Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ! Η ΣΕΚΑΠ του Ιβάν Σαββίδη αποφασίζει πτώχευση !

Η Διοίκηση της ελληνικής καπνοβιομηχανίας ΣΕΚΑΠ ανακοίνωσε σήμερα πως θα το Διοικητικό Συμβούλιο της θα συνεδριάσει....
μεθαύριο Πέμπτη εκτάκτως προκειμένου να δρομολογήσει την προετοιμασία για τη διαδικασία αναγκαστικής πτώχευσης της επιχείρησης.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

«Στο πλαίσιο της ουσιαστικής παρεμπόδισης της λειτουργίας της εταιρείας, λόγω της έκδοσης απορριπτικής απόφασης από το Εφετείο Κομοτηνής για το πρόστιμο ύψους 38 εκατ. ευρώ για παραβάσεις, οι οποίες έλαβαν χώρα το 2009, καθώς και της πρόσφατης απόφασης των τελωνειακών Αρχών της Ξάνθης, η οποία κατέστησε ανέφικτη την πώληση προϊόντων στην εσωτερική αγορά, η ΣΕΚΑΠ ανακοινώνει τη σύγκληση έκτακτης συνεδρίασης του Διοικητικού της Συμβουλίου.

Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017, με την συμμετοχή ειδικών από κορυφαίες ελληνικές εταιρείες, που εξειδικεύονται σε θέματα πτωχεύσεων.

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΣΕΚΑΠ θα συζητήσουν τη διαμορφωθείσα κατάσταση και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία για τη διαδικασία αναγκαστικής πτώχευσης της επιχείρησης».


Κι ένα παλιότερο δημοσίευμα:

Πυρά κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, του Αντώνη Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας εξαπέλυσε ο Ιβάν Σαββίδης για τα όσα ειπώθηκαν στη Βουλή για τη ΣΕΚΑΠ. Ο επιχειρηματίας αναφέρεται εκτενώς στο θέμα που πρόεταξε η ΝΔ για την επίμαχη τροπολογία που απαλλάσσει από την καταβολή προστίμων πρόσωπο το οποίο έχει αγοράσει στο πλαίσιο αποκρατικοποίησης, εξυγίανσης ή ειδικής εκκαθάρισης εταιρία στην οποία είχε συμμετοχή στο Δημόσιο και σε βάρος αυτής έχουν επιβληθεί πρόστιμα, δεν είναι υποχρεωμένο να τα πληρώσει.

Ο επιχειρηματίας σε μακροσκελή συνέντευξη που παραχώρησε στο protothema.gr, μεταξύ άλλων δήλωσε πως στη Νέα Δημοκρατία δεν έχουν ανδρισμό και προσβάλλουν κάποιοι με τη συμπεριφορά τους τον εαυτό τους.

«Έπρεπε να βγουν και να πουν πως η διαγραφή των χρεών είναι απαραίτητη», δήλωσε ο Ιβάν Σαββίδης για το επίμαχο θέμα της ΣΕΚΑΠ.

Συγκεκριμένα, ο Ιβάν Σαββίδης είπε: «Η ΣΕΚΑΠ διοικούνταν αναλόγως με το ποιος ήταν στην κυβέρνηση. Αν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, τότε τη ΣΕΚΑΠ διοικούσαν άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ. Αν ήταν η ΝΔ τη διοικούσαν οι άνθρωποι της ΝΔ. Και άλλες παρόμοιες με την ΣΕΚΑΠ εταιρείες πολύ συχνά μετατρέπονταν σε “πλυντήρια” κι εξελίσσονταν σε οχήματα για να αποκτούν ψήφους διαμέσω αυτών τα πολιτικά κόμματα. Εάν εγώ θα ήμουν Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου θα ρωτούσα τον κ. Μητσοτάκη “για ποιο λόγο το κόμμα σας όταν ήταν κυβέρνηση συνέχιζε και χρηματοδοτούσε τη ΣΕΚΑΠ κατά της οποίας υπήρχε δίωξη για λαθρεμπόριο”;

«Μην ξεχνάτε πως η κυβέρνηση ήταν που διαμέσω κρατικής τράπεζας συνέχιζε να τη χρηματοδοτεί παρά την συγκεκριμένη υπόθεση. Τι περίμενα λοιπόν εγώ την περασμένη εβδομάδα στη συζήτηση που έγινε στη Βουλή; Κατ’ αρχήν ότι θα έλθει ο κ. Σαμαράς στη Βουλή. Κατά τη δική μου άποψη έπρεπε να έλθει και να σηκωθεί να μιλήσει. Να πει στον κ. Τσίπρα “εγώ σε στηρίζω επειδή εσύ διορθώνεις εκείνα τα λάθη τα οποία έκανε το κόμμα μου”. Ο κ. Σαμαράς έπρεπε να πει την αλήθεια. Στην απόκτηση της ΣΕΚΑΠ δεν υπήρχε καμία επιχειρηματική ιδέα. Καμία! Η πρώτη κουβέντα με τον πρωθυπουργό Σαμαρά για την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ ολοκληρώθηκε με τη δική μου κατηγορηματική άρνηση να αγοράσω τη συγκεκριμένη εταιρεία. Απάντησα μάλιστα πως “ακόμα κι αν μου πληρώσετε λεφτά, δεν θέλω να την αγοράσω επειδή η ΣΕΚΑΠ δεν έχει προοπτική, δεν έχει ιδέα, δεν έχει τίποτα…”. Θέλω να γνωρίζετε πως τη ΣΕΚΑΠ εγώ τη γνώριζα 20 χρόνια πριν.

«Η ΣΕΚΑΠ ήταν ο πονοκέφαλος του Σαμαρά»
Ο Ιβάν Σαββίδης χαρακτήρισε την ΣΕΚΑΠ ως «πονοκέφαλο του Σαμαρά» τον οποίο του «πούλησε».

Είπε συγκεκριμένα: «Ως επιχειρηματίας λοιπόν εγώ έλεγα πως η εταιρεία δεν με ενδιαφέρει ακόμα κι αν με πλήρωναν να την πάρω. Όχι που τελικά έδωσα και χρήματα από πάνω. Είναι αλήθεια πως Ο Αντώνης Σαμαράς μπόρεσε εισπράττοντας πολύ καλά λεφτά για το Ελληνικό Δημόσιο να μου πουλήσει τον …πονοκέφαλο τουο Αντώνης Σαμαράς μπόρεσε εισπράττοντας πολύ καλά λεφτά για το Ελληνικό Δημόσιο να μου πουλήσει τον …πονοκέφαλο του. Γιατί η ΣΕΚΑΠ ήταν ο πονοκέφαλος του κι εξελίχθηκε σε δικό μου».

Γιατί όμως «πονοκέφαλος»; Σύμφωνα με τα όσα είπε ο Ιβάν Σαββίδης υπήρχαν δυο λόγοι.

«Ο πρώτος ήταν γιατί αν δεν την έσωνα, οδηγούνταν η βιομηχανία σε πλήρη πτώχευση. Τότε θα αποκαλύπτονταν οι προηγούμενες λανθασμένες πολιτικές αποφάσεις που χρέωσαν την επιχείρηση όπως η χρηματοδότηση εξοπλισμού της εταιρείας. Εξοπλισμό όμως τον οποίο δεν χρειαζόταν καν. Επρόκειτο για περίοδο και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ οπότε έγιναν αυτά. Ο δεύτερος λόγος είναι πως κανένας δεν θα συγχωρούσε στον Σαμαρά ότι τουρκική εταιρεία θα αποκτούσε μια βιομηχανία της Θράκης. Ένα 24ώρο πριν τελειώσει η διορία του διαγωνισμού δέχθηκα με τρόπο επίμονο να συμμετάσχω στον διαγωνισμό. Και απέναντι στα λογικά επιχειρήματα κατά αυτής της επένδυσης και τοποθέτησης των χρημάτων μου, πήρα τελικά την απόφαση. Θέλω να σας εξομολογηθώ πως εάν δεν είχα δύο γιους θα είχα πάρει αρνητική απόφαση. Η σκέψη όμως και μόνο πως οι γιοί μου ενδεχομένως στο μέλλον θα μου έλεγαν ότι λόγω χρημάτων επέτρεψα να ενισχυθεί η θέση των Τούρκων στη Θράκη με ώθησε να πάρω την απόφαση. Έτσι είχα μόνο μια διέξοδο. Να καταθέσω την αίτηση έχοντας ουσιαστικά μόνο 24 ώρες χρόνο. Από εκεί και πέρα είναι έγκλημα της ΝΔ. Έγκλημα! Σαν Έλληνας θεώρησα ότι έπρεπε να καταθέσω την αίτηση. Ντρέπομαι σήμερα και δεν θέλω να μιλάω για αυτά τα πράγματα. Για όλα αυτά σας λέω λοιπόν ότι ο Σαμαράς πούλησε τον πονοκέφαλο του. Εγώ θέλω να δω τον τότε πρωθυπουργό, να δω τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ μπροστά μου. Ή αν θέλετε διαφορετικά εγώ να βρεθώ μπροστά τους. Να με κοιτάνε στα μάτια και να μου πούνε τι κέρδος εγώ έχω πάρει από αυτή την ιστορία. Είναι ντροπή και ρεζίλι