Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Απεργία ΟΑΣΘ, καύσωνας και ...ταλαιπωρία. Οι Θεσσαλονικείς αργοπεθαίνουν στους μονίμους φρακαρισμένους δρόμους

Απεργία ΟΑΣΘ, εγκαίνια σταθμού φόρτισης, σύσκεψη στο ΥΜΑΘ για το flyover, Χρυσοχοϊδης και Σταϊκούρας στη Θεσσαλονίκη, σε τρελά κέφια ο Γκιουλέκας, που καμαρώνει για τις συσκέψεις που προϊσταται, ως Υφυπουργός ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... 

Δύσκολη μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη, καθώς στο εφιαλτικό -έτσι κι αλλιώς- κυκλοφοριακό, προστέθηκε ο καύσωνας , που κάνει την οδήγηση με το "σταμάτα-ξεκίνα", στα αμέτρητα φανάρια της πόλης (ποιός έβαλε τόσα φανάρια γαμώτο!), αληθινό βασανιστήριο. Την κατάσταση επιβαρύνουν οι....

χιλιάδες Βαλκάνιοι τουρίστες, που , είτε βρίσκονται στην πόλη με τα Ι.Χ. τους , είτε διασχίζουν τον τόπο του μαρτυρίου, την Περιφρειακή οδό δηλαδή, για να πάνε στην πολυπόθητη Χαλκιδική, που βουλιάζει από κόσμο.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το συνδικάτο του ΟΑΣΘ, προκήρυξε αιφνιδιαστικά χθες το απόγευμα, 24ωρη απεργία , επειδή δεν εγκρίθηκαν κάποιοι οροι της νέας σύμβασής τους. Αυτό σημαίνει, περισσότερα Ι.Χ. από όσους χρησιμοποιούσαν τη δημόσια συγκοινωνία για να πάνε για δουλειά ή ψώνια και στο τέλος καταλήγουμε εκεί που καταλήγουμε πάντα:

ατέλειωτη ταλαιπωρία !

Η ζωή στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάθε μέρα και χειρότερη, υποβαθμίζεται ραγδαία και η αιτία είναι ΜΙΑ: τα πολλά, πάρα πολλά, εξωφρενικά πολλά αυτοκίνητα.

Γίναμε σκλάβοι των αυτοκινήτων και πληρώνουμε πολύ ακριβά την ελευθερία κίνησης που προσφέρουν.

 Ωραία και εξυπηρετικά είναι τα αμάξια, αρκεί να μπορούν να κινηθούν.

Η πλάκα είναι ότι αυτή την ώρα, γίνεται μια ακόμη σύσκεψη για τις επιπτώσεις του Flyover , όπου θα συζητηθούν για 100η φορά, "προτάσεις" για την "ανακούφιση". Μόνο που η 8μηνη (δραματική) εμπειρία μας με το έργο, είναι ότι όλα είναι φούμαρα, πλην της μιας και ΜΟΝΗΣ ουσιαστικής παρέμβασης, που είναι η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ. Η κατάσταση βελτιώθηκε , όταν πήγαιναν από τις 6 το πρωί στην Καραμανλή οι τροχονόμοι, μάζευαν τα αμάξια με γερανούς, άδειασε επιτέλους η δεξιά λωρίδα και προστέθηκε έτσι μια πολύτιμη 3η λωρίδα στην Καραμανλή, από την οποία διέρχονταν χιλιάδες αυτοκίνητα προς το κέντρο.

Κάποια στιγμή η Τροχαία μείωσε την παρουσία της στην Καραμανλή και αμέσως επανήλθαμε στα γνωστά: η δεξιά λωρίδα είναι μονίμως άχρηστη, επειδή , ή κάποιο φορτηγό θα ξεφορτώνει σε ώρες αιχμής (π.χ. 7.30 το πρωί) ή κάποιος θα σταματάει στο 4All για καφέ. 

ατέλειωτη ταλαιπωρία !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου