Σήμερα, στις 10 το πρωί θα γίνει η συνάντηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη με εκπροσώπους του ....
Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, που θα κρίνει το μέλλον των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, αν και είναι ηλίου φαεινότερον, ότι με την απολύτως άσκοπη απεργία τους, οι εργαζόμενοι έχασαν έδαφος.
Το ραντεβού που επιθυμούσαν να έχουν οι εργαζόμενοι τελικά οριστικοποιήθηκε, κυριολεκτικά ...στον αέρα, σε εκπομπή της Δημοτικής Τηλεόρασης TV100. Οι εργαζόμενοι θα εκπροσωπηθούν, εκτός από τον πρόεδρο του συνδικάτου Δημήτρη Τσερμενίδη και από τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων του Συνδικάτου, κατόπιν αιτήματος των τελευταίων, κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στα χρονικά .
Αίτημά τους είναι οι διαβεβαιώσεις από τον κ. Σπίρτζη ότι η εκχώρηση έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, σε Δήμους ή σε άλλον ιδιώτη, με την επίμαχη τροπολογία, που υπερψηφίστηκε στη Βουλή, δεν θα οδηγήσει στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού ούτε θα θίξει τις θέσεις και τους όρους εργασίας.
Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο και η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, διαβεβαίωσαν σε όλους τους τόνους, ότι δεν έχει καμία σχέση με το εργασιακό καθεστώς των υπαλλήλων του ΟΑΣΘ, η τροπολογία, ενώ η παραχώρηση έργου σε "ιδιώτες", δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση, καθώς αυτό το έργο είναι άκρως ζημιογόνο και συνεπώς, οποιοσδήποτε ιδιώτης θελήσει να αναμιχθεί, θα πρέπει να αποζημιωθεί, οπότε θα κατηγορείται αιωνίως ως "κρατικοδίαιτος".
Λογικά λοιπόν, δεν θα αλλάξει τίποτε και οι φορολογούμενοι θα συνεχίσουν να πληρώνουν τα υπέρογκα ελλείμματα που δημιούργησε η άφρων επέκταση του 2003, με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ, αντί να επιτελεί τον ρόλο του ως φορέας αστικών συγκοινωνιών, να έχει επεκταθεί σε χωριά μέχρι το Κιλκίς (!), σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού της τότε κυβέρνησης και Δημάρχων που -στις πλάτες των φορολογουμένων- πέτυχαν να έχουν 10 δρομολόγια την ημέρα προς ένα χωριουδάκι με 100 κατοίκους. Υπάρχουν γραμμές που στοιχίζουν στο κράτος 1.000 ευρώ την ημέρα και αποφέρουν λιγότερο από 10 ! Το έλλειμμα των 990 ευρώ, το πληρώνουν τα κορόιδα οι φορολογούμενοι, για να καυχώνται οι Δήμαρχοι ότι ...πέτυχαν το φθηνό εισιτήριο.
Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, που θα κρίνει το μέλλον των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, αν και είναι ηλίου φαεινότερον, ότι με την απολύτως άσκοπη απεργία τους, οι εργαζόμενοι έχασαν έδαφος.
Το ραντεβού που επιθυμούσαν να έχουν οι εργαζόμενοι τελικά οριστικοποιήθηκε, κυριολεκτικά ...στον αέρα, σε εκπομπή της Δημοτικής Τηλεόρασης TV100. Οι εργαζόμενοι θα εκπροσωπηθούν, εκτός από τον πρόεδρο του συνδικάτου Δημήτρη Τσερμενίδη και από τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων του Συνδικάτου, κατόπιν αιτήματος των τελευταίων, κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στα χρονικά .
Αίτημά τους είναι οι διαβεβαιώσεις από τον κ. Σπίρτζη ότι η εκχώρηση έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, σε Δήμους ή σε άλλον ιδιώτη, με την επίμαχη τροπολογία, που υπερψηφίστηκε στη Βουλή, δεν θα οδηγήσει στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού ούτε θα θίξει τις θέσεις και τους όρους εργασίας.
Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο και η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, διαβεβαίωσαν σε όλους τους τόνους, ότι δεν έχει καμία σχέση με το εργασιακό καθεστώς των υπαλλήλων του ΟΑΣΘ, η τροπολογία, ενώ η παραχώρηση έργου σε "ιδιώτες", δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση, καθώς αυτό το έργο είναι άκρως ζημιογόνο και συνεπώς, οποιοσδήποτε ιδιώτης θελήσει να αναμιχθεί, θα πρέπει να αποζημιωθεί, οπότε θα κατηγορείται αιωνίως ως "κρατικοδίαιτος".
Λογικά λοιπόν, δεν θα αλλάξει τίποτε και οι φορολογούμενοι θα συνεχίσουν να πληρώνουν τα υπέρογκα ελλείμματα που δημιούργησε η άφρων επέκταση του 2003, με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ, αντί να επιτελεί τον ρόλο του ως φορέας αστικών συγκοινωνιών, να έχει επεκταθεί σε χωριά μέχρι το Κιλκίς (!), σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού της τότε κυβέρνησης και Δημάρχων που -στις πλάτες των φορολογουμένων- πέτυχαν να έχουν 10 δρομολόγια την ημέρα προς ένα χωριουδάκι με 100 κατοίκους. Υπάρχουν γραμμές που στοιχίζουν στο κράτος 1.000 ευρώ την ημέρα και αποφέρουν λιγότερο από 10 ! Το έλλειμμα των 990 ευρώ, το πληρώνουν τα κορόιδα οι φορολογούμενοι, για να καυχώνται οι Δήμαρχοι ότι ...πέτυχαν το φθηνό εισιτήριο.