Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Περί δάδας στον Μαραθώνιο "Μέγας Αλέξανδρος"

 Η καθιερωμένη ως είθισται τραγική και συνάμα θλιβερή, αποκαρδιωτική εν πολλοίς εικόνα, εν γένει σαφώς αντορθόδοξη και μη πνευματικά ορθή, δια μέσω των Αγίων Θεοφωτιστων Πατέρων της Φιλοκαλίας, με γνήσιο πατροπαράδοτο, Εκκλησιαστικό φρόνημα Ορθόδοξο Χριστιανικό, Ρωμαίικο της Ανατολής. Εν μέρει των... 17 προηγούμενων διοργανώσεων, του Μαραθωνίου των Αγώνων, στην Αρχαία Πέλλα, δια της επιφανής και αστραφτερής, υπέρ του δεόντως ειδωλολατρικής λαμπαδηδρομίας τους. Εν συνεχεία της εμφανής μεταλαμπαδευσης δάδας του φωτός, δια του υγραερίου, μέσω των ακτίνων του ήλιου, με το αιτιολογικό επιχείρημα, επειδή εξέρχονταν από το χώρο των Αρχαίων της Πέλλας. Καθώς την περιέφεραν στον Μαραθώνιο της Αρχαίας Πέλλας, μετατρεπόμενη ως κάτι το ιδιαίτερο σημαντικό αξίας λάφυρο, όλα τα προηγούμενα 17 έτη των αγώνων, προς τιμήν του Έλληνα Μακεδόνα Μεγάλου Αλεξάνδρου. Εν γένει με αφετηρία εκκίνησης, από το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην χωριό της Πέλλας, μέχρι το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Θεσσαλονίκη, των 42 χιλιομέτρων.
 
Ως εκ τούτου μετατράπηκε για πρώτη φορά φέτος και παρά πολύ ορθά, σωστά σκεπτόμενοι οι αρμόδιοι υπεύθυνοι, Τοπικοί Πολιτικοί φορείς των αρχόντων. Εν μέρει κάλιο αργά παρά ποτέ, προφανώς ίσως και δια της δικής μας ασήμαντης ταπεινής παρέμβασης, της προτροπής, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δια μέσω των βίντεο των ομιλιών που έκανα μαζί με την βοήθεια πάντοτε του Θεού, σε ειρηνοδρομια, από λαμπαδηδρομία, με κλαδί ελιάς, αντί για δάδα φωτός. Επιπροσθέτως και προτρεπαμε καλοπροαίρετα πάντοτε, τους υπεύθυνους πολιτικούς άρχοντες, της διοργάνωσης του Μαραθωνίου Αγώνα της Πέλλας, να μην χρησιμοποιούν άλλο την δάδα του φωτός, δια μέσω των ακτίνων του ήλιου. Διότι σε παραπέμπει θέλοντας και μη, σε εμφανώς οπισθοδρομικό, άξεστο και εν γένει απνευματιστο χειριστού είδους, αρχαίο ειδωλολατρικό, νεοπαγανιστικο κατάλοιπο, με ότι αυτό θλιβερό συνεπάγεται. Αφενός μεν στον φετινό Μαραθώνιο, αντικαταστάθηκε η καθιερωμένη δάδα του φωτός, που εξερχοταν από το χώρο των Αρχαίων του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δια μέσω των ακτίνων του ήλιου. Καθώς την γυροφερναν με επίκεντρο βάρους, τις πολιτικές δημόσιες σχέσεις του αστραφτερου θεαθηναι, την προηγούμενη ημέρα των αγώνων, την ημέρα του Σαββάτου, μέχρι την Θεσσαλονίκη. Αφετέρου δε κινούμενοι ως κατώτεροι αφρονες, όλοι οι τοπικοί επίσημοι, κομματικοί φορείς του κάθε τόπου που διερχόταν, ως μεταλαμπάδευση κτιστού φωτός του ήλιου.

Εις το δια ταύτα της έμπρακτης χειροπιαστης ουσίας, πέσαμε και πάλι θέλοντας και μη, στην εποχή του προ Χριστού, των απνευματιστων Εθνικών Ειδωλολατρών, Ελλήνων Ρωμαίων προγόνων μας ώστε να προσκυνάμε τα κτίσματα, τις ακτίνες του ήλιου δηλαδή και όχι τον κτίστη, την Αγία Τριάδα. Ως εκ τούτου που εργάστηκε για έξι ημέρες, για να δημιουργήσει τον Κόσμο, όπως τον ήλιο και την έβδομη ημέρα της εβδομάδας, την Κυριακή ξεκουράστηκε και για αυτό η Αγία Ημέρα της Κυριακής, για εμάς τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, Ρωμιούς της Ανατολής, δια μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης θεωρείται Αγία και Ιερή. Παράλληλα και στο χωριό της Πέλλας, την προηγούμενη ημέρα των αγώνων, του Σαββάτου, στις 17 προηγούμενες διοργανώσεις, του Μαραθωνίου των Αγώνων, την ειδωλολατρική δάδα του φωτός, δια του υγραερίου, την γυροφερναν επιλεκτικά, στο κέντρο του χωριού, ως κάτι το ιδιαίτερα αξιόλογο σημαντικό, αξίας εν πολλοίς. Εν γένει πολύτιμο λάφυρο του αγώνος, δείγμα ενός παρά πολύ περιορισμένου, πνευματικού υποβάθρου, κατώτερου πνευματικού κόσμου, της βαρυχειμωνιας καθώς τους διέπει, με γνώμονα ειδωλολατρικού επιπέδου δυστυχώς.
Και εμείς εύλογα αναρωτιόμαστε ενδομυχα, γιατί άραγε υπήρξε αυτή η εμφανής αλλαγή στο πρόγραμμα; Ποιος τους επηρέασε, φωτίζοντας, δείχνοντας τους, τον δρόμο της αληθείας, ώστε να απομακρυνθούν κακήν κακώς, από την καθιερωμένη δάδα του φωτός της λαμπαδηδρομίας και να μεταφέρουν φέτος, ένα κλαδί ελιάς, ονομάζοντας το ειρηνοδρομια, από λαμπαδηδρομία. Διότι από όσο γνωρίζουμε, με τις φτωχές μας ενημερωτικές γνώσεις, κανένας άλλος, εκτός από εμάς, δεν ασχολήθηκε και εν γένει δεν διαμαρτυρήθηκε για το εν λόγω θέμα, βρίσκοντας τα όλα απολύτως φυσιολογικά και νόμιμα. Εν τέλει οτιδήποτε θεωρείται νόμιμο στα μάτια των κοσμικών ανθρώπων, δεν σημαίνει πως είναι και ηθικό, στα μάτια του καρδιογνωστη Τριαδικού Θεού της Αγάπης. Εν κατακλείδι το μοναδικό Φως που ματαλαμπαδευουμε, εν γένει επειδή έχει Τεράστια Θεολογική Σημασία, αλλά και Προσκυνάμε γονυπετης, είναι το Άγιο Φως. Καθώς εκπορεύεται από το μεγαλύτερο Προσκύνημα της Οικουμένης, τον Πανάγιο Τάφο του Θεανθρώπου Σταυρωθεντα και Ανασταντα, Αναληψαντα Ιησού Χριστού, του Δεύτερου Προσώπου της Αγίας και Αδιαιρέτου Ομοουσίου Τριάδας, των Ιεροσολύμων, διαχρονικά, μία φορά το χρόνο, την Αναστάσιμη Ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου και είναι Άκτιστο, διότι είναι ο ίδιος ο Τριαδικός Θεός της Σταυρικής Αναστάσιμης Αγάπης.
Υστερόγραφο μακάρι να αλλάξουν κάποτε στάση, έστω και παρά πολύ ετεροχρονισμένα, οι κυβερνώντες ιδιοτελεστατοι πολιτικάντηδες, δια μέσω των πολιτικών τους σκοπιμοτήτων. Ως εκ τούτου και εν γένει να τους μιμηθούν και σε ότι αφορά το θέμα της δάδας του φωτός, στην Αρχαία Ολυμπία, με την μεταλαμπαδευση της ειδωλολατρικής δάδας, περιφερομενη σε όλη την επικράτεια αλγεινως, ανά χείρας. Μην ξεχνάμε ότι ο Μέγας Θεοδόσιος κατήργησε το 381μχ τους Ολυμπιακούς Αγώνες, διότι η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ιδίως των φτωχών ανθρώπων, μαζί με τις γυναίκες, δεν είχαν καμία απολύτως υπόληψη του σεβασμού. Εν συνεχεία των βαϊων αιματηρών θυσιών, δια μέσω των ιεριων βωμων καθώς θυσίαζαν στους ανύπαρκτος θεούς του Ολύμπου και μετέπειτα ξαναξεκινησαν τους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες, στο Καλλιμάρμαρο στάδιο το 1896 εν Αθήναις, με ότι αυτό συνεπάγεται, δια μέσω της φανατισμενης αυτοπροβολης. Εν ολίγοις σαφώς να διεξάγονται οι Ολυμπιακοί Αγώνες, ως ευγενή αθλητική άμιλλα, δια μέσω του Εθνικού συναγωνισμού, του ευ αγωνίζεσθαι, αλλά όσο γίνεται, μακριά από τα άκρα, της αρχαίας Ειδωλολατρικής νεοπαγανιστικής εποχής, όπως επίσης και της σύγχρονης φανατισμενης, ντοπαρισμενης του επιφανή εμπορίου, δια μέσω του κέρδους.
Εκ μέρους του ΕΝΘΕΟΥ ΚΊΝΗΜΑΤΟΣ της Ρωμιοσύνης του Δήμου Χαλκηδόνας, Ελλάδα Οικουμενική ΡΩΜΙΟΣΎΝΗ, Η Ρωμιοσύνη της Ανατολής, πάμε για την Νέα Ρώμη, του Κωνσταντίνου την Πόλη, ακολουθώντας τα βήματα της χαμένης και συνάμα ξεχασμένης Πατροπαράδοτης ΡΩΜΙΟΣΎΝΗΣ, μέσω του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, του Αγίου Ιωάννου Βατάτζη του Ελεήμονος Δούκα Γ 1193-1254 από το blog μας tamystikatoubaltou.blogspot.com
Ο ανάξιος δούλος του Θεού ο Βαλκανιδης Δήμος εκ Κουφαλίων Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου