Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Όλοι χτυπάνε τον Σπίρτζη τώρα, για τον ΟΑΣΘ

Τώρα που φαίνεται ότι δεν θα ξαναείναι Υπουργός, θυμήθηκαν οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ, που τον εκθείαζαν και του έγλειφαν τα χέρια, να βάλουν το Εργατικό Κέντρο, να εκδώσει ανακοίνωση εναντίον του. Να δείτε που οι Τσερμενίδηδες θα γίνουν τώρα ...ΝΔ, από "φόλα ΠΑΣΟΚ" και μετά "φόλα ΣΥΡΙΖΑ". Διαβάστε την:



ΕΚΘ: Οι δηλώσεις του κ. Σπίρτζη επιβεβαιώνουν την αποτυχία του

Επιβεβαίωση της αποτυχίας του και της αδιέξοδης κατάστασης που έχει οδηγηθεί ο ΟΑΣΘ, αποτελεί η δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη ότι "δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, δηλαδή το σχήμα που διαδέχεται τον ΟΑΣΘ".

Με δική του ευθύνη, καθώς χειρίστηκε προσωπικά ο ίδιος το θέμα του ΟΑΣΘ, σήμερα επιλέγει να τον αφήσει στην τύχη του, ρίχνοντας το μπαλάκι στους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τους εργαζόμενους και εκβιάζοντας τους ότι "δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, ούτε θα κάνουμε κάτι άλλο. Αυτό θα το αποφασίσει ο ελληνικός λαός με τις επιλογές που θα κάνει στις εθνικές εκλογές". Δηλαδή, ουσιαστικά εκτός από την παραδοχή της παραίτησης του από τον Οργανισμό προσπαθεί να εκβιάσει τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τους εργαζόμενους με μοναδικό στόχο την ψήφο στις εθνικές εκλογές.

Ο κ. Σπίρτζης πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό γιατί ενώ ο ΟΑΣΘ βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης με ό,τι αυτό συνεπάγεται (περιορισμένες αρμοδιότητες της διοίκησης), ο ίδιος επέλεξε τα ψέματα για δήθεν αγορά νέων λεωφορείων, προσλήψεων, νέου Οργανισμού, αναβάθμιση των υπηρεσιών του κλπ. Πρέπει να δώσει εξηγήσεις στους Θεσσαλονικείς για τις υποβαθμισμένες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ, που με φλύαρες δηλώσεις του περί κυκλοφορίας 500 λεωφορείων πριν δυο χρόνια, φτάσαμε σήμερα στην κυκλοφορία μόλις 350 λεωφορείων, μειωμένα κατά 35% αλλά και στην επιδείνωση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης του κοινού.


Ο ίδιος έχει ξεχάσει τις νέες προσλήψεις που έταζε και σήμερα αδυνατεί να δικαιολογήσει το γιατί δεν υλοποιεί αυτά που ο ίδιος και η Κυβέρνηση νομοθέτησαν. Αδυνατεί να επιχειρηματολογήσει στο γιατί ενώ η Κυβέρνηση και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών, είχε την υποχρέωση να προχωρήσει στη σύσταση του νέου Οργανισμού, του ΑΣΥΘ, να διορίσει νέο Διοικητικό Συμβούλιο και να εκδώσει νέο Κανονισμό Λειτουργίας, δεν εφάρμοσε το νόμο, χωρίς να δώσει εξηγήσεις στο επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους, αλλά επιλέγει να απειλεί περί ιδιωτικοποίησης του ΟΑΣΘ αν δεν εκλεγεί το κόμμα του...


Οι δηλώσεις του συνιστούν Δημοκρατική εκτροπή, γεγονός που δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο. Ο ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι δεν εκβιάζονται. Η παραδοχή της αποτυχίας είναι προτιμότερη από τις προσχηματικές απειλές ενός Υπουργού που χειρίστηκε τον ΟΑΣΘ σαν προσωπική του επιχείρηση. Αν θελήσει κάποιος να ερμηνεύσει το αποτέλεσμα των εκλογών αρκεί να κοιτάξει τον τρόπο με τον οποίο πολιτεύτηκε τα τέσσερα τελευταία χρόνια και ο κ. Σπίρτζης.





Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ Ε.Κ.Θ.