Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Κώστας Στεφανίδης: "Δίκαια με διέγραψε ο Κυριάκος, μαλακία είπα" !

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι έχω πορευτεί στην προσωπική και επαγγελματική ζωή μου ως στρατιωτικός με αξιοπρέπεια και ....
ευπρέπεια υπηρετώντας τις αρχές της δημοκρατίας, της ισότητας και μιας κοινωνίας με ίσες ευκαιρίες για όλους τους πολίτες. Ο ατυχης τρόπος με τον οποίο εκφράστηκα στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για στέλεχος πολιτικά αντίπαλης παράταξης επέφερε δίκαια την επιβολή ποινής στο πρόσωπο μου από μεριάς του Προέδρου της ΝΔ την οποία αποδέχομαι. Έχω μάθει να αναλαμβάνω τις συνέπειες των πράξεων μου.
Στηρίζω σταθερά την προσπάθεια του Κυριακου Μητσοτακη και της ΝΔ για μια Ελλάδα που αξίζουμε, μια καλύτερη Ελλάδα, μια Ελλάδα για όλες και όλους.

έγραψε το στέλεχος της Ν.Δ., που ορθότατα διεγράφη, διότι το σχόλιό του ήταν προσβλητικό (φυσικά και ΔΕΝ ήταν ρατσιστικό, αλλά επειδή είναι της μόδας η λέξη, οι αντίπαλοί του το βάφτισαν "ρατσιστικό". Δεν είπε τίποτε για τη φυλή/race ο ανόητος, αλλά για το επάγγελμα της Κούνεβα.).

Η ΝΔ απέδειξε το σεβασμό της σε όλες τις γυναίκες. Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε τα στραβά μάτια στο παραλήρημα του δικού της στελέχους, Καρανίκα , που ήταν πολύ πιο σοβαρό.
Το υπενθυμίζουμε:


Σάλος με το σεξιστικό παραλήρημα Καρανίκα