Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Εξέγερση ή ...τρίχες;

Δεν με πείθεις κοριτσόπουλο! Και μάλιστα εμένα που είμαι κατά της μαθητικής παρέλασης και της συμμετοχής πολιτών σε ένα δρώμενο με στρατιωτικά χαρακτηριστικά. Που δεν ήμουν....
"καλό παιδί" στον καιρό μου, αλλά εγώ, όπως κι οι όμοιοί μου, είμασταν ανά πάσα στιγμή αντιμέτωποι με το τίμημα των επιλογών μας. Κάτι που μας το άφησαν παρακαταθήκη αυτοί τους οποίους τιμήσαμε προχθές. Μας έμαθαν να σεβόμαστε τη λεβεντιά και την αποκοτιά τους να κάνουν το αδιανόητο καταβάλλοντας τεράστιο κόστος σε ζωή, αίμα, ευζωία. Γιατί αν σου είπαν ότι η παρέλαση γίνεται για τους τύπους στην εξέδρα - δεν σου τάπανε καλά.

Δεν με πείθεις ότι σκαμπάζεις από Μόντυ Πάιθονς - ούτε 'συ ούτε το κοινό στο οποίο απευθύνθηκες. Γιατί αν αυτοί λατρεύτηκαν ως κωμωδοί-μαχητές κατά της σοβαροφάνειας, της δυσανεξίας και του συντηρητισμού της εποχής τους, εσύ είσαι μάλλον στρατευμένη και αγριεμένη και τελείως στερημένη από χιούμορ όπως θα μας αποδείξεις στο άμεσο μέλλον, στην επόμενη ακτιβιστική αφορμή, στην "κινητοποίηση", με βραχνιασμένη φωνή και βλοσυρό, αυταρχικό έμπλεο εξεγερσιακού ήθους πρόσωπο ή ίσως πίσω από ένα προσωπείο τύπου Τζόκερ για να είσαι και τρέντι.

Δεν θα πλήρώσεις το τίμημα. Μεγάλωσες σε μια υπερπροστατευτική και χαζοχαρούμενη κοινωνία, που χαϊδεύεται με παιγνιώδη διάθεση, που άφησε πίσω της το διώνυμο "δράση- αντίδραση". Οπότε κι εγώ δεν πρόκειται να σεβαστώ την "περφόρμανς" σου, την καλλιτεχνική σου πρόθεση, το μικρομέγαλο λυρικό κείμενο που έσπευσες να δημοσιεύσεις, ούτε θα ταυτοποιήσω την πράξη σου ως θαρραλέα, εξεγερσιακή, σατιρική - ούτε καν ως ενδιαφέρουσα.

ΙΟΥΓΟΥΡΘΑΣ