Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Υπόθεση Γεωργούλη: «Συγγνώμη, λάθος» λέει για τη χυδαία ανάρτηση που κατέβασε μετά την κατακραυγή η μητέρα Στεφανίδη, υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ

«Ζητώ συγγνώμη για την απαράδεκτη ανάρτηση μου. Αναγνωρίζω το λάθος μου και γι’ αυτό κατέβασα αμέσως τη σχετική ανάρτηση. Ως γυναίκα και μητέρα γυναικών απολογούμαι για τα... συναισθήματα που το σοβαρό μου ατόπημα προκάλεσε».

Με μία ανάρτηση 35 λέξεων η Ζωή Βαρέλη-Στεφανίδη, η οποία είναι μητέρα της Κατερίνας Στεφανίδη και υποψήφια βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στην ανατολική Αττική, έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη -μετά τον σάλο που προκλήθηκε για την υιοθέτηση, από μέρους της, χυδαίου πρωτοσέλιδου του «Μακελειού», που αναφέρεται στην υπόθεση Γεωργούλη και την καταγγελία για βιασμό και ξυλοδαρμό που έκανε σε βάρος του η δικηγόρος και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Ελένη Χρονοπούλου. 

 «Ζητώ συγγνώμη για την απαράδεκτη ανάρτηση μου. Αναγνωρίζω το λάθος μου και γι’ αυτό κατέβασα αμέσως τη σχετική ανάρτηση. Ως γυναίκα και μητέρα γυναικών απολογούμαι για τα συναισθήματα που το σοβαρό μου ατόπημα προκάλεσε». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου