Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ: «Είσαι πολιτικό μαλάκιο με εύκαμπτη μέση»

Άγριος καβγάς μεταξύ του Ανδρέα Λοβέρδου και του υπουργού Γιώργο Κατρούγκαλου ξέσπασε κατά τη διάρκεια....
επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.

Ο κ. Κατρούγκαλος ισχυρίστηκε πως ο κ. Λοβέρδος εκπροσωπεί το «ακραίο κέντρο» που θέλει να μεταφερθεί στην ΝΔ με αποτέλεσμα ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης να τον αποκαλέσει πολιτικό «μαλάκιο, με εύκαμπτη μέση».

Αναλυτικά, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών υποστήριξε ότι η ερώτηση του κ. Λοβέρδου αποδεικνύει ότι «ορισμένοι από εσάς προετοιμάζεστε για την μετάβασή σας στην ΝΔ του κ. Μητσοτάκη που έχει μεταλλαχθεί. Δεν ήταν για την εξωτερική πολιτική η ερώτησή σας. Ουσιαστικά δείχνει που πάνε οι εκπρόσωποι του ακραίου κέντρου».

Για τους υπαινιγμούς του υπουργού ο κ. Λοβέρδος μίλησε για «πολιτική αλητεία». «Εκνευρισμένος από την έλλειψη επιχειρημάτων άρχισε να μιλά για μεταγραφές. Εγώ το έχω δηλώσει πως μόνο οριζοντίως θα φύγω από το ΠΑΣΟΚ. Εσείς που υπήρξατε υπάλληλος υπουργών του ΠΑΣΟΚ, ευέλικτος και με εύκαμπτη μέση, δεν έχετε οστά αλλά είστε μαλάκιο που περιφέρετε από εδώ και από εκεί, δεν θα τα λέτε αυτά για εμένα. Ζητήστε μου συγνώμη αλλιώς για εμένα δεν υπάρχετε».