Σε όλο τον κόσμο, χλευάζουν στην αρχή τη BLACK FRIDAY, αγνοώντας τη.....
δύναμη του μαρκετινγκ. Τα πρώτα σχόλια είναι "α, τα γίδια, περιμένουν με τις ώρες για να αγοράσουν με έκπτωση, αγαθά που δεν χρειάζονται".
Οι δημιουργοί όμως αυτής της μόδας, ξέρουν πολύ καλά, ότι θα δουλέψει μια χαρά το σύστημα και οι άνθρωποι (νέοι κατά 90%) που γκρινιάζουν αν περιμένουν 5 λεπτά σε μια δημόσια υπηρεσία, θα στηθούν με χαρά και υπομονή για ώρες, στις ουρές των μεγάλων καταστημάτων και θα αλαλλάζουν ενθουσιασμένοι όταν βρίσκουν το brand που τους υπέδειξε το μάρκετινγκ να ονειρεύονται.
Είναι σαν το gay parade, τον "Άγιο Βαλεντίνο", τον "Σάντα Κλάους Αη Βασίλη" κ.λ.π.. Στην αρχή όλοι γκρινιάζουν, εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους, αλλά στο τέλος πέφτουν νικημένοι κι εξουθενωμένοι. Το σύστημα ξέρει, ότι οι πρώτες αντιδράσεις, θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα και θα το καθιερώσουν στη συνείδηση του λαουτζίκου ακόμη πιο αποφασιστικά, επειδή ...έτσι κάνουν όλοι.
Κάθε χρόνο λοιπόν θα αυξάνονται οι ουρές και θα μειώνονται οι γκρίνιες, επειδή αυτά τα πράγματα τα δημιουργούν έξυπνοι άνθρωποι, που ξέρουν να χειρίζονται τις μάζες. Και πάντα νικούν, όσες ειρωνείες κι αν γραφούν στην αρχή...
Ένας έξυπνος άνθρωπος, μπορεί να χειριστεί εκατομμύρια αφελείς.
Σκεφτείτε πόσα "κολλαγόνα" αγόρασαν οι Έλληνες ! Εκατομμύρια μπουκάλια των 50 ευρώ, για έναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ άχρηστο προϊόν. Το αγόρασαν εξαιτίας της πλύσης εγκεφάλου από 5-6 έξυπνους, που δημιούργησαν πλασματικές ανάγκες, χρησιμοποιώντας όλα τα κόλπα του μάρκετινγκ (μιμητισμό επώνυμων κλπ).
Έτσι, θα στριμώχνονται -και μάλιστα με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό- σε ουρές έξω από τα Malls, κάθε χρόνο και περισσότεροι.
Και δεν θα υπάρχει επιχείρηση που θα μείνει έξω από τις "προσφορές".
δύναμη του μαρκετινγκ. Τα πρώτα σχόλια είναι "α, τα γίδια, περιμένουν με τις ώρες για να αγοράσουν με έκπτωση, αγαθά που δεν χρειάζονται".
Οι δημιουργοί όμως αυτής της μόδας, ξέρουν πολύ καλά, ότι θα δουλέψει μια χαρά το σύστημα και οι άνθρωποι (νέοι κατά 90%) που γκρινιάζουν αν περιμένουν 5 λεπτά σε μια δημόσια υπηρεσία, θα στηθούν με χαρά και υπομονή για ώρες, στις ουρές των μεγάλων καταστημάτων και θα αλαλλάζουν ενθουσιασμένοι όταν βρίσκουν το brand που τους υπέδειξε το μάρκετινγκ να ονειρεύονται.
Είναι σαν το gay parade, τον "Άγιο Βαλεντίνο", τον "Σάντα Κλάους Αη Βασίλη" κ.λ.π.. Στην αρχή όλοι γκρινιάζουν, εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους, αλλά στο τέλος πέφτουν νικημένοι κι εξουθενωμένοι. Το σύστημα ξέρει, ότι οι πρώτες αντιδράσεις, θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα και θα το καθιερώσουν στη συνείδηση του λαουτζίκου ακόμη πιο αποφασιστικά, επειδή ...έτσι κάνουν όλοι.
Κάθε χρόνο λοιπόν θα αυξάνονται οι ουρές και θα μειώνονται οι γκρίνιες, επειδή αυτά τα πράγματα τα δημιουργούν έξυπνοι άνθρωποι, που ξέρουν να χειρίζονται τις μάζες. Και πάντα νικούν, όσες ειρωνείες κι αν γραφούν στην αρχή...
Ένας έξυπνος άνθρωπος, μπορεί να χειριστεί εκατομμύρια αφελείς.
Σκεφτείτε πόσα "κολλαγόνα" αγόρασαν οι Έλληνες ! Εκατομμύρια μπουκάλια των 50 ευρώ, για έναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ άχρηστο προϊόν. Το αγόρασαν εξαιτίας της πλύσης εγκεφάλου από 5-6 έξυπνους, που δημιούργησαν πλασματικές ανάγκες, χρησιμοποιώντας όλα τα κόλπα του μάρκετινγκ (μιμητισμό επώνυμων κλπ).
Έτσι, θα στριμώχνονται -και μάλιστα με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό- σε ουρές έξω από τα Malls, κάθε χρόνο και περισσότεροι.
Και δεν θα υπάρχει επιχείρηση που θα μείνει έξω από τις "προσφορές".