Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Καθ. Δημήτρης Κούβελας : "Δεν εντάχθηκα σε κανένα κόμμα"

Ρωτήσαμε τον καθηγητή αν εντάχθηκε στο "κόμμα Τράγκα" (που εικάζεται ότι "εγινε", αλλά κατά την άποψή μας δεν θα κατέβει τέτοιο κόμμα στις εκλογές, τζάμπα κουβέντα γίνεται). 
Απάντησε δημόσια ως εξής:

Προς άρσιν παρεξηγήσεων, και απευθυνόμενος προς όλους τους φίλους μου (φυσικούς, πολιτικούς, διαδικτυακούς κλπ), καθώς και τους λιγότερο φίλους μου, αλλά και τους μη φίλους μου, θα ήθελα να κάνω μια συγκεκριμένη δημόσια τοποθέτηση:

1. Ως Ακαδημαϊκός, Επιστήμονας και Γιατρός, δεν θα μπορούσα να μην έχω επιστημονικώς τεκμηριωμένη άποψη, σε θέματα που αφορούν στην υγεία του πληθυσμού, αλλά και στην ευεξία της κοινωνίας, μέσα στην οποία εργάζομαι και λειτουργώ τόσα χρόνια.
 
2. Με τις ίδιες ιδιότητες, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ τη συμβολή μου, σε οποιονδήποτε την ζητήσει, προκειμένου να βοηθήσω την κοινωνία, την οποία, για χρόνια προσπαθώ να διακονήσω με παρρησία και προσωπικές θυσίες,όχι όμως πολιτικές βλέψεις, οι οποίες ενίοτε με ξεπερνούν.

3. Προφανώς και έχω πολιτικές θέσεις και κοινωνικές ανησυχίες και προφανώς θλίβομαι και αγχώνομαι με την κατάσταση στη οποία έχουμε περιέλθει, ως έθνος και ως ανθρωπότητα, από λάθη, αβλεψίες, ολιγωρίες, εγκληματικές αμέλειες και κυρίως ανοησίες των πολιτικών που επελέγησαν και συνεχίζουν να επιλέγονται, άκριτα, αβασάνιστα και ηλιθίως, κυρίως από αγκυλώσεις, ιδεοληψίες, εμμονές και καθόλου ορθολογικά και τεκμηριωμένα.

4. Μου αρέσει πάρα πολύ ο ρόλος που εγώ, έχω επιλέξει, για τον εαυτό μου, αυτός του Καθηγητή της Ιατρικής, του Ερευνητή και του Γιατρού και δεν σκέφτηκε ποτέ να τον αλλάξω ή να τον ανταλλάξω με οφίτσια, ή άλλου τύπου καριέρα, της πολιτικής συμπεριλαμβανομένης.

5. Δεν έχω ενταχθεί, δεν θέλω και δεν πρόκειται να ενταχθώ συνειδητά, σε πολιτικές (κατά βάση), θρησκευτικές, κοινωνικές ή άλλες οργανωμένες κινήσεις, όχι από δειλία ή αδιαφορία για τα κοινά, ούτε προφανώς από προσωπική συμπάθεια ή αντιπάθεια προς συγκεκριμένα πρόσωπα, τα οποία συχνά αγαπώ, εκτιμώ και τιμώ, για δικούς μου λόγους και γι αυτό μπορεί να τα στηρίζω με τον δικό μου, κάθε φορά τρόπο και σε προσωπικό ή δημόσιο επίπεδο.

Πιστεύω κάθε ένταξή μου σε κινήσεις, παρατάξεις κλπ, μειώνει ουσιωδέστατα την επιστημονικότητα και αντικειμενικότητά μου και καθιστά θεραπαινίδα πολιτικών και άλλων προσδοκιών, συχνά σημαντικών, την επιστήμη, την επιστημονικότητα και τον Ορθό Λόγο.

Θεωρώ απαρεγκλίτως, ότι θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο. Να μην ακολουθεί ο Επιστήμονας την πολιτική, αλλά η πολιτική τον Επιστήμονα.

Νομίζω ότι δεν μπορώ να γίνω περισσότερο σαφής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου