Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Η δίωξή του, εκνεύρισε τον Παπαγγελόπουλο

Γελοία χαρακτήρισε τη δίωξή του, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής. Λίγο πριν ανοίξει η κάλπη για τη μυστική ψηφοφορία, επί του ...
αιτήματος, τριάντα βουλευτών της ΝΔ, για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής, ο πρώην υπουργός, υποστήριξε πως υπάρχει οργανωμένο σχέδιο και εκδικητική σκευωρία εις βάρος του. "Θέλουν να με τελειώσουν αλλά δεν τελειώνω εύκολα" είπε.

Ο πρώην υπουργός χαρακτήρισε "πολιτική την δίωξη" λέγοντας πως "στόχος είναι ο Αλέξης Τσίπρας που όμως δεν τολμάτε να τα βάλετε μαζί του", ενώ υποστήριξε πως είναι προαποφασισμένη η σύσταση της προανακριτικής. "Βομβαρδίζομαι από ψευδείς συκοφαντίες και επειδή είμαι θεσμικός άνθρωπος δεν έχω μιλήσει ακόμα δημόσια. Είμαι στεναχωρημένος αλλά νοιώθω και χαρά ταυτόχρονα. Στεναχωρημένος για την χωρίς κανένα λόγιο επικοινωνιακή, πρόστυχη και βάρβαρη επίθεση που δέχομαι εγώ και μέλη της οικογένειάς μου. Αλλά και χαρούμενος γιατί απόψε θ αποδείξω την σκευωρία. Θα μετατρέψω τους κατήγορους σε κατηγορούμενους. Θα αποκαλύψω τους πρωτεργάτες μετόχους και συνεργούς, με πλήρη στοιχεία, αυτής της εγκληματικής ομάδας για να με εκδικηθεί. Κάποιοι θα ντρέπονται να με δουν".