Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Στις 22 Μαϊου ξεκινούν τα ΚΤΕΛ την εκτέλεση των δρομολογίων γραμμών 85 και 92 του ΟΑΣΘ

Εντυπωσιακά, σύγχρονα και πολύ άνετα λεωφορεία του ΚΤΕΛ πλέον (αλλά με εισιτήριο του ΟΑΣΘ), θα δουν οι επιβάτες των γραμμών 85 (Κουφάλια) και 92 (Λαχανάς, Ευαγγελίστρια). 
Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα δρομολόγια σε δύο, από τις συνολικά έξι γραμμές .....
απομακρυσμένων περιοχών, στις οποίες ο ΟΑΣΘ ανέθεσε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Μετά την επίσημη υπογραφή της σχετικής σύμβασης που πραγματοποιήθηκε σήμερα μεταξύ του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και εκπροσώπων της διοίκησης των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν στις 22 Μαΐου τα δρομολόγια στις λεωφορειακές γραμμές Νο 85 (Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια) και Νο 92 Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα.

Στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές: Νο 86 (Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια), Νο 89 (ΚΤΕΛ- Ακροπόταμος), Νο 90 ((Κουφάλια – Μάλγαρα) και Νο 91 (Λαγκαδάς Τοπικό) τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου 2019.

Όλα τα παραπάνω δρομολόγια, τα οποία θα εκτελούνται πλέον με οχήματα των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οι στάσεις και τα κόμιστρα για όλες τις παραπάνω λεωφορειακές γραμμές παραμένουν αμετάβλητα σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε.


Στέλιος Παππάς, πρόεδρος ΟΑΣΘ: "Με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ η συγκοινωνία στις απομακρυσμένες περιοχές θα είναι πολύ καλύτερη. Τα δικά μας, του ΟΑΣΘ, ήταν ακατάλληλα για αυτές τις γραμμές"

Αναφερόμενος στη συνεργασία, από 1ης Ιουνίου, με τα ΚΤΕΛ για το συγκοινωνιακό έργο σε απομακρυσμένες περιοχές σημείωσε: «Δεν μπορούν τα λεωφορεία αυτού του τύπου (σ.σ. του ΟΑΣΘ) να εξυπηρετήσουν στις περιοχές που είναι απομακρυσμένες και φτάνουν μέχρι 90 χιλιόμετρα απόσταση. Δεν είναι κατάλληλα για αυτές τις μετακινήσεις, δεν είναι κατάλληλα για τους επιβάτες. Όταν αυτού του τύπου το λεωφορείο το πηγαίνεις 90 χιλιόμετρα έχεις πολύ μεγαλύτερες φθορές από ένα άλλο λεωφορείο, που έχει άλλες προδιαγραφές, για αυτές τις συγκοινωνίες κι όχι να κινείται μέσα στην πόλη. Ήδη αυτή τη στιγμή τα λεωφορεία που έχει ενοικιάσει τα ΚΤΕΛ θα τα εξοπλίσουμε με τα ακυρωτικά, εκεί είμαστε. Θα έχουμε και μια εξοικονόμηση οδηγών και λεωφορείων και άρα θα τα ρίξουμε στην πόλη».