15 ΠΑΡΑΣΥΡΣΕΙΣ ..........ΟΣΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΘΑΜΕ ....ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΕΩΣ ...
ΣΗΜΕΡΑ..............ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΜΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
Μηδενική η κυκλοφοριακή αγωγή του πεζού» ανέφερε ο κ.Αντωνίου, προσθέτοντας ότι υπάρχουν μέτρα για να βελτιωθεί η κατάσταση, όπως η πρόβλεψη περισσότερων διαβάσεων πεζών, η τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, η ενημέρωση των πολιτών, αλλά και η επιβολή ποινών από την Τροχαία στους παραβάτες πεζούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΘΡΟ 38 : Κανόνες κυκλοφορίας πεζών 1. Οι πεζοί υπαχρεούνται να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικό γι' αυτούς ερείσματα. Κατ' εξαίρεση, μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, αφού λόβουν τις αναγκαίες προφυλάξεις
Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ
4/10/17
Ένας ηλικιωμένος τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι όταν παρασύρθηκε σήμερα το πρωί από ΙΧ αυτοκίνητο στην οδό Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη
4/10/17
Λίγα λεπτά αργότερα, σημειώθηκε μία ακόμη παράσυρση στην οδό Αισώπου, όπου γυναίκα τραυματίστηκε από ΙΧ. Στο σημείο επιχείρησε το ΕΚΑΒ και μετέφερε τη γυναίκα σε νοσοκομείο της πόλης.
9/10/17
Νέα παράσυρση σημείωθηκε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη.Συγκεκριμένα, στην οδό Δελφών, γυναίκα που οδηγούσε μοτοσικλέτα, παρέσυρε μια πεζή
29/11/17
Παράσυρση νεαρής γυναίκας σημειώθηκε πριν από λίγο στην Λεωφόρο Μεγάλο Αλεξάνδρου στη συμβολή της με την Πέτρου Συνδίκα
10/11/17
Ένας 65χρονος έχασε τη ζωή του, όταν χτυπήθηκε -υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες- από διερχόμενο αυτοκίνητο, στη δυτική Θεσσαλονίκη. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 4 τα ξημερώματα στη συμβολή των οδών Λαγκαδά με Ανθοκήπων, στο ύψος της Ευκαρπίας
12/11/17
Παράσυρση πεζού σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα από αυτοκίνητο, στη συμβολή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας με την οδό Καραϊσκάκη, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
25/11/17
Ξημερώματα σήμερα (25-11-2017), στην Καλαμαριά, ΙΧΕ αυτοκίνητο που οδηγούσε άτομο αγνώστων στοιχείων, συγκρούστηκε με 70χρονο πεζό ημεδαπό, με συνέπεια το σοβαρό τραυματισμό του. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της πόλης, ενώ το όχημα εγκατέλειψε τον τόπο του ατυχήματος
26/11/17
Μοναστηρίου με Καλού ΙΧ καβαλησε το πεζοδρόμιο και χτύπησε τρείς πεζές.
10/11/17
Ένα αυτοκίνητο παρέσυρε, στις 07:20 στη συμβολή των οδών Σμύρνης και 25ης Μαρτίου στον Εύοσμο, δύο γυναίκες οι οποίες κινούνταν πεζές.
18/9/17
Παράσυρση πεζού σημειώθηκε πριν από λίγο στην οδό Εγνατία, στο ύψος της Ιασωνίδου.
21/9/17
Παράσυρση μίας 16χρονης από ΙΧ αυτοκίνητο σημειώθηκε στις 18:20 στη συμβολή της Λεωφόρου Νίκης με την Πλατεία Αριστοτέλους
21/9/17
Στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκε μία 80χρονη γυναίκα, η οποία παρασύρθηκε νωρίτερα από ΙΧ στην περιοχή των Συκεών.
Συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 9.00 και επί της οδού Μεσολογγίου, ένα ΙΧ παρέσυρε για άγνωστους ακόμη λόγους, την ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία κινούνταν πεζή
30/9/17
Ένα ΙΧ αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε πεζή, την ώρα που αυτή επιχειρούσε να περάσει από διάβαση στο σημείο - Μεταφέρθηκε στο Παπανικολάου
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα στις 14:30 στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, στο ρεύμα προς ανατολικά, πριν το IKEA
4/10/17
Προηγήθηκε, χθες στις 4.30 το απόγευμα, ο θανάσιμος τραυματισμός 50χρονου στην Εγνατία Οδό, λίγο μετά τον κόμβο Ιωνίας. Ο άτυχος άνδρας φαίνεται ότι επιχείρησε να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα, όταν παρασύρθηκε από Ι.Χ. αυτοκίνητο.
3/10/17
Ακόμα μια παράσυρση πεζού σημειώθηκε στις 20:00 στη δυτική Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην οδό Λαγκαδά στο ύψος του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά στη Σταυρούπολη.
Ένα Ι.Χ. παρέσυρε για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο έναν άνδρα
Έρευνες διεξάγονται και για μία τρίτη παράσυρση πεζού που σημειώθηκε χθες στις 8 το βράδυ, πάλι στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου στην οδό Λαγκαδά (στο ύψος του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά) Ι.Χ. αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε άνδρα που νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της πόλης
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΜΕ ΠΕΖΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
Στον κεντρικό δήμο της Θεσσαλονίκης την περίοδο 2010-2015 σημειώθηκαν 130 σοβαρά και 73 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα
Η τραγική προσωπική ιστορία ενός 16χρονου πεζού ο οποίος έπεσε θύμα τροχαίου με αποτέλεσμα να καθηλωθεί σε αναπηρικό αμαξίδιο, αποτέλεσε την αιτία και αφορμή αργότερα ως φοιτητής να παρουσιάσει μια ερευνητική εργασία – μελέτη για το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα και κυρίως στη Θεσσαλονίκη. Ο λόγος για τον μεταπτυχιακό φοιτητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Δημήτρη Αντωνίου, όπου η παρουσίαση της εργασίας θα γίνει την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017 (7:30μμ, Αμφιθέατρο Τελετών ΠΑΜΑΚ), με τη συμμετοχή αντιπεριφερειάρχου Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλας Πατουλίδου και του Διευθυντή Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Γιώργου Σουρβίνου.
Ο Δημήτρης Αντωνίου παρά τις δυσκολίες των δύο πρώτων ετών μετά το ατύχημα, προσαρμόστηκε στη νέα ζωή, συνέχισε τις σπουδές του, εισήχθη στο Φυσικό του ΑΠΘ και ολοκληρώνοντας τις προπτυχιακές συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Οικονομική Επιστήμη, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στη διπλωματική του εργασία αποφάσισε να ασχοληθεί με το πρόβλημα που εδώ και δεκαετίες, όπως λέει, «κάνει την Ελλάδα να αιμορραγεί».
«Δίνεις νόημα στην ατυχία που μου συνέβη. Αν βγει κάτι θετικό από αυτό που συνέβη σε εμένα θα είναι καλό» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ.Αντωνίου, ο οποίος ήταν πεζός τη στιγμή που άλλαξε τη ζωή του, στην Οδό Ανδριανουπόλεως στη Θεσσαλονίκη, σε σημείο όπου «παραδοσιακά» οργανώνονται κόντρες αυτοκινήτων. «Περπατούσα στο πεζοδρόμιο, ένα αυτοκίνητο έχασε τον έλεγχο ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και με χτύπησε» ανέφερε, γνωστοποιώντας ότι αν και ο υπαίτιος του ατυχήματος σήμερα είναι φυγόδικος, ο ίδιος έχει συμφιλιωθεί με ό,τι του συνέβη και έχει προχωρήσει στη ζωή του.
Με βάση τα στοιχεία για τις σχετικές άδειες στον Νομό Θεσσαλονίκης, οι μοτοσικλέτες σε κυκλοφορία έφτασαν στις 133.643 το 2015 από 92.578 το 2005. Αντίστοιχα, στο ίδιο εξεταζόμενο διάστημα, περισσότερα από τα μισά θανατηφόρα ή σοβαρά τροχαία ατυχήματα είχαν συμμετοχή μοτοσικλέτας.
Παρόλα αυτά η πρώτη αιτία θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων στον δήμο Θεσσαλονίκης είναι η ανεξέλεγκτη διάσχιση του οδοστρώματος από πεζούς.
Στον κεντρικό δήμο της Θεσσαλονίκης την περίοδο 2010-2015 σημειώθηκαν 130 σοβαρά και 73 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Η ανεξέλεγκτη διάβαση δρόμου από πεζούς προκάλεσε 18 θανατηφόρα και 28 σοβαρά τροχαία ατυχήματα. Στον συνολικό αριθμό των σοβαρών ή θανατηφόρων τροχαίων η συμμετοχή μοτοσυκλετών ανήλθε ως ποσοστό στο 51% το 2010, στο 56% το 2011, το 64% το 2012, 59% το 2013, 74% το 2014 και 50% το 2015.
«Μετά τα μεσάνυχτα τα περισσότερα θύματα είναι κάτω των 30 ετών»
«Στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκαν πολύ οι μοτοσικλέτες και δεν ήμασταν έτοιμοι να απορροφήσουμε την αύξηση αυτή, γι’ αυτό και παρατηρείται η αύξηση των τροχαίων με συμμετοχή μοτοσικλετιστών. Όμως, για εμένα η έκπληξη ήταν τα τροχαία που οφείλονται σε παραβάσεις πεζών. Είναι μηδενική η κυκλοφοριακή αγωγή του πεζού» ανέφερε ο κ.Αντωνίου, προσθέτοντας ότι υπάρχουν μέτρα για να βελτιωθεί η κατάσταση, όπως η πρόβλεψη περισσότερων διαβάσεων πεζών, η τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, η ενημέρωση των πολιτών, αλλά και η επιβολή ποινών από την Τροχαία στους παραβάτες πεζούς.ιαπιστώνει κάπ
«Ένα ακόμη συμπέρασμα είναι τα υπερβολικά πολλά τροχαία, που γίνονται μετά τα μεσάνυχτα και η σύνδεσή τους με τη νυχτερινή διασκέδαση. Μετά τα μεσάνυχτα καταγράφηκαν πάνω από τους μισούς θανατηφόρους τραυματισμούς, ατόμων κάτω των 30 ετών», πρόσθεσε.
Στην εργασία του κ.Αντωνίου, εκτός από τα στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα στον Δήμο Θεσσαλονίκη την περίοδο 2010-2015, γίνεται εκτενής αναφορά στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας και γίνονται προτάσεις για τη βελτίωσή της, ενώ εξετάζονται και οι επιπτώσεις των τροχαίων (σωματικές, ψυχικές, οικονομικές).
ΣΗΜΕΡΑ..............ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΜΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
Μηδενική η κυκλοφοριακή αγωγή του πεζού» ανέφερε ο κ.Αντωνίου, προσθέτοντας ότι υπάρχουν μέτρα για να βελτιωθεί η κατάσταση, όπως η πρόβλεψη περισσότερων διαβάσεων πεζών, η τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, η ενημέρωση των πολιτών, αλλά και η επιβολή ποινών από την Τροχαία στους παραβάτες πεζούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΘΡΟ 38 : Κανόνες κυκλοφορίας πεζών 1. Οι πεζοί υπαχρεούνται να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικό γι' αυτούς ερείσματα. Κατ' εξαίρεση, μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, αφού λόβουν τις αναγκαίες προφυλάξεις
Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ
4/10/17
Ένας ηλικιωμένος τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι όταν παρασύρθηκε σήμερα το πρωί από ΙΧ αυτοκίνητο στην οδό Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη
4/10/17
Λίγα λεπτά αργότερα, σημειώθηκε μία ακόμη παράσυρση στην οδό Αισώπου, όπου γυναίκα τραυματίστηκε από ΙΧ. Στο σημείο επιχείρησε το ΕΚΑΒ και μετέφερε τη γυναίκα σε νοσοκομείο της πόλης.
9/10/17
Νέα παράσυρση σημείωθηκε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη.Συγκεκριμένα, στην οδό Δελφών, γυναίκα που οδηγούσε μοτοσικλέτα, παρέσυρε μια πεζή
29/11/17
Παράσυρση νεαρής γυναίκας σημειώθηκε πριν από λίγο στην Λεωφόρο Μεγάλο Αλεξάνδρου στη συμβολή της με την Πέτρου Συνδίκα
10/11/17
Ένας 65χρονος έχασε τη ζωή του, όταν χτυπήθηκε -υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες- από διερχόμενο αυτοκίνητο, στη δυτική Θεσσαλονίκη. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 4 τα ξημερώματα στη συμβολή των οδών Λαγκαδά με Ανθοκήπων, στο ύψος της Ευκαρπίας
12/11/17
Παράσυρση πεζού σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα από αυτοκίνητο, στη συμβολή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας με την οδό Καραϊσκάκη, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
25/11/17
Ξημερώματα σήμερα (25-11-2017), στην Καλαμαριά, ΙΧΕ αυτοκίνητο που οδηγούσε άτομο αγνώστων στοιχείων, συγκρούστηκε με 70χρονο πεζό ημεδαπό, με συνέπεια το σοβαρό τραυματισμό του. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της πόλης, ενώ το όχημα εγκατέλειψε τον τόπο του ατυχήματος
26/11/17
Μοναστηρίου με Καλού ΙΧ καβαλησε το πεζοδρόμιο και χτύπησε τρείς πεζές.
10/11/17
Ένα αυτοκίνητο παρέσυρε, στις 07:20 στη συμβολή των οδών Σμύρνης και 25ης Μαρτίου στον Εύοσμο, δύο γυναίκες οι οποίες κινούνταν πεζές.
18/9/17
Παράσυρση πεζού σημειώθηκε πριν από λίγο στην οδό Εγνατία, στο ύψος της Ιασωνίδου.
21/9/17
Παράσυρση μίας 16χρονης από ΙΧ αυτοκίνητο σημειώθηκε στις 18:20 στη συμβολή της Λεωφόρου Νίκης με την Πλατεία Αριστοτέλους
21/9/17
Στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκε μία 80χρονη γυναίκα, η οποία παρασύρθηκε νωρίτερα από ΙΧ στην περιοχή των Συκεών.
Συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 9.00 και επί της οδού Μεσολογγίου, ένα ΙΧ παρέσυρε για άγνωστους ακόμη λόγους, την ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία κινούνταν πεζή
30/9/17
Ένα ΙΧ αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε πεζή, την ώρα που αυτή επιχειρούσε να περάσει από διάβαση στο σημείο - Μεταφέρθηκε στο Παπανικολάου
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα στις 14:30 στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, στο ρεύμα προς ανατολικά, πριν το IKEA
4/10/17
Προηγήθηκε, χθες στις 4.30 το απόγευμα, ο θανάσιμος τραυματισμός 50χρονου στην Εγνατία Οδό, λίγο μετά τον κόμβο Ιωνίας. Ο άτυχος άνδρας φαίνεται ότι επιχείρησε να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα, όταν παρασύρθηκε από Ι.Χ. αυτοκίνητο.
3/10/17
Ακόμα μια παράσυρση πεζού σημειώθηκε στις 20:00 στη δυτική Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην οδό Λαγκαδά στο ύψος του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά στη Σταυρούπολη.
Ένα Ι.Χ. παρέσυρε για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο έναν άνδρα
Έρευνες διεξάγονται και για μία τρίτη παράσυρση πεζού που σημειώθηκε χθες στις 8 το βράδυ, πάλι στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου στην οδό Λαγκαδά (στο ύψος του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά) Ι.Χ. αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε άνδρα που νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της πόλης
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΜΕ ΠΕΖΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
Στον κεντρικό δήμο της Θεσσαλονίκης την περίοδο 2010-2015 σημειώθηκαν 130 σοβαρά και 73 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα
Η τραγική προσωπική ιστορία ενός 16χρονου πεζού ο οποίος έπεσε θύμα τροχαίου με αποτέλεσμα να καθηλωθεί σε αναπηρικό αμαξίδιο, αποτέλεσε την αιτία και αφορμή αργότερα ως φοιτητής να παρουσιάσει μια ερευνητική εργασία – μελέτη για το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα και κυρίως στη Θεσσαλονίκη. Ο λόγος για τον μεταπτυχιακό φοιτητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Δημήτρη Αντωνίου, όπου η παρουσίαση της εργασίας θα γίνει την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017 (7:30μμ, Αμφιθέατρο Τελετών ΠΑΜΑΚ), με τη συμμετοχή αντιπεριφερειάρχου Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλας Πατουλίδου και του Διευθυντή Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Γιώργου Σουρβίνου.
Ο Δημήτρης Αντωνίου παρά τις δυσκολίες των δύο πρώτων ετών μετά το ατύχημα, προσαρμόστηκε στη νέα ζωή, συνέχισε τις σπουδές του, εισήχθη στο Φυσικό του ΑΠΘ και ολοκληρώνοντας τις προπτυχιακές συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Οικονομική Επιστήμη, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στη διπλωματική του εργασία αποφάσισε να ασχοληθεί με το πρόβλημα που εδώ και δεκαετίες, όπως λέει, «κάνει την Ελλάδα να αιμορραγεί».
«Δίνεις νόημα στην ατυχία που μου συνέβη. Αν βγει κάτι θετικό από αυτό που συνέβη σε εμένα θα είναι καλό» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ.Αντωνίου, ο οποίος ήταν πεζός τη στιγμή που άλλαξε τη ζωή του, στην Οδό Ανδριανουπόλεως στη Θεσσαλονίκη, σε σημείο όπου «παραδοσιακά» οργανώνονται κόντρες αυτοκινήτων. «Περπατούσα στο πεζοδρόμιο, ένα αυτοκίνητο έχασε τον έλεγχο ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και με χτύπησε» ανέφερε, γνωστοποιώντας ότι αν και ο υπαίτιος του ατυχήματος σήμερα είναι φυγόδικος, ο ίδιος έχει συμφιλιωθεί με ό,τι του συνέβη και έχει προχωρήσει στη ζωή του.
Με βάση τα στοιχεία για τις σχετικές άδειες στον Νομό Θεσσαλονίκης, οι μοτοσικλέτες σε κυκλοφορία έφτασαν στις 133.643 το 2015 από 92.578 το 2005. Αντίστοιχα, στο ίδιο εξεταζόμενο διάστημα, περισσότερα από τα μισά θανατηφόρα ή σοβαρά τροχαία ατυχήματα είχαν συμμετοχή μοτοσικλέτας.
Παρόλα αυτά η πρώτη αιτία θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων στον δήμο Θεσσαλονίκης είναι η ανεξέλεγκτη διάσχιση του οδοστρώματος από πεζούς.
Στον κεντρικό δήμο της Θεσσαλονίκης την περίοδο 2010-2015 σημειώθηκαν 130 σοβαρά και 73 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Η ανεξέλεγκτη διάβαση δρόμου από πεζούς προκάλεσε 18 θανατηφόρα και 28 σοβαρά τροχαία ατυχήματα. Στον συνολικό αριθμό των σοβαρών ή θανατηφόρων τροχαίων η συμμετοχή μοτοσυκλετών ανήλθε ως ποσοστό στο 51% το 2010, στο 56% το 2011, το 64% το 2012, 59% το 2013, 74% το 2014 και 50% το 2015.
«Μετά τα μεσάνυχτα τα περισσότερα θύματα είναι κάτω των 30 ετών»
«Στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκαν πολύ οι μοτοσικλέτες και δεν ήμασταν έτοιμοι να απορροφήσουμε την αύξηση αυτή, γι’ αυτό και παρατηρείται η αύξηση των τροχαίων με συμμετοχή μοτοσικλετιστών. Όμως, για εμένα η έκπληξη ήταν τα τροχαία που οφείλονται σε παραβάσεις πεζών. Είναι μηδενική η κυκλοφοριακή αγωγή του πεζού» ανέφερε ο κ.Αντωνίου, προσθέτοντας ότι υπάρχουν μέτρα για να βελτιωθεί η κατάσταση, όπως η πρόβλεψη περισσότερων διαβάσεων πεζών, η τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, η ενημέρωση των πολιτών, αλλά και η επιβολή ποινών από την Τροχαία στους παραβάτες πεζούς.ιαπιστώνει κάπ
«Ένα ακόμη συμπέρασμα είναι τα υπερβολικά πολλά τροχαία, που γίνονται μετά τα μεσάνυχτα και η σύνδεσή τους με τη νυχτερινή διασκέδαση. Μετά τα μεσάνυχτα καταγράφηκαν πάνω από τους μισούς θανατηφόρους τραυματισμούς, ατόμων κάτω των 30 ετών», πρόσθεσε.
Στην εργασία του κ.Αντωνίου, εκτός από τα στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα στον Δήμο Θεσσαλονίκη την περίοδο 2010-2015, γίνεται εκτενής αναφορά στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας και γίνονται προτάσεις για τη βελτίωσή της, ενώ εξετάζονται και οι επιπτώσεις των τροχαίων (σωματικές, ψυχικές, οικονομικές).