Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

Έπεσαν οι υπογραφές για την παραχώρηση του 1/3 του έργου του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Παρουσία του Προέδρου της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών, Σοφοκλή Φάτσιου, υπεγράφη από τον Υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη και τους εκπροσώπους της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. Στέφανο Τσόλη, Πρόεδρο και Δημήτρη Χατζή, Αντιπρόεδρο, η....
προσωρινή ανάθεση 25 γραμμών του ΟΑΣΘ στην πολυμμετοχική εταρεία μεταφορών "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.", για χρονικό διάστημα 3 ετών.

"Ένα βήμα για την επίλυση της κρίσης στον ΟΑΣΘ, που άφησε πίσω της η προηγούμενη κυβέρνηση", δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών.

Η σύμβαση προβλέπει την εκτέλεση των γραμμών του ΟΑΣΘ, με ευθύνη της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., με λεωφορεία, που θα αγοράσουν και θα συνεισφέρουν  και όμορα ΚΤΕΛ:
51, 53, 54, 55, 56, 80, 81, 82, 83, 84,
9, 40, 42, 43,
36, 60, 61, 66, 67, 69, 76, 77, 79,
87, 88.

Ουσιαστικά, τα ΚΤΕΛ "νοικιάζουν" λεωφορεία με οδηγό στον ΟΑΣΘ.

Τα  ΚΤΕΛ θα προβούν σε επένδυση περίπου 18 εκ.ευρώ, θα αγοράσουν 120 λεωφορεία, θα δημιουργήσουν 350 περίπου νέες θέσεις εργασίας και θα αποζημιώνονται με 1,43 ευρώ το οχηματοχιλιόμετρο, έναντι 4 ευρώ που στοιχίζει ο ΟΑΣΘ. Τα έσοδα θα πηγαίνουν εξ ολοκλήρου στο δημόσιο και η τιμολογιακή πολιτική θα καθορίζεται όπως πάντα από το κράτος. Τα ΚΤΕΛ δεν εμπλέκονται στην τιμολογιακή πολιτική και τα έσοδα.

Αστικά δρομολόγια στην ώρα τους, με άριστα λεωφορεία και ...με WI-FI !

100 περίπου λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θα φύγουν από την περιαστική περιοχή και θα ενταχθούν στις γραμμές κορμού (2,10,12,14,27 κ.λ.π.), οι οποίες σήμερα ταλαιπωρούν αφάνταστα τους Θεσσαλονικείς.


Από την ανάθεση σε ιδιώτες, το δημόσιο εξοικονομεί περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ στην τριετία.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου της "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.",. που ήδη εκτελεί με απόλυτη συνέπεια έργο σε 6 γραμμές του ΟΑΣΘ, "τα λεωφορεία έχουν βρεθεί, θα είναι τύπου Mercedes Citaro, εξαιρετικής ποιότητας και θα είναι εφοδιασμένα και με Wi-fi ! ".

Από την 1η Φεβρουαρίου κατά πάσα πιθανότητα λοιπόν, οι συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, περνάνε σε άλλη εποχή, ποιότητας, ακρίβειας και συνέπειας, με τη συνεργασία κράτους - λεωφορειούχων.