Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Κατερίνα Παναγοπούλου: Ο Τσίπρας έκανε διακοπές στο κότερό μας, επειδή ήταν κουρασμένος


-Αλέξη, πάρε το κότερο να πας μια βόλτα να ξεσκάσεις
-Μαααα..κάνει; εγώ είμαι αριστερός.... να κάνω διακοπές 25 μέρες μετά το θάνατο 100 ανθρώπων στις πυρκαγιές;
-έλα βρε αδερφέ, κουράστηκες πολύ να σώνεις τους Έλληνες
-ε, άμα είναι έτσι, άντε να μη σου χαλάσω το χατίρι, για σένα το κάνω αφεντικό, μη σε κακοκαρδίσω....

Το makpress τα ΄γραψε πολύυυυ καιρό πριν. Έγκαιρα όπως πάντα:
Δεν κατάλαβαν τίποτε στην αντιπολίτευση για τον Τσίπρα!

Η χήρα του Περικλή Παναγόπουλου μιλά στο protothema.gr για τις φωτογραφίες του Αλέξη Τσίπρα στο σκάφος της - «Ο σύζυγός μου το πρότεινε για να ξεκουραστεί, επειδή τον έβλεπε κουρασμένο» - «Ήταν αρκετό διάστημα μετά το Μάτι» - «Είναι λογικό ένας πρωθυπουργός να ξεκουραστεί μια εβδομάδα» - «Εγώ και ο σύζυγός μου δεν ήμασταν παρόντες» - «Ο Τσίπρας είναι ικανότατος να σώσει και έσωσε τον τόπο»
Απάντηση στη φημολογία ότι οι φωτογραφίες ποπυ απεικόνιζαν τον Αλέξη Τσίπρα να κάνει διακοπές σε πολυτελή θαλαμηγό είχαν τραβηχτεί στη δική της θαλαμηγό, έδωσε πριν από λίγο η Κατερίνα Παναγοπούλου, χήρα του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου με δηλώσεις της στο protothema.gr.

Η κυρία Παναγοπούλου επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για το σκάφος «Odyssey» του συζύγου της, δίνει τη δική της εκδοχή για το πώς διέρρευσαν οι φωτογραφίες και ερμηνεύει την κίνηση του τεθνεώτος συζύγου της να διαθέσει την πολυτελή θαλαμηγό στον Αλέξη Τσίπρα, τη σύντροφό του Περιστέρα και τα δύο παιδιά τους λέγοντας ότι ο Περικλής Παναγόπουλος έβλεπε τον Αλέξη Τσίπρα «κουρασμένο».