Ας ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα στο σάλο των ημερών για τα ταξί: Η taxiBeat που δημιούργησε ο Δρανδάκης (και πουλήθηκε και λέγεται πλέον Beat), είναι ....
απλώς μια τεχνολογική καινοτομία. Απλώς βοηθά τον πελάτη να βρίσκει ΝΟΜΙΜΟ ταξί, από τα κυκλοφορούντα ήδη και να το αξιολογεί. Δεν "κλέβει δουλειά" από τον κλάδο.
Η Uber είναι ωμή αλητεία. Κλέβει δουλειά από τον κλάδο, φοροδιαφεύγει και καταπατά κάθε κανόνα επιχειρηματικότητας. Κάθε γιωταχής μπορεί να το παίξει ταξιτζής μέσα από την πλατφόρμα της Uber και το κράτος δεν μπορεί να ελέγξει τίποτε.
Ορθότατα λοιπόν εξεγείρονται οι ταξιτζήδες, που έχουν ειδικές άδειες, δίνουν ειδικές εξετάσεις, πληρώνουν ένα σκασμό λεφτα για την άδεια ταξί κ.λ.π., με την Uber. Και ορθότατα το Υπουργείο λέει (λέει! δεν είμαστε βεβαιοι ότι το εννοεί) ότι το νομοσχέδιο στοχεύει την Uber.
Το κακό, το πολύ κακό, το πάρα πολύ κακό, είναι ότι η Uber είναι πανίσχυρη. Είναι μια από τις επιχειρήσεις που "ρίχνουν κυβερνήσεις", καθώς μετοχικά ανήκει στον "ευρύ κύκλο" των Rothschlids (μέτοχοι της ειναι οι Jack Abraham, Jeremy Stoppelman, Josh Spear, Dror Berman, David Sacks, ενώ πακέτα μετοχών κατέχουν οι Goldman Sachs, Morgan Stanley και η πανταχού παρούσα Fidelity, συμφερόντων Paulson).
Επομένως, δύσκολα, πολύ δύσκολα θα την αποκλείσει μια ελληνική κυβέρνηση και στο τέλος, μπορεί να κλείσει η Beat και να δουλεύει η Uber !
Δύσκολο να αποκλειστεί η Uber φίλε ταρίφα, δύσκολο... Εταιρεία στην οποία έχει μετοχές η Goldman Sachs δεν την "κλεινεις" εύκολα.... Μετά θα τρέχεις μια ζωή να πείσεις ότι δεν είσαι "αντισημίτης".