Είναι κοινό μυστικό πως η κυβέρνηση και ειδικότερα ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έχει εγκαταλείψει στην τύχη του τον ΟΑΣΘ. Το βιώνουν αυτό καθημερινά οι ....
επιβάτες, το γνωρίζουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό, το ξέρει και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς ο οποίος έφτασε στο σημείο να ζητά κατ’ επειγόντως από τα υπουργεία να εξοφλήσουν τα χρέη τους προς τον Οργανισμό καθώς τα ταμεία του έχουν στεγνώσει.
Η προχθεσινή δήλωση του κ. Σπίρτζη στην ΕΡΤ ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει στη συγκρότηση της εταιρείας «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης», που θα ήταν το διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ, αποτελεί απλώς επιβεβαίωση της πλήρους παραίτησής του, υπό το βάρος της αποτυχίας του εγχειρήματος της κρατικοποίησης του Οργανισμού.
Με το πρόσχημα των εκλογών ο υπουργός πετά «λευκή πετσέτα» λέγοντας ότι «δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, ούτε θα κάνουμε κάτι άλλο. Αυτό θα το αποφασίσει ο ελληνικός λαός με τις επιλογές που θα κάνει στις εθνικές εκλογές». Πέραν του ότι η δήλωση αυτή αποτελεί σαφή ομολογία επικείμενης εκλογικής ήττας, είναι και εξόχως προσχηματική καθώς, εδώ και μήνες ο κ. Σπίρτζης δεν έχει κάνει κατ’ ουσία τίποτε ώστε να προχωρήσει η συγκρότηση του διάδοχου σχήματος του ΟΑΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι στα περίφημα «εγκαίνια» του σταθμού του μετρό στο Σιντριβάνι ο πρωθυπουργός είχε πει ότι η ΑΣΥΘ θα ξεκινούσε σταδιακά τη λειτουργία της, ήδη από τον Φεβρουάριο. Όμως, φτάσαμε στον Ιούνιο και το μόνο που έγινε είναι η συγκρότηση επιτροπής η οποία επεξεργάστηκε τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας της εταιρείας, επεξεργασίες οι οποίες έμειναν όμως στα υπουργικά συρτάρια. Όπως άλλωστε και η διαδικασία επιλογής διευθύνοντος συμβούλου της υπό συγκρότηση εταιρείας.
Η συνολική παραίτηση του κ. Σπίρτζη απ’ ό,τι έχει σχέση με τις οδικές αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι εδώ και μήνες δεν έχει ακόμη διορίσει νέο πρόεδρο στον ΟΣΕΘ μετά την αποχώρηση του Κώστα Αμπατζά.
Το μόνο που προχώρησε όλους τους τελευταίους μήνες είναι η εκχώρηση μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ, ένα είδος επανιδιωτικοποίησης δηλαδή, προκειμένου να εξοικονομηθούν μερικά λεωφορεία και κάποιοι οδηγοί, μπας και βελτιωθεί, έστω κατ’ ελάχιστο, η κατάσταση μέσα στην πόλη.
Και λίγο πριν από τις ευρωεκλογές ο υπουργός ανέβασε στη Διαύγεια έναν δήθεν διαγωνισμό για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων, εκ των οποίων 350 θα έρχονταν στην Θεσσαλονίκη. Μόνον που επρόκειτο κατ’ ουσία για ένα ακόμη επικοινωνιακό τρικ, καθώς ούτε τεύχη δημοπράτησης υπάρχουν, ούτε, πολύ περισσότερο, τα απαραίτητα περίπου 460 εκατ. ευρώ για την αγορά των λεωφορείων.
Και τώρα, μετά τη δεινή εκλογική ήττα της Κυριακής και τη συνεπακόλουθη προκήρυξη εθνικών εκλογών, έρχεται ο κ. Σπίρτζης εν είδει εκβιασμού, να θέσει το δίλημμα «ή ΣΥΡΙΖΑ και δημόσιες συγκοινωνίες ή ΝΔ και ιδιωτικές». Επαναλαμβάνοντας δηλαδή, την εκλογική τακτική την οποία ακολούθησε το κυβερνών κόμμα στις ευρωεκλογές και η οποία το οδήγησε στην ήττα.
Πηγή: https://www.voria.gr/
επιβάτες, το γνωρίζουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό, το ξέρει και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς ο οποίος έφτασε στο σημείο να ζητά κατ’ επειγόντως από τα υπουργεία να εξοφλήσουν τα χρέη τους προς τον Οργανισμό καθώς τα ταμεία του έχουν στεγνώσει.
Η προχθεσινή δήλωση του κ. Σπίρτζη στην ΕΡΤ ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει στη συγκρότηση της εταιρείας «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης», που θα ήταν το διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ, αποτελεί απλώς επιβεβαίωση της πλήρους παραίτησής του, υπό το βάρος της αποτυχίας του εγχειρήματος της κρατικοποίησης του Οργανισμού.
Με το πρόσχημα των εκλογών ο υπουργός πετά «λευκή πετσέτα» λέγοντας ότι «δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, ούτε θα κάνουμε κάτι άλλο. Αυτό θα το αποφασίσει ο ελληνικός λαός με τις επιλογές που θα κάνει στις εθνικές εκλογές». Πέραν του ότι η δήλωση αυτή αποτελεί σαφή ομολογία επικείμενης εκλογικής ήττας, είναι και εξόχως προσχηματική καθώς, εδώ και μήνες ο κ. Σπίρτζης δεν έχει κάνει κατ’ ουσία τίποτε ώστε να προχωρήσει η συγκρότηση του διάδοχου σχήματος του ΟΑΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι στα περίφημα «εγκαίνια» του σταθμού του μετρό στο Σιντριβάνι ο πρωθυπουργός είχε πει ότι η ΑΣΥΘ θα ξεκινούσε σταδιακά τη λειτουργία της, ήδη από τον Φεβρουάριο. Όμως, φτάσαμε στον Ιούνιο και το μόνο που έγινε είναι η συγκρότηση επιτροπής η οποία επεξεργάστηκε τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας της εταιρείας, επεξεργασίες οι οποίες έμειναν όμως στα υπουργικά συρτάρια. Όπως άλλωστε και η διαδικασία επιλογής διευθύνοντος συμβούλου της υπό συγκρότηση εταιρείας.
Η συνολική παραίτηση του κ. Σπίρτζη απ’ ό,τι έχει σχέση με τις οδικές αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι εδώ και μήνες δεν έχει ακόμη διορίσει νέο πρόεδρο στον ΟΣΕΘ μετά την αποχώρηση του Κώστα Αμπατζά.
Το μόνο που προχώρησε όλους τους τελευταίους μήνες είναι η εκχώρηση μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ, ένα είδος επανιδιωτικοποίησης δηλαδή, προκειμένου να εξοικονομηθούν μερικά λεωφορεία και κάποιοι οδηγοί, μπας και βελτιωθεί, έστω κατ’ ελάχιστο, η κατάσταση μέσα στην πόλη.
Και λίγο πριν από τις ευρωεκλογές ο υπουργός ανέβασε στη Διαύγεια έναν δήθεν διαγωνισμό για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων, εκ των οποίων 350 θα έρχονταν στην Θεσσαλονίκη. Μόνον που επρόκειτο κατ’ ουσία για ένα ακόμη επικοινωνιακό τρικ, καθώς ούτε τεύχη δημοπράτησης υπάρχουν, ούτε, πολύ περισσότερο, τα απαραίτητα περίπου 460 εκατ. ευρώ για την αγορά των λεωφορείων.
Και τώρα, μετά τη δεινή εκλογική ήττα της Κυριακής και τη συνεπακόλουθη προκήρυξη εθνικών εκλογών, έρχεται ο κ. Σπίρτζης εν είδει εκβιασμού, να θέσει το δίλημμα «ή ΣΥΡΙΖΑ και δημόσιες συγκοινωνίες ή ΝΔ και ιδιωτικές». Επαναλαμβάνοντας δηλαδή, την εκλογική τακτική την οποία ακολούθησε το κυβερνών κόμμα στις ευρωεκλογές και η οποία το οδήγησε στην ήττα.
Πηγή: https://www.voria.gr/