσου, Εγνατία και Αγγελάκη.

Προχωρά επιτέλους ένα σημαντικό έργο για την πόλη της Θεσσαλονίκης, το οποίο η διοίκηση Μπουτάρη είχε εξαγγείλει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Το έργο αφορά την υπογειοποίηση κάδων, αρχικά σε κεντρικές οδούς του ιστορικού κέντρου, με στόχο σε δεύτερη φάση να αυξηθούν σε αριθμό. Στόχος είναι να αποκτήσει άλλη εικόνα η περιοχή από αυτή που καταγράφεται σήμερα με τους κάδους να ξεχειλίζουν από τα σκουπίδια.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 380.000 ευρώ, προβλέπει την αναβάθμιση και την ανάδειξη του αστικού φυσικού περιβάλλοντος, τη βιώσιμη διαχείριση των αστικών απορριμμάτων, τη βελτίωση των συνθηκών υγιεινής και της ποιότητας ζωής και αφορά τις εργασίες εκσκαφών για την τοποθέτηση συστημάτων υπόγειων κάδων προσωρινής αποθήκευσης απορριμμάτων, που θα εκτελεστούν σε επιλεγμένες θέσεις του ιστορικού και εμπορικού κέντρου, το οποίο περικλείεται από τις οδούς Τσιμισκή, Δωδεκανήσου, Εγνατία και Αγγελάκη.

Οι εργασίες που θα εκτελεστούν με βάση τη μελέτη είναι: εκσκαφή τάφρων παρουσία αρχαιολόγου, εκσκαφή θεμέλιων τεχνικών έργων και τάφρων πλάτους έως πέντε μέτρων, καθαίρεση πλακοστρώσεων δαπέδων παντός τύπου, επίχωση με προϊόντα εκσκαφών, εκβραχισμών ή κατεδαφίσεων και αποκατάσταση ασφαλτικών οδοστρωμάτων στις θέσεις ορυγμάτων. Η εκτέλεση του έργου θα γίνει με την ανοιχτή διαδικασία υποβολής προσφορών μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων.