Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Απάντηση του Γιάννη Σαντοριναίου και του Άρη Γάτα στον ΠΑΟΚ

Η απάντηση του Γιάννη Σαντοριναίου στην καταγγελία του ΠΑΟΚ (δείτε την εδώ), ότι κάνει συνεχώς ....
υποτιμητικές αναφορές εναντίον της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και των στελεχών της:

O δημοσιογράφος της ΕΡΤ τοποθετήθηκε νωρίτερα μέσω Facebook κάνοντας λόγω για ύφανση εκστρατείας, σπίλωσης, στοχοποίησης και προσβολής της προσωπικότητας και της επαγγελματικής του επάρκειας.

Παράλληλα, ο κ. Σαντοριναίος ξεκαθαρίζει πως δεν αποτελεί εχθρό ούτε του ΠΑΟΚ, ούτε προσωπικά του Ιβάν Σαββίδη αλλά δημοσιογράφος που αρθρώνει ελεύθερη και ανεξάρτητη γνώμη σεβόμενος τις δημοσιογραφικές αρχές δεοντολογίας.

Χαρακτηριστικά, στην ανάρτησή του γράφει τα παρακάτω:

«Η δημοσιογραφία σε λογοκρισία, λοιπόν... Επειδή εργαζόμαστε στην ΕΡΤ, πρέπει να απαγορευτεί να εκφράζουμε κριτική κι αν συμπέσει η υποκειμενική γνώμη μας να είναι αντίθετη με όποια κέντρα επιβάλλουν εξουσία, τότε θα πρέπει να μας πλακώσει η σιωπή.

Οι αναρτήσεις στα social media εμπεριέχουν την προσωπική γνώμη μας. Αλλοτε με επιχειρήματα, άλλοτε με απορίες, άλλοτε με χιούμορ. Δημοκρατικό δικαίωμα η ελευθερία της έκφρασης.

Εχω την εντύπωση πως υφαίνεται εναντίον μου μία - άνευ λόγου κι αιτίας - εκστρατεία σπίλωσης, στοχοποίησης και προσβολής της προσωπικότητάς μου και της επαγγελματικής μου επάρκειας και διατηρώ κάθε νόμιμο δικαίωμα της υπεράσπισής μου σε κάθε συκοφαντική πράξη.

Κύριε Ιβάν Σαββίδη δεν είμαι εχθρός σας, ούτε προσωπικός ούτε της ομάδας που διοικείται. Είμαι δημοσιογράφος και αρθρώνω μία ελεύθερη κι ανεξάρτητη γνώμη, με σεβασμό στις δημοσιογραφικές αρχές δεοντολογίας».


και ο Άρης Γάτας