Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Ωρα για λίγο γέλιο

Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα..

Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. Γι αυτό....
στο ΙΚΑ σου κλείνουν ραντεβού για μετά από 4 μήνες.

Πήγα σε ένα φαρμακείο να πάρω αντιβηχικό, 30 ευρώ μου λέει, μου κόπηκε ο βήχας.

Όταν με παίρνουν στο σταθερό του σπιτιού και με ρωτάνε "που είσαι;" τους λέω "κλείσε, οδηγάω θα σε πάρω σε λίγο".

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί.. Τι με παίρνεις κάθε μισή ώρα;

Το εγκεφαλικό προυποθέτει εγκέφαλο, μην αγχώνεστε μερικοί.

Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή.

Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω; Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη & να βάζει κραγιόν. Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου! Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο. Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ώμο και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια.. Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι... Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά!...

Οι ώρες 6,7,8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα !".

Ελληνες, ένας λαός που όλη μέρα βλέπει φανατικά εκπομπές "μαγειρικής" και το βράδυ παραγγέλνει delivery!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου