Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Περί εθνομιζερισμού Νο 2

του Σωτήριου Καλαμίτση

Αυτό που ακολουθεί δεν είναι αρθρίδιο. Είναι σημείωμα μίας τεράστιας συγγνώμης προς όλους εκείνους που διάβασαν το χθεσινό αρθρίδιό μου.

Και τούτο, διότι...

σχολίασα δυσμενώς την απουσία της πολιτειακής ηγεσίας από τη δοξολογία για την 25η Μαρτίου 1821, ενώ ήταν παρούσα, όπως, ευτυχώς, με ενημέρωσε σχολιαστής του αγαπημένου makpress.

Το ατόπημά μου οφείλεται στην τρικλοποδιά που κυριολεκτικώς μού έβαλε το blog triklopodia, όπου είχεν αναρτηθεί αρθρίδιον αρθογράφου τινός ονόματι Λαμπρόπουλος, ο οποίος κατακεραύνωνε την απουσία, που δεν ήταν απουσία. Έστειλα σχετικό μήνυμα στο βλογκ, αλλά δεν είδα ανασκευή. Βλέπεις, δεν επιτρέπει τα σχόλια κάτω από τα άρθρα, ώστε να διαφωτισθούν και οι αναγνώστες του.

Παρασύρθηκα, ως μη όφειλα, και αναπαρήγαγα μία πελώρια παπάρα.

Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από όσους διάβασαν το άρθρο μου και υπόσχομαι ότι δεν θα το ξανακάνω. Θα είμαι πιο προσεκτικός και υπόσχομαι ότι θα τηρήσω την υπόσχεσή μου.

Σώτος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου