Επιτέλους, ο κ. Σπίρτζης αποδέχτηκε ότι η Εγνατία Οδός ΑΕ μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό των ....
αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης (χωρίς λόγο βέβαια δημιούργησε τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) και στις μελέτες της σιδηροδρομικής Εγνατίας (γιατί όχι και στην κατασκευή συμπληρώνω).
Ας κάνει και ένα βήμα παραπάνω, καταργώντας τον ΟΣΕΘ και ξεκινώντας την συνένωση Εγνατίας Οδού με Αττικό Μετρό και ΕΡΓΟΣΕ. Στην Εγνατία Οδό μπορεί επίσης να αναθέσει και τον συντονισμό της λειτουργίας των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Πάντως καλώς τον και ας άργησε, αν και πιστεύω ότι πίσω από τις χθεσινές δεσμεύσεις στους εργαζομένους, κρύβεται η πρόθεση του να προχωρήσει απρόσκοπτα η παραχώρηση του οδικού άξονα.
Στράτος Σιμόπουλος