Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Ένας άνθρωπος της αγοράς ζητά την ψήφο σου

Είμαι άνθρωπος της αγοράς εδώ και πολλά χρόνια. Χάρη στην εμπειρία μου έχω μάθει να αποτυπώνω τα έργα μου με πράξεις και όχι με λόγια και ...
γιαυτό θεωρώ ότι μπορώ να συνεισφέρω θετικά τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους πολίτες.

Προσωπικός μου στόχος για τις δημοτικές εκλογές είναι να βρίσκομαι δίπλα στους συνδημότες μου ως ίσος ανάμεσα σε ίσους και να δημιουργήσω μια σχέση εμπιστοσύνης.

Στο πλευρό του Γιώργου Ορφανού, με τον συνδυασμό «Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» μπορούμε όλοι μαζί να αναδημιουργήσουμε την πόλη μας και να της δώσουμε τον χαρακτήρα που της αξίζει.

Ζητώ τη στήριξή και τη βοήθειά σας για μια Θεσσαλονίκη με όραμα, καινοτομία, επιχειρηματικότητα, ασφάλεια, εθνική ταυτότητα!

Αυτός ο σταυρός θα είναι η επισφράγιση της εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπό μου, αλλά και η επισφράγιση της θέλησής σας να πάμε την πόλη μας μπροστά!!

ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ