το τρίπτυχο ανάπτυξης των δημοτικών ΜΜΕ
“Αύξηση παραγωγικότητας – αισθητική αναβάθμιση – επιστροφή στην κοινωνία της πόλης” είναι το τρίπτυχο επάνω στο οποίο στηρίζεται η προσπάθεια να αναβαθμιστούν τα δημοτικά ΜΜΕ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, μιλώντας απόψε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Στην κεντρική τοποθέτησή του ο κ. Ζέρβας σημείωσε ότι μέσα σε ελάχιστο χρόνο -τους τελευταίους δώδεκα μήνες- επιτεύχθηκαν η πλήρης αλλαγή της εικόνας της δημοτικής τηλεόρασης-TV100 και η αναβάθμιση της λειτουργίας του δημοτικού ραδιοφώνου-FM100.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, από το 2013 ο προϋπολογισμός της ΔΕΠΘΕ παραμένει σταθερά στο ύψος των 3,3 εκατ. ευρώ. “Είναι ψέματα ότι δώσαμε 1,5 εκατομμύριο πέρσι. Το 2020 ενισχύσαμε την επιχορήγηση με 70.000 ευρώ, ώστε να λυθούν πολύ βασικά τεχνικά ζητήματα”, σημείωσε ο κ. Ζέρβας, προσθέτοντας ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημική κρίση, με την αγορά να βρίσκεται σε lockdown, η ΔΕΠΘΕ πέτυχε να διατηρήσει τα διαφημιστικά της έσοδα στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2019.
''Στόχος είναι το 2022-2023, όταν θα γιορτάζουμε τα 35 χρόνια των Δημοτικών μας ΜΜΕ, να είμαστε περήφανοι. Να κάνουμε τον FM100 ξανά πρώτο ραδιόφωνο της πόλης και την TV100 πρότυπο περιφερειακό κανάλι”, τόνισε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου