Ενα ακόμη βήμα για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης έγινε σήμερα. Ο πρώτος συρμός με τα τέσσερα βαγόνια έφτασε στην πόλη συνοδευόμενο από 10 Ιταλούς μηχανοδηγούς και τεχνικούς.
Ετσι, σύμφωνα και με το χρονοδιάγραμμα, σε ....
λίγο καιρό θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Λεπτομέρειες αλλά και τα αποκαλυπτήρια του συρμού θα γίνουν αύριο το πρωί στο αμαξοστάσιο του μετρό στην Πυλαία, παρουσία και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Πριν από λίγη ώρα το πρώτο βαγόνι του συρμού πάτησε στις ράγες που είχαν ήδη ετοιμαστεί, σε μια στιγμή την οποία κατέγραψε η κάμερα του Life-Events.gr.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, σε δήλωσή του τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Είναι μια ιστορική στιγμή καθώς η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα. Περνάμε στην οργάνωση της λειτουργίας του μετρό και εν τέλει στη λειτουργία του έργου στο τέλος του 2020 για τη βασική γραμμή. Η σημερινή μέρα είναι μια δικαίωση για όλους όσοι πίστεψαν πως η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και τρεισήμισι χρόνια δουλέψαμε σκληρά κι επίμονα προκειμένου το ανέκδοτο να το κάνουμε πραγματικότητα».
Ετσι, σύμφωνα και με το χρονοδιάγραμμα, σε ....
λίγο καιρό θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Λεπτομέρειες αλλά και τα αποκαλυπτήρια του συρμού θα γίνουν αύριο το πρωί στο αμαξοστάσιο του μετρό στην Πυλαία, παρουσία και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Πριν από λίγη ώρα το πρώτο βαγόνι του συρμού πάτησε στις ράγες που είχαν ήδη ετοιμαστεί, σε μια στιγμή την οποία κατέγραψε η κάμερα του Life-Events.gr.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, σε δήλωσή του τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Είναι μια ιστορική στιγμή καθώς η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα. Περνάμε στην οργάνωση της λειτουργίας του μετρό και εν τέλει στη λειτουργία του έργου στο τέλος του 2020 για τη βασική γραμμή. Η σημερινή μέρα είναι μια δικαίωση για όλους όσοι πίστεψαν πως η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και τρεισήμισι χρόνια δουλέψαμε σκληρά κι επίμονα προκειμένου το ανέκδοτο να το κάνουμε πραγματικότητα».